Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Malum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møbler og interiør av speil.

Møbler av speil?

Buete døråpninger, i en tenkt bodegastil.

Anonymkode: b86cf...05d

Møbler av speil? Speilkommode

Veldig mye i den butikken er ille. I mine øyne...

Anonymkode: e4b71...994

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hjelp!!! 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Grusomt 😨

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det kjøper folk :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hakeslepp:

Jeg stusset forresten litt over at de hadde en kategori som het bøker. Det viste seg å være noen helt grusomme bokstøtter, og hele 3 - tre - bøker, tydeligvis valgt for chic-faktor og beregnet på å stå til pynt, ikke til å leses. :rolleyes:

Anonymkode: 696c0...bf8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og dette bruker folk SYV. TUSEN. KRONER på???

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2018 den 12.51, Frida skrev:

Hakeslepp her også, men en malt stoffsofa kan da umulig holde seg pen lenge? Ikke at en malt sofa er pen i utgangspunktet, men altså...?  Om man nå har en malingskvett til overs, kan den ikke gjøre bedre nytte for seg et annet sted enn i sofaen?

Skvetter gjør seg best på gjenvinningsstasjonen !

Hadde forøvrig vært skeptisk til å sette meg i en kalkmalt sofa. Innbiller meg at malingen eller malingsstøvet sitter igjen på klærne når man reiser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting verre med slike møbler enn med mye annet. Kun at det kan være upraktisk for barnefamilier. Men dog enkel å gjøre rent i motsetning til møbler og gjenstander av kurv og rotting som mange har lagt sin elsk på. Noe som bringer meg til noe jeg misliker, nemlig møbler/gjenstander/tekstiler som er umulig å vaske og holde skikkelig rent. 

Anonymkode: 1e201...0bf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker virkelig ikke disse bildene som de kun står typ "PRADA" på. Samme gjelder bokstaver som står på hyller og staver ord som "love" "hope" "home" osv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen som har det hjemme,  men jeg blir litt irritert på ordentlig faktisk, når poster av Kate Moss dukker på interiørbilder. Har hun i tillegg fingeren under nesen blir jeg litt sur også.  Samme gjelder sånn poster i sort og hvitt av et dameansikt der en sortsminket munn er i fokus (bla kremmerhuset har solgt slikt, tror jeg). 

Av interiørdetaljer er dette høyest på listen for tiden. Ellers et sånn stil med hvite skinnsofaer , glassbord, masse krom,  roser i champagnekjøler og lysekroner også høyt oppe på misliker-sterkt-listen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Kähler lyshusene, er så lei av å se de overalt. Kate Moss bildet med en finger under nesa. Desenio poster på veggen.  Blocket teppe fra House doctor. Sorte interiør detaljer. Interiør av gull, grusomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hay wooden hand og bilder/postere av damer som blir solgt på sider som Nordiske hjem etc. 

Batman-tema på barnerom: https://www.google.no/search?q=batman+barnerom&safe=off&client=safari&rls=en&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRpcyNhaXaAhXpa5oKHe0xCo4Q_AUICigB&biw=1242&bih=576#imgrc=_ Det er så lite personlig og ukoselig synes jeg. "Alle" har det

Anonymkode: c5076...28c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Furu! Jeg hater furumøbler som ikke er malt, og typiske hyttemøbler, og ubehandlet furuvegger!! Og Manilahelvete!! 

Anonymkode: e5089...8eb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hay wooden hand og bilder/postere av damer som blir solgt på sider som Nordiske hjem etc. 

Batman-tema på barnerom: https://www.google.no/search?q=batman+barnerom&safe=off&client=safari&rls=en&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRpcyNhaXaAhXpa5oKHe0xCo4Q_AUICigB&biw=1242&bih=576#imgrc=_ Det er så lite personlig og ukoselig synes jeg. "Alle" har det

Anonymkode: c5076...28c

Jammen barn ELSKER jo Batman! Mitt fremtidlige barn skal ha Batman rom, nå ble jeg inspirert :mynona:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin

Har jeg egentlig aldri tenkt noe særlig over

Er ikke noe glad i glassbord så det er noe jeg ikke liker.

Kommer egentlig ikke på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke hjem hvor man ser at eier kun følger trendbildet, syns det er upersonlig og kjedelig og ikke minst synd! Synd at man ikke skjønner selv at man har hengt seg opp i en forbigående trend, meget kostbart. Men dem om det... Liker heller ikke oppstilte hjem, hvor man ikke kan senke skuldrene og slappe av. 

Jeg liker ikke hjem med for mye nips, da blir jeg rastløs i ryddegenet mitt. Altså i hjem hvor dype vinduskarmer blir fylt opp til randen av småting. 

Hater er et sterkt ord, men jeg har ikke så mye til overs for boblevaser, plastblomster, skap/skuffeknotter i "diamant", desenioposters, "chunky" ullpledd, ordtak på vegger og bilder, bilder av familie eller baby som er på vegger osv som er tatt hos fotograf og skal være modellaktige og glinsende tapeter.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- grå vegger, grå skap, 

- Pynt/ræl som stiger, digre lykter, uglefigurer, hodeskaller etc 

- lerret med svart/hvitt bilde av en elefant, sau, kate moss etc

- lysfat, nusselige ting med ord som "Family, love,  etc"

- barnerom med de stygge lyskaninene, tipi, alt i duse kjedelige farger

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjemme har jeg en klassisk stil som mange ville sikkert kalt upersonlig. Jeg synes det gir en enorm ro med lune jordfarger, hvit og svart, en del sølvdetaljer og mye profiler. Jeg klarer ikke masse farger i mitt eget hjem, da blir jeg rastløs.

Men selv om jeg foretrekker dette i mitt hjem er det ingen interiørdetaljer eller stil jeg misliker eller hater hos andre. Jeg synes det er utrolig gøy å se hvordan andre har det, spesielt vis det er gjennomført uansett stil. 

Jeg synes det virker som det er mye sjalusi ute å går. En ting er hva man ikke liker å ha i sitt eget hjem, en annen ting er å kritisere hvordan andre har det. 

Anonymkode: 3965c...22a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjemme har jeg en klassisk stil som mange ville sikkert kalt upersonlig. Jeg synes det gir en enorm ro med lune jordfarger, hvit og svart, en del sølvdetaljer og mye profiler. Jeg klarer ikke masse farger i mitt eget hjem, da blir jeg rastløs.

Men selv om jeg foretrekker dette i mitt hjem er det ingen interiørdetaljer eller stil jeg misliker eller hater hos andre. Jeg synes det er utrolig gøy å se hvordan andre har det, spesielt vis det er gjennomført uansett stil. 

Jeg synes det virker som det er mye sjalusi ute å går. En ting er hva man ikke liker å ha i sitt eget hjem, en annen ting er å kritisere hvordan andre har det. 

Anonymkode: 3965c...22a

Snakk om å misforstå. Det er jo ingen her som mener at andre bør ha akkurat samme smak som dem. Og «hate» interiørdetaljer er jo satt på spissen, som det også er forklart flere ganger gjennom tråden. Jeg skjønner ikke hvordan du greier å trekke inn sjalusi? Dette er en morsom tråd som viser hvor forskjellig smak folk har. Jeg er da ikke sjalu på naboen fordi hun har en veggseksjon i furu som ikke appellerer til meg, eller passer inn i den stilen jeg foretrekker? :klo:

Anonymkode: 6c88a...01b

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...