Cata Skrevet 10. august 2021 #4041 Del Skrevet 10. august 2021 Sauen Shaun skrev (8 timer siden): Så har man time til testing i kveld Ingen symptomer enda, men ble oppfordret til å ta test, for nærkontakt nr 2 er smittet. Uuuuups, får håpe det går bra og at du ikke er smittet. Selv om du er vaksinert så er det greiere om bugsa holder seg vekk. Var litt skeptisk selv i morges (litt paranoid for jeg skal ut og reise til helga og har jo faktisk sett folk siste helg). Var bittelitt sår i halsen, men det gikk vekk i løpet av en times tid og kom ikke tilbake så jeg har vel bare snorket med munnen åpen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. august 2021 #4042 Del Skrevet 10. august 2021 Lykke til med testing i kveld! Håper du får svart kjapt og greit og at resultatet er negativt Her venter siste stikk til fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. august 2021 Forfatter #4043 Del Skrevet 11. august 2021 Smittefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2021 #4044 Del Skrevet 11. august 2021 Så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. august 2021 #4045 Del Skrevet 11. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. august 2021 #4046 Del Skrevet 11. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2021 #4047 Del Skrevet 11. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2021 Forfatter #4048 Del Skrevet 18. august 2021 Dette er dagen hvor ørene får gjennomgå, både på den ene og andre måten. Først en tur til spesialist for rengjøring av øregangene. Mye gammel drit der gitt… 🤪 Må tilbake for å sjekke hørselen, men akkurat nå føles det som den er meget god… Her jeg sitter på en kafé på byens største kjøpesenter, kan jeg konstatere at dette er formiddagen hvor familier er på handletur med sure unger. Nesten så jeg går til legen, og ber om å få satt proppene inn igjen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. august 2021 #4049 Del Skrevet 18. august 2021 Planleggingsdag i de lokale barnehagene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2021 Forfatter #4050 Del Skrevet 18. august 2021 Man kan lure ja… 🤪 Mye koseligere å sitte her og høre på samtalen mellom tre gamle gubber som har sitt daglige kafétreff. Nå diskuterer de hvordan frossen fiskegrateng tilberedes, og hva slags tilbehør de har til. Skal brokkoli kokes mye eller lite… Meningene er sterke og ulike… 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. august 2021 #4051 Del Skrevet 18. august 2021 At koketid for brokkoli kan føre til debatt kan jeg til en viss grad skjønne, men på frossen fiskegrateng trodde jeg framgangsmåten var enkel og entydig - og står på pakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2021 Forfatter #4052 Del Skrevet 18. august 2021 Å nei, her var det en som la ost og bacon oppå før steking. En som tinte den før steking. Og det var poteter, smør og brokkoli til. Og en som bare stekte den, og spiste rett fra forma uten tilbehør. 😂 Nå er de over på politikk… Og jeg skal snart tusle videre… Men det var ganske koselig å sitte her når man har ei god stund og vente på neste avtale 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2021 Forfatter #4053 Del Skrevet 5. september 2021 Hyttetur med nabomatrone er oppskrytt. *lengter hjem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. september 2021 #4054 Del Skrevet 5. september 2021 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Hyttetur med nabomatrone er oppskrytt. *lengter hjem* Synes jeg har hørt den før... Hvorfor drar dere egentlig dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2021 Forfatter #4055 Del Skrevet 7. september 2021 Cata skrev (På 5.9.2021 den 12.03): Synes jeg har hørt den før... Hvorfor drar dere egentlig dit? Fordi eselet koser seg sånn der. Og da blir jeg med for hans skyld. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2021 Forfatter #4056 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg har et problem… Skal i selskap om to og ei halv uke… Og alt tøyet i skapet har krympet under pandemien… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. september 2021 #4057 Del Skrevet 8. september 2021 Ingen ukjent bivirkning av pandemien dessverre... Men i mitt tilfelle ser det ut til at jeg er i ferd med å klare å snu trenden. *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2021 Forfatter #4058 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Roadrunner skrev (2 timer siden): Ingen ukjent bivirkning av pandemien dessverre... Men i mitt tilfelle ser det ut til at jeg er i ferd med å klare å snu trenden. *krysser fingrene* Må gjøres noe drastisk her og. Må jobbe knallhardt med sagflisa inni skallen, det er der problemet ligger. Og må bare si at jeg lar meg inspirere av deg. Hjelper at vi er flere som kjemper samme kamp… Endret 8. september 2021 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. september 2021 #4059 Del Skrevet 8. september 2021 Sauen Shaun skrev (50 minutter siden): Må gjøres noe drastisk her og. Må jobbe knallhardt med sagflisa inni skallen, det er der problemet ligger. Og må bare si at jeg lar meg inspirere av deg. Hjelper at vi er flere som kjemper samme kamp… Inspirert av MEG? Jeg føler jeg surrer mer enn ei kasse kaniner for tida... Men skal bruke det for alt det er verdt, og prøve å være ekstra flink slik at jeg fortjener å være en inspirasjon! Og heier høyt og tydelig på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2021 Forfatter #4060 Del Skrevet 8. september 2021 Roadrunner skrev (3 timer siden): Inspirert av MEG? Jeg føler jeg surrer mer enn ei kasse kaniner for tida... Men skal bruke det for alt det er verdt, og prøve å være ekstra flink slik at jeg fortjener å være en inspirasjon! Og heier høyt og tydelig på deg! Vi får heie på hverandre. To surrende kaniner som er mer glad i sjokolade enn gulrøtter… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå