AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1581 Del Skrevet 8. oktober 2017 19 timer siden, Poppie skrev: Helt enig. Grått er forferdelig. Jeg ser mange som legger ut bilder av stuene sine i diverse grupper, og det går i grått og sølv (er det det som er shabby chic?). Grå vegger, grå sofa, sølv på hvitt bord (gjerne dekket med grå kontaktplast), krystallysekroner og mørke puter. Gjerne tre-fire veggord, bokstaver med HOME eller LOVE på, eller puter med skrift på. Synes det er helt grusomt. Jeg er HELT enig med deg! Det er grått grått grått å se over alt nå for tiden. Jeg har aldri forstått hvorfor denne triste fargen har tatt sånn av. Anonymkode: f7b8b...6c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1582 Del Skrevet 8. oktober 2017 Disse speilbildene, feks marylin monroe. Koster 3999,-, skjønner ikke at noen kan gi så mye penger for det 🙈 Anonymkode: 8d692...2f1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 8. oktober 2017 #1583 Del Skrevet 8. oktober 2017 Vet ikke om jeg har sagt det før, men bling! og disse speilmøblene. Syns det er så tacky. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1584 Del Skrevet 8. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse speilbildene, feks marylin monroe. Koster 3999,-, skjønner ikke at noen kan gi så mye penger for det 🙈 Anonymkode: 8d692...2f1 Hæ, 3999? Sikker på det ikke var et (par) nitall for mye der? Ser jo ut som det er kjøpt på nille. Anonymkode: 10731...7c7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1585 Del Skrevet 8. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ, 3999? Sikker på det ikke var et (par) nitall for mye der? Ser jo ut som det er kjøpt på nille. Anonymkode: 10731...7c7 Nope😊 Her er linken : https://www.drommehjem.com/products/marilyn-monroe-6787cm Anonymkode: 8d692...2f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1586 Del Skrevet 8. oktober 2017 Murblokker i hagen http://www.scangranitt.no/utemiljø-granitt/granitt-blokk-mur/ Vi bor i et område med store hager og eldre hus. Da vi flyttet hit var det fine etablerte hager med frukttrær, busker og stauder. De siste årene har det vært et generasjonsskifte. Trær, busker og blomster blir fjernet og erstattet med blant annet slike murlokker med gressplen på toppen. Ingen blomster, busker eller trær. Jeg synes det er trist. Men andre synes kanskje det er fint? Anonymkode: a7ffd...c4d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Priyanka Skrevet 9. oktober 2017 #1587 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ananas. Coffe table-bøker. Love Warriors - plakater. Skjellræl. De der hvite lampene i stoff som nesten alle på Instagram hadde over bordet en periode. Tolix-stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 9. oktober 2017 #1588 Del Skrevet 9. oktober 2017 Glassbord...og alt for mye annet som er nevnt i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1589 Del Skrevet 9. oktober 2017 Synes perfect home har mye grelle ting med for høy prislapp for hva man får. Anonymkode: 06a61...33e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 9. oktober 2017 #1590 Del Skrevet 9. oktober 2017 Shabby chic! Minner meg om et katteharem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 9. oktober 2017 #1591 Del Skrevet 9. oktober 2017 22 timer siden, Thyra skrev: Husker ikke om jeg har svart i denbe lange tråden før, men gardinbrett er noe av det verste jeg ser. Haha! Jeg bor i hus med hjemmesnekra gardinbrett MED lysstoffrør i! Kan trygt si at når stua skal pusses opp så ryker det rimelig fort ut! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1592 Del Skrevet 9. oktober 2017 10 timer siden, mereo skrev: Haha! Jeg bor i hus med hjemmesnekra gardinbrett MED lysstoffrør i! Kan trygt si at når stua skal pusses opp så ryker det rimelig fort ut! Hvorfor er gardinbrett ille? Husker vi hadde det hjemme. Slipper å se div stygge stenger. Gardiner henger pent Anonymkode: 52084...4cc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1593 Del Skrevet 9. oktober 2017 Vet ikke om det er det verste, men liker det ikke iallefall: folk som slår knute på lange gardiner i stuen. Kirshstenger. Stygt Love, home på vegger Batterilys pålimte servietter Anonymkode: 52084...4cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 9. oktober 2017 #1594 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er gardinbrett ille? Husker vi hadde det hjemme. Slipper å se div stygge stenger. Gardiner henger pent Anonymkode: 52084...4cc Tjah lite erfaring med andre enn det som er her i huset og det kan jeg love deg ikke er mye pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. oktober 2017 #1595 Del Skrevet 9. oktober 2017 På 28.6.2017 den 12.53, AnonymBruker skrev: ALT hos Caroline Berg Eriksen. Fy søren jeg får fnatt. Ikke bare er det forferdelig i mine øyne, men de klarer ikke holde en jevn stil gjennom det maltrakterte huset de kjøpte. Selv om de så inderlig vil. Kjøkkenet, som de har gjort minst med, klarer jeg å se forbi. Det er slike ting som SVART sofa i et MØRKT rom hvor de har MALT OVER stikkontakter og listverket. Hvor de har installert en "fake" peis på det SVARTE soverommet. At de ikke ville ha dusj, men kun et grelt badekar på badet. Nei fy faen. Alt er så på utstilling. Stuen med malte stikkontakter, listverk og et gigantisk bord i sølv: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/02/09/stue-nummer-spisestuen-har-fatt-farge-pa-veggene/ Her fra da hun fant ut hun skulle ha rød fløyel, gullbord og to doble eiffeltårn inn i stua: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/02/rode-detaljer-bla-stue/ Den jævligste spisestuen jeg har sett, med minty breeze og aristokratiske, tunge møbler til (som er SVART!!): http://www.carolinebergeriksen.no/2017/06/02/spisestuen-er-ferdig-moblert/ Bad nr 1 er SVART: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/05/04/details-master-bathroom/ Bad nr 2 er SVART; http://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/24/bad-nummer-2-og-underveis/ Soverom er SVART: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/05/28/master-bedroom-making/ Flere av møblene eller interiørdekoret ville vært fint i andre kombinasjoner, men her syns jeg det smeller så jævlig. Sandpapir for øyene. Anonymkode: c153b...cb6 Synes det er fint jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1596 Del Skrevet 9. oktober 2017 57 minutter siden, Honey Dew skrev: Synes det er fint jeg Det synes ikke CBE selv engang. Nå skal de pusse opp alt igjen. Anonymkode: 10731...7c7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 9. oktober 2017 #1597 Del Skrevet 9. oktober 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes ikke CBE selv engang. Nå skal de pusse opp alt igjen. Anonymkode: 10731...7c7 Å male de to stuene hvite igjen, var som å slette rommenes identitet.Så flatt og sjelløst. MYE finere deco blue og minty breeze!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1598 Del Skrevet 10. oktober 2017 Snakk om å gi CBE mange klikk på siden sin... Anonymkode: 27a81...d40 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1599 Del Skrevet 10. oktober 2017 En merkelig trend jeg har lagt merke til er de som har sånn chanel og prada bøker som pynt på bordene. Er det ekte bøker eller bare pynt? WHY? Jeg skjønner det ikke. Anonymkode: 8f607...04a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 10. oktober 2017 #1600 Del Skrevet 10. oktober 2017 22 timer siden, Honey Dew skrev: Synes det er fint jeg Jeg også! <3 åååh en dag ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå