Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

20 timer siden, melatonin skrev:

På siden vi son elsker DIY-PROSJEKTER og smarte løsninger så har noen laget lampe av en mocha master.. altså noe så harry! Men det jeg skulle nevne var telys holdere med visdomsord ol. Det ser ut som en kjempe hitt i de norske hjem, jeg hater det! 

For ikke å snakke om alle de kubbelysa med fjær, visdomsord og engler på. Fysj

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, DreamOn skrev:

For ikke å snakke om alle de kubbelysa med fjær, visdomsord og engler på. Fysj

Det er jo så flotte å gi i gaver :sprettoy:!!!! :ironi: er det ikke litt dumt å pynte kubbelys med fjær tenker jeg.. hadde plukket det av med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
20 timer siden, melatonin skrev:

På siden vi son elsker DIY-PROSJEKTER og smarte løsninger så har noen laget lampe av en mocha master.. altså noe så harry! Men det jeg skulle nevne var telys holdere med visdomsord ol. Det ser ut som en kjempe hitt i de norske hjem, jeg hater det! 

Og så en mocha master. Det er jo en kaffetrakter av kvalitet. Jeg var også medlem av den gruppa, men ble fysisk uvel av å se alt det fæle de lager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Og så en mocha master. Det er jo en kaffetrakter av kvalitet. Jeg var også medlem av den gruppa, men ble fysisk uvel av å se alt det fæle de lager. 

Den var virkelig ikke fin! Godt at det bare ikke er meg! Bruker siden mer som underholdning!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, melatonin skrev:

Den var virkelig ikke fin! Godt at det bare ikke er meg! Bruker siden mer som underholdning!

Trodde det bare var meg som var mindre imponert over alle de tåpelige hjemmelagede dingsene de viser fram.  Flott å være kreativ da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
2 timer siden, melatonin skrev:

Den var virkelig ikke fin! Godt at det bare ikke er meg! Bruker siden mer som underholdning!

Bestemte meg for å bli medlem igjen for underholdningens skyld. Blir interessant å se hva slags makkverk som blir til julepynt. Ser de allerede har laget noe rart av en haug med kongler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storblomstrede tapet er ikke pent, synes jeg. Det samme synes jeg om mørke veggfarger. Og jeg skjønner ikke vitsen med en sengegavl.

Og liker ikke åpne hyller på kjøkkenet. Og jeg liker ikke furuvegger, og umalt tak i furu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 9.9.2016 den 12.08, AnonymBruker skrev:

bSteder hvor det utelukkende går i hvitt og / eller grått heile tiden, med absolutt null farger....

 Hvit eller grå sofa, møbler, vegger og absolutt alt er enten hvitt eller ganske lyst grått.

Anonymkode: 74e0f...aba

Sånn er det overalt i kommunen her jeg bor. De som besøker oss synes vi er gale fordi vi ikke har valgt samme stil som resten av byen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- krom og sølv over alt (er så lei) 

- nye møbler som ser slitt ut

- kontaktplast 

- og som "alle" andre her sier: veggord ( det skal sies at jeg har sånn ord-klistremerker selv. Denne her, på doen http://www.ebay.com/itm/I-Poop-Toilet-Sticker-Funny-Decorative-Decor-Removable-Decal-For-Home-Lavatory-/302045422240?hash=item46534f62a0:g:irQAAOSwIgNXnApb :nigo:)  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Helena83 skrev:

Sånne møbler kommer ikke inn i mitt hus :overrasket: Er sikkert mange som liker de, men jeg synes de er grusomme!

Ikke her heller. Stilen fra sekstitallet trengte IKKE å vekkes opp igjen. synes nå jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emera skrev:

Ikke her heller. Stilen fra sekstitallet trengte IKKE å vekkes opp igjen. synes nå jeg. 

Det er godt vi er forskjellige. Jeg elsker det, og har nettopp tapetsert med tekstilstrie fra 70-tallet i stua :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har blitt nevnt før men synes det er så ille at det fortjener enda en post.

Sånne idiotiske bokstaver som står på hyller eller henger på vegger eller lignende... På et barnerom, greit. Barnet lærer bokstavene, morsomt! På stua til et voksent menneske der bokstavene matcher veggene? NEI. Enda verre er det når de former et eller annet klissete ord. LOVE. LIVE. HAPPINESS. EAT. KITCHEN. HAPPY HOME. YOU & ME. MR & MRS. LAUGH A LOT. DREAM. GOD. PEACE. Nei, nei, nei! :sur:

Nå som det snart er jul har jeg også blitt påminnet om all den stygge grå julepynten. Grå nisser, grått juletre, grå engler... Er man skikkelig crazy slenger man pittelitt glitter på. Noe kaldere og mer upersonlig enn dette kan jeg ikke komme på når det kommer til julepynt. Jula er etter min mening en koselig og varm tid, med gode minner, lange tradisjoner og slitte hjemmelagde nisser fra barndommen til familiemedlemmer. Rødt, grønt og gull er fargene som hører jula til, etter min mening. Ikke grått og svart og beige. :icon_frown:

Jeg er heller ikke så glad i en stil der ingenting matcher. Jeg har full forståelse for at ikke alle har penger nok til å kjøpe møbler med "korrekte" farger og stiler og jobber med den saken selv. Men jeg husker godt for noen år tilbake kom jeg over et bilde der noen hadde med vilje gått rundt på bruktbutikker o.l. og kjøpt forskjellige stoler og bord og hyller og satt de i ett og sammer rom. Jeg husker ikke hva de kalte stilen, men det var noe som loppemarked-stil og dette var noe de virkelig likte og ønsket å ha i hele hjemmet sitt. Selv vokste jeg opp i et sånt hjem der vi rett og slett måtte ta det vi fikk og ikke hadde råd til å kjøpe "fine" ting som matchet, og tror det er en av grunnene til at jeg idag ikke liker en sånn stil og ønsker en mer gjennomført stil i hele hjemmet. F.eks. som dette, jeg får helt fnatt av å se på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvbord på massive føtter. Villa Paprika møter Fotballfrue liksom.

Var medlem i en interiørgruppe på face i omtrent fem minutter. Var ikke noe for meg. Alt som ble presentert var upersonlig og ganske likt. Ganske utrolig i en gruppe med over 80k medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sobril skrev:

Sølvbord på massive føtter. Villa Paprika møter Fotballfrue liksom.

Var medlem i en interiørgruppe på face i omtrent fem minutter. Var ikke noe for meg. Alt som ble presentert var upersonlig og ganske likt. Ganske utrolig i en gruppe med over 80k medlemmer.

Sikkert den samme gruppen som jeg ble kastet ut av fordi jeg ved en anledning uttrykte litt sterke meninger om akkurat det ;)

Jeg kan forresten ikke fordra overmøblerte/overlessede rom hvor man omtrent ikke kommer frem eller kan se en ledig flate noe sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Leo skrev:

Sikkert den samme gruppen som jeg ble kastet ut av fordi jeg ved en anledning uttrykte litt sterke meninger om akkurat det ;)

Jeg kan forresten ikke fordra overmøblerte/overlessede rom hvor man omtrent ikke kommer frem eller kan se en ledig flate noe sted.

 Ja, uff. Og for en støvsamler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...