Gå til innhold

Svare ærlig på spm ang. sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en kar en stund og vi endte opp i sengen i gårkveld.

Har klarte å lire ut av seg at han bare hadde hatt 2 sexpartnere tidligere..

Jeg frykter nå at han kommer til å spørre meg om mitt tall! Jeg er 27 år og har hatt 30 partnere tidligere.

Sexen var ikke spesielt god, men jeg liker han utrolig godt og kan virkelig se en potensiell fremtid med denne mann, samt et godt sexliv. Burde jeg holde tallet for meg selv, eller gå for at "ærlighet varer lengst".

Frykter at det ikke blir så mye fremtid dersom jeg er ærlig.


Anonymous poster hash: 41641...0fc



Anonymous poster hash: 41641...0fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns nå ikke 30 er spesielt voldsomt jeg da ... Men siden han bare har hatt to ville jeg kanskje pakket det litt inn hvis han spør. Svart "åj ... Det er mange." Hvis du husker hvor mange du hadde da du var f.eks. 24, og du ikke egentlig har hatt så mange siden, går det jo an å svare "tja ... Jeg var på 26 eller 27 da jeg var 24 år gammel, siden har det vært .. tre til ...". Eventuelt så er det lov å ikke svare, bare si "det spiller ingen rolle" eller lignende. Det er ingen som har plikt til å opplyse hvem man har hatt sex med, eller hvor mange, når man går inn i et forhold :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Litt på siden kanskje, men jeg forstår virkelig ikke dette behovet for å vite hvor mange sexpartnere kjæresten har hatt. Dette går igjen som en rød tråd på dette forumet. Muligens er det et ungdomsfenomen, jeg vet ikke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå ikke 30 er spesielt voldsomt jeg da ... Men siden han bare har hatt to ville jeg kanskje pakket det litt inn hvis han spør. Svart "åj ... Det er mange." Hvis du husker hvor mange du hadde da du var f.eks. 24, og du ikke egentlig har hatt så mange siden, går det jo an å svare "tja ... Jeg var på 26 eller 27 da jeg var 24 år gammel, siden har det vært .. tre til ...". Eventuelt så er det lov å ikke svare, bare si "det spiller ingen rolle" eller lignende. Det er ingen som har plikt til å opplyse hvem man har hatt sex med, eller hvor mange, når man går inn i et forhold :)

Jeg synst ikke det er mye selv. Har jo vært sexuelt aktiv siden jeg var 14 år. Har vært singel siden juni og før det i et 3 år langt forhold. Så altså disse 29 var før jeg ble 24 år... Trengte å rase fra meg litt tydligvis :P Kan prøve å pakke det litt inn ja. Men tror ikke hans reaksjon vil bli noe særlig postiv uansett. Får vel bare bite i det sure eplet :glare:

Anonymous poster hash: 41641...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare si at det er en del fler enn han, men at du ikke husker antallet?



Anonymous poster hash: 33ae6...0ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare si at det er en del fler enn han, men at du ikke husker antallet?

Anonymous poster hash: 33ae6...0ce

Da ville jeg selv trodd at det var flere enn 30.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være erfaren er ikke noe å skamme seg over. Det er bare sykelige menn som fikserer seg på antall sexpartnere. Dere er sammen nå og det er hva som teller. Dessuten har du noe å prestere i senga og det kan du være stolt av. Vær ærlig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte han om hvor mange du har hatt? Kanskje han egentlig bare ville få frem "jeg er veldig uerfaren så beklager om jeg ikke gjør alt rett her", uten at han egentlig lurte på hvor mange du har ligget med? Jeg ville latt det ligge om han ikke spurte konkret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fortalte han hadde hatt 7. Det er noen uker siden, så jeg tror ikke han kommer til å spørre.

Men skjønner deg, jeg er 26 og har hatt 32.

Anonymous poster hash: 3e20b...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er usikker og ikke så god i sengen bør du være forsiktig. Dette kan gi ham stor prestasjonsangst. Men det er så individuelt, at det er vanskelig å si om det vil gjelde ham.

Personlig synes jeg faktisk 30 er ganske mye, og det har ingenting med at jeg er usikker på meg selv å gjøre.

Tror ikke jentene som har svart her og som er på ca samme antall har så mye peiling på hvordan en mann vil reagere.



Anonymous poster hash: e3b2a...dce
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært fullstendig ærlig med han, fordi dette vil gjøre deg bedre i stand til å se hvilken type menneske han er.

Jeg har hatt mellom 40-50 partnere, og vet at dette er litt mye. Jeg vet at jeg danker ut de fleste menn på min alder og også mange som er eldre enn meg. Jeg har hatt problemer med å finne menn som aksepterer min fortid, både sexrelatert men også en del andre ting. Jeg har en del bagasje som sikkert ikke er veldig attraktivt i en dels øyne, men jeg gidder ikke å lyve på meg en bedre fortid. Jeg er den jeg er og har personligheten jeg har fordi jeg har opplevd det jeg har gjort. Den dagen jeg finner en mann som faktisk vil vite hvem jeg er, på godt og vondt, og som kan respektere meg og elske meg likevel, ja da vil jeg ikke gi slipp på han noensinne. Alle de sykelig sjalu og usikre guttevalpene kan synes hva de vil om meg, jeg vil ikke en gang drømme om å involvere meg med noen sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt rett ut til mannen min at antallet får han aldri vite, fordi jeg vet det vil skade hans syn på meg. Det spiller ingen rolle hvordan jeg har holdt på som singel, det som betyr noe er hvordan jeg er i vårt forhold.

Han syntes forøvrig alt over 8-10 var mange, så jeg ba han dermed om å la det ligge...han har spurt to-tre ganger i senere tid, men lenge siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi ham sannheten!

Om han har hatt to og du 30 så er jeg nok redd for at dette vil oppleves sårt for ham, men hva skal du gjøre :) Noen har jo hatt få partnere fordi de har vært lange perioder i forhold, så kansje han har langt mer seksuell erfaring enn deg hvis man teller antall ganger man har hatt sex ;)

Jeg har selv aldri spurt om antall, men jeg har vært utpå litt selv så det gir meg kansje en trygghet andre mangler. Jeg vet ikke, jeg prøver hardt å forstå dette konseptet, men sliter big-time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han kun har hatt to, ble han nok seksuelt aktiv ganske sent.. Så hvis han spør, så kan du jo bare si det at du begynte så tidlig som i 14års-alderen, og hadde en del i ungdomstiden når du var "ung og dum", slik at tallet er vesentlig høyere..

Hvis ikke han tåler at du har hatt det litt gøy i ungdomstiden, så er det bare synd for han. Blir vanskelig for han å finne seg noen, hvis han har et krav om at de kun har ligget med så og så mange.. Men skjønner problemet ditt!



Anonymous poster hash: f6a59...98b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt det for meg selv om jeg kunne.

Hvis han virkelig vil vite det er det antakeligvis et tegn på at det betyr noe for ham, og da vil nok sannheten ikke være særlig populær.

Så lenge det er viktigere for deg å holde på ham enn å vite hva han mener om antallet sexpartnere du har hatt tjener du lite på å fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hold det for deg selv. Eventuelt lyv og si at du er usikker på antallet, men at det nok er noe sånt som 10-15.

Jeg trodde at jeg hadde ligget med mange jeg, men i forhold til flere som svarer her, er det jo lite. 11 partnere, 29 år, kvinne. Mannen min har kun hatt meg. Husker ikke om han vet antallet mitt.

Anonymous poster hash: 4818d...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er man ærlig om antallet, eller så sier man ikke hvor mange det er i det hele tatt. Lyver man er forholdet basert på løgn, og da hadde jeg ikke vært veldig blid om jeg fant ut dette etter at vi hadde kjøpt bolig sammen, kanskje var gift osv.

Jeg har aldri spurt noen om antall, og kommer ikke til å gjøre det heller. Men hvis det av en eller annen grunn hadde blitt et tema er ærlighet en selvfølge. Noe annet kunne fort blitt dumpegrunn.



Anonymous poster hash: ba695...de0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv aldri spurt om antall, men jeg har vært utpå litt selv så det gir meg kansje en trygghet andre mangler. Jeg vet ikke, jeg prøver hardt å forstå dette konseptet, men sliter big-time.

Er ikke så veldig vanskelig å forstå, jeg får bare et endret syn på jenta. Er ikke alle følelser som kan forklares rasjonelt. Når det er sagt så tviler jeg på at jeg hadde forlatt dama hvis hun nå hadde sagt at hun hadde en fortid med mange sexpartnere. Hvis hun hadde sagt det i starten ja, men ikke nå som jeg elsker henne.

Jeg ser dere har noen fordommer at vi må være av den sjalu typen og det stemmer vel kanskje litt.

Jeg synes ikke det hører hjemme i et forhold å flørte, danse intimt med andre osv. Men jeg stoler på henne og setter ikke begrensinger for hva hun kan gjøre ellers.

Dere kan si så mye dere vil at vi ikke er noe å satse på, men jeg trur heller vi er blant de beste kjæresteemnene så lenge vi ikke oppfører oss som tøfler.

Jeg er ganske sikker på at de fleste som føler det samme som meg er ute etter å finne en jente de kan elske, beundre, respektere og behandle på en måte som enhver jente fortjener. Noe som er et sjeldent syn i dagens samfunn.

Også har man jo også de som bare er interessert i å finne et bra koneemne eller er overdrevent sjalue. Skal ikke uttale meg om de.

Anonymous poster hash: c7e40...7e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært ærlig. Hva er vitsen med å lyve? Er det viktigste for deg at han vil ha deg slik du tror han ønsker at du er, eller at han vil ha deg slik du faktisk er?

Hvis dette plager ham så mye at han ikke vil ha deg lengre, så kan du i alle fall si at det forholdet ikke var ment å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...