Daria Skrevet 14. juni 2018 #3721 Del Skrevet 14. juni 2018 2 timer siden, Sauen Shaun skrev: Joda, jeg blir ikke ensom. Du har helt rett i det... Jeg er veldig glad jeg har RR og forøvrig et godt nettverk her. Og den flørten kan få meg til å bli værende her sør. Hadde vel mer eller mindre bestemt meg for å flytte etter nordover igjen iløpet av et par år. Men nå må jeg kanskje revurdere det... Men det er noe med de ungene da... De betyr så innmari mye for meg... Jeg må jo si at sett utenfra virker det som om du har det bedre nå enn du hadde det før du flyttet, på så mange måter. Medet par turer oppover i løpet av året og skype og sosiale medier kan du jo fortsatt ha tett kontakt med ungene - og før du vet ordet av det er de så store at de kan komme på besøk på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. juni 2018 #3722 Del Skrevet 14. juni 2018 5 timer siden, Sauen Shaun skrev: Men det er noe med de ungene da... De betyr så innmari mye for meg... Men de er snart så store at de kan settes på et "tantefly" alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2018 Forfatter #3723 Del Skrevet 18. juni 2018 Fjollesøt forelska sau har blitt til rasende sau... Og neste gang jeg nevner noe om flørt, forelskelse og mannfolk, håper jeg dere bestiller plass på lukket avdeling til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. juni 2018 #3724 Del Skrevet 18. juni 2018 Au da. Vil du snakke om det (her, der eller et annet sted), eller er det best glemt, fortrengt og forbigått i stillhet? Lukket avdeling er ikke nødvendig, Skravla og jeg holder kurs i singellivets fordeler når det måtte være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. juni 2018 #3725 Del Skrevet 18. juni 2018 53 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Fjollesøt forelska sau har blitt til rasende sau... Og neste gang jeg nevner noe om flørt, forelskelse og mannfolk, håper jeg dere bestiller plass på lukket avdeling til meg... Au da. Men livet som singel er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2018 Forfatter #3726 Del Skrevet 18. juni 2018 3 timer siden, Daria skrev: Au da. Vil du snakke om det (her, der eller et annet sted), eller er det best glemt, fortrengt og forbigått i stillhet? Lukket avdeling er ikke nødvendig, Skravla og jeg holder kurs i singellivets fordeler når det måtte være... Er vel ikke så mye å snakke om. Er rett og slett snakk om en som vil ha både i pose og sekk (les sau og eks). Og det gidder ikke jeg være med på... Og kurs i singellivet gleder høres i grunnen veldig forlokkende ut. Nok mannfolk for min del nå... 2 timer siden, Skravla skrev: Au da. Men livet som singel er fint. Jepp. Livet som singel er veldig greit. Man vet hva man har å forholde seg til da. Og forutsigbarhet er en god ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juni 2018 #3727 Del Skrevet 19. juni 2018 Filler'n! Men godt du heller blir frustrert og rasende, enn at verden går i tusen knas. Tror sinnet er mer fruktbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juni 2018 Forfatter #3728 Del Skrevet 19. juni 2018 God morgen Trippel dose etter ei natt med lite søvn. Prøver å våkne før jeg skal til legen... 45 minutter siden, Roadrunner skrev: Filler'n! Men godt du heller blir frustrert og rasende, enn at verden går i tusen knas. Tror sinnet er mer fruktbart Jepp. Akkurat oppførselen til den fyren fortjener ikke annet enn sinne. Jeg har vel igjen for at jeg var litt tilbakeholden i begynnelsen. Det rakk liksom ikke ta av før det var over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. juni 2018 #3729 Del Skrevet 19. juni 2018 9 timer siden, Roadrunner skrev: Men godt du heller blir frustrert og rasende, enn at verden går i tusen knas. Tror sinnet er mer fruktbart Great minds... Jeg sa eksakt det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. juni 2018 #3730 Del Skrevet 19. juni 2018 21 timer siden, Sauen Shaun skrev: Er vel ikke så mye å snakke om. Er rett og slett snakk om en som vil ha både i pose og sekk (les sau og eks). Og det gidder ikke jeg være med på... Og kurs i singellivet gleder høres i grunnen veldig forlokkende ut. Nok mannfolk for min del nå... Jepp. Livet som singel er veldig greit. Man vet hva man har å forholde seg til da. Og forutsigbarhet er en god ting. Dust, med adre ord. Good riddance... Du får ta deg en Oslo-tur, så skal vi legge opp et passende pensum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #3731 Del Skrevet 25. juni 2018 God formiddag Sauen er litt roligere til sinns nå. Ikke fullt så rasende. Men fryktelig sliten etter den siste uka. Er noe tullball med helse og medisiner i tillegg til tullball med dust... Men likevel har jeg det greit. Jeg blir tatt godt vare på av gode venner. Kurs i singellivets fordeler må nok vente litt. Akkurat nå har jeg verken helse eller økonomi til å reise noe sted. Jeg må spare til høstens eventyrreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 26. juni 2018 #3732 Del Skrevet 26. juni 2018 På 18.6.2018 den 19.57, Sauen Shaun skrev: Fjollesøt forelska sau har blitt til rasende sau... Og neste gang jeg nevner noe om flørt, forelskelse og mannfolk, håper jeg dere bestiller plass på lukket avdeling til meg... Dust! Kan godt sende ei stinkbombe hans vei. På 19.6.2018 den 8.07, Roadrunner skrev: Filler'n! Men godt du heller blir frustrert og rasende, enn at verden går i tusen knas. Tror sinnet er mer fruktbart Enig! Bra fuggelen er her med visdom, før slike som meg daller seg til å komme innom KG. (Skylder glatt på bakenden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2018 Forfatter #3733 Del Skrevet 27. juni 2018 God formiddag Var jo bare en penicillinkur som manglet nå... *lei* Men noen ting begynner å falle på plass. Tror jeg har bestemt meg for å reise til saueland til jul... tror jeg... kanskje ganske bestemt... Spørsmålet er i såfall hvor lenge jeg skal være der? Hvor lenge holder søster ut med meg på gjesterommet? Hvor lenge holder jeg ut på gjesterommet der (sær og vant til å styre både mat og tv selv)? Ja-ja, det ender sikkert med en bestemmelse snart... 21 timer siden, Jerle skrev: Dust! Kan godt sende ei stinkbombe hans vei. Veldig fristende tilbud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2018 #3734 Del Skrevet 27. juni 2018 Kanskje penicilinen var akkurat det som manglet for at resten av sommeren skal bli bra - bedre enn å hangle i ukesvis Har du ikke flere kjente der oppe, så du kan spre deg litt rundt? Full forståelse for problemstillingen, det er ikke så lett å bo hos andre over lengre tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2018 Forfatter #3735 Del Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, Daria skrev: Kanskje penicilinen var akkurat det som manglet for at resten av sommeren skal bli bra - bedre enn å hangle i ukesvis Har du ikke flere kjente der oppe, så du kan spre deg litt rundt? Full forståelse for problemstillingen, det er ikke så lett å bo hos andre over lengre tid... Ja, jeg håper penicillinen kan få den bedritne formen bedre. Jo, jeg har jo flere kjente der. Men spørs hvor mange som har ledige gjesterom rundt juletider... Jeg har litt lyst til å reise såpass tidlig at jeg får med meg en dag eller to av julemarkedet. Så det blir fort to og ei halv uke på ferie der nord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2018 #3736 Del Skrevet 27. juni 2018 De har ikke en hybel du kan låne da, der du hadde et krypinn før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2018 Forfatter #3737 Del Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, Daria skrev: De har ikke en hybel du kan låne da, der du hadde et krypinn før? Hybelen min er omgjort til kontor... Og jeg kan vel ikke godt campe på gamlesjefens kontor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2018 #3738 Del Skrevet 27. juni 2018 Joda - han skal da ha juleferie? *ser ikke problemet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2018 Forfatter #3739 Del Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, Daria skrev: Joda - han skal da ha juleferie? *ser ikke problemet* Tror jeg foretrekker gjesterommet hos søster jeg... Det gjesterommet ble plutselig mye mer forlokkende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2018 #3740 Del Skrevet 27. juni 2018 Perspektiv hjelper alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå