Blå politibil Skrevet 7. november 2016 #1421 Skrevet 7. november 2016 Kanskje litt OT, men den dyi gruppa er en gullgruve. Hva er det maisenna, salt og vann gugga de holder på med nå egentlig? Det ser jo ikke ut. De kan jo ikke mene det, eller? Samme med de decoupage med blonder og bling på absolutt alt av tomembalasje. En hermetikkboks er fremdeles en hermetikkboks selv om du har limt en serviett med litt blonder fast i den. Og ikke minst folie. Begynner ikke det å bli litt oppbrukt nå? Marmor varmepumpe... Seriøst? 13
Leo Skrevet 7. november 2016 #1422 Skrevet 7. november 2016 (endret) 1 time siden, Margit Spat skrev: Mulig jeg banner høyt i kirken her nå, men jeg synes overdreven bruk av kalkmaling også er bittebittelittegrann oppskrytt. Absolutt! Jeg vurderte det, men da jeg fikk tenkt meg om minnet det meg litt for mye om strukturmalingen som var i bruk på 80-tallet og som var et h.... å bli kvitt hvis man ønsket noe annet senere. Og en gips-/sponplatevegg blir ikke en pusset murvegg uansett hvor mye kalkmaling man har på Og det er kanskje ikke en interiørdetalj, men jeg hater varmepumper! Endret 7. november 2016 av Leo 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1423 Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, Blå politibil skrev: Kanskje litt OT, men den dyi gruppa er en gullgruve. Hva er det maisenna, salt og vann gugga de holder på med nå egentlig? Det ser jo ikke ut. De kan jo ikke mene det, eller? Samme med de decoupage med blonder og bling på absolutt alt av tomembalasje. En hermetikkboks er fremdeles en hermetikkboks selv om du har limt en serviett med litt blonder fast i den. Og ikke minst folie. Begynner ikke det å bli litt oppbrukt nå? Marmor varmepumpe... Seriøst? Er det noen som har link til den DIY-gruppa? Jeg må inn og se, føler jeg. :D Anonymkode: 10731...7c7 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1424 Skrevet 7. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har link til den DIY-gruppa? Jeg må inn og se, føler jeg. :D Anonymkode: 10731...7c7 Antar det er denne som menes. Som sagt en skikkelig gullgruve av eksklusivt design og kreativitet. https://m.facebook.com/groups/410946429095164/ Anonymkode: cf5f8...57a 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. november 2016 #1425 Skrevet 7. november 2016 På 28.12.2015 den 21.01, minister-mio skrev: De er så stygge! Ikke i seg selv, egentlig. Men det ble en så stor hype når de virkelig skulle være populære. Etter at de hadde vært på alle mulige slags reklame-bilder på alle Facebook-sidene man likte omtrent ++ så blir man gørr lei av de. Det er derfor jeg er utrolig lei av de.
minister-mio Skrevet 7. november 2016 #1426 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Mrs. Random Nick skrev: Ikke i seg selv, egentlig. Men det ble en så stor hype når de virkelig skulle være populære. Etter at de hadde vært på alle mulige slags reklame-bilder på alle Facebook-sidene man likte omtrent ++ så blir man gørr lei av de. Det er derfor jeg er utrolig lei av de. hva snakker vi om? 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. november 2016 #1427 Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: hva snakker vi om? Kähler Omaggio-vasene.
minister-mio Skrevet 7. november 2016 #1428 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Mrs. Random Nick skrev: Kähler Omaggio-vasene. åh ja. Stygge i seg selv også de 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1429 Skrevet 8. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Antar det er denne som menes. Som sagt en skikkelig gullgruve av eksklusivt design og kreativitet. https://m.facebook.com/groups/410946429095164/ Anonymkode: cf5f8...57a Men har vært der og sjekket, og så sikkert to hundre av de siste bildene, og det var ingen som malte over teak-møbler. Anonymkode: cb58a...985 1
loffen Skrevet 8. november 2016 #1430 Skrevet 8. november 2016 På 7.11.2016 den 17.04, Blå politibil skrev: Kanskje litt OT, men den dyi gruppa er en gullgruve. Hva er det maisenna, salt og vann gugga de holder på med nå egentlig? Det ser jo ikke ut. De kan jo ikke mene det, eller? Samme med de decoupage med blonder og bling på absolutt alt av tomembalasje. En hermetikkboks er fremdeles en hermetikkboks selv om du har limt en serviett med litt blonder fast i den. Og ikke minst folie. Begynner ikke det å bli litt oppbrukt nå? Marmor varmepumpe... Seriøst? Og fetaost-glass snudd opp ned, med en plastengel inni, pålimt bling rundt lokket og den øverste kanten med te-lys på toppen (bunnen). Vips, dette var visstnok julegaver! *grøss* 6
Ellevill Skrevet 8. november 2016 #1431 Skrevet 8. november 2016 (endret) OK, men dette går vel egentlig under hobbyer eller ting folk liker å pusle med. Det er vel ikke det denne tråden handler om? (Den som gidder kan jo lage en tråd om "Hjemmelagete julegaver vi IKKE ønsker å få"! Personlig ønsker jeg meg hverken pynt eller dill, så min liste er laaaang. Kanskje emnet isteden burde vært "Hva slags hjemmelagete julegaver er det fint å få?". 😉 ) Endret 8. november 2016 av Ellevill 3
fiole Skrevet 8. november 2016 #1432 Skrevet 8. november 2016 Recleanere, furupanel, furumøbler, ikea malerier/bilder, hjørnesofa, bokstaver og oppbrukte sitater, strietapet, mdf i taket, skyggelister, dusjkabinett, gardiner........kom ikke på mer i farten 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1433 Skrevet 27. november 2016 Kan ikke si dette er noe jeg går rundt og hater, men DIY gruppa på face har så mye jeg gremmes over. Feks gipsavstøpning av gravidmage og pupper. Jeg synes det er litt tacky med nakenbilder av gravide og syntes dette falt i samme bås! Anonymkode: 28bfc...c5a 5
skruf Skrevet 27. november 2016 #1434 Skrevet 27. november 2016 Akkurat nå: julepynte huset sitt med juletre og full pakke i november! 5
melatonin Skrevet 27. november 2016 #1435 Skrevet 27. november 2016 19 minutter siden, skruf skrev: Akkurat nå: julepynte huset sitt med juletre og full pakke i november! Enig. Legger til blinkende og fargerike lyslenker på trær ute. 3
skruf Skrevet 27. november 2016 #1436 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, melatonin skrev: Enig. Legger til blinkende og fargerike lyslenker på trær ute. For ikke å snakke om de som henger opp lys i flaggstanga! Asså; satser de på at et romskip skal tro at det er ei landingstripe? Det ser jo bare helt merkelig ut. 7
Malum Skrevet 28. november 2016 Forfatter #1437 Skrevet 28. november 2016 Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes altså at julegardiner er grusomt, nesten uansett hvordan de ser ut. Noen har julegardiner både i stua og på kjøkkenet. Så stress! Hvorfor orker folk sånt? 7
OppNedPåAlt Skrevet 28. november 2016 #1438 Skrevet 28. november 2016 Gravidmageavstøping (DIY gruppa). Heldigvis plasserer folk det på soverommet... 2
Malum Skrevet 28. november 2016 Forfatter #1439 Skrevet 28. november 2016 39 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Gravidmageavstøping (DIY gruppa). Heldigvis plasserer folk det på soverommet... Haha, ja, jeg så en som hadde lagt ut i dag i skrikende farger, dekortert med sommerfugler og diverse. Why?? 1
MarianneE Skrevet 28. november 2016 #1440 Skrevet 28. november 2016 Jeg ville ALDRI hatt brudekjolen min utstilt I ramme, bygd inn I et vindu, under en glassplate på et bord, på en byste.... Grøss!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå