Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Vi får heie på hverandre. :duskedame: To surrende kaniner som er mer glad i sjokolade enn gulrøtter… :flau:

Surrende marsvin som liker cola bedre enn sjokolade vinker :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cata skrev (2 timer siden):

Surrende marsvin som liker cola bedre enn sjokolade vinker :vinke:

Du er med i gjengen som heier på hverandre du og :duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (42 minutter siden):

Skal du først true med Dyrebeskyttelsen så skal jeg gjøre mitt for å leve opp til forventningene...

Ser man på avataren din så er du leder i gjengen.... Eller - delt førsteplass med @Sauen Shaun :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje større grunn til å dra inn dyrebeskyttelsen her i dag. Hybelkaninene skal mishandles og drepes her i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (4 minutter siden):

Er kanskje større grunn til å dra inn dyrebeskyttelsen her i dag. Hybelkaninene skal mishandles og drepes her i dag :nigo:

Det er en helt nødvendig aksjon, så de ikke forsyner seg av sjokoladen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hybelkaninene forsyner seg av sjokoladen, er det enten på tide å oppdra dem bedre eller slutte å oppbevare sjokoladen på gulvet... Men mishandling synes jeg er en uting - jeg har tross alt oppgitt dem som husdyr flere ganger, og man behandler ikke kjæledyr på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (29 minutter siden):

Hvis hybelkaninene forsyner seg av sjokoladen, er det enten på tide å oppdra dem bedre eller slutte å oppbevare sjokoladen på gulvet... Men mishandling synes jeg er en uting - jeg har tross alt oppgitt dem som husdyr flere ganger, og man behandler ikke kjæledyr på den måten...

Steller du for de? Klapper og koser med de? Kjæledyr må jo få kjærlighet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Dagens plan er å få orden på finstasen. Jammen lenge siden man har pynta seg. Men i kveld er vi invitert i selskap. Kjenner at jeg grugleder meg. Er ikke vant til sånt lenger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...