Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

1 time siden, Bodillen skrev:

 

Fant det, jeg :lur: 

Har ikke samvittighet til å oute noen her, så om dere vil se må dere nesten sende meg en PM.

Veldig OT, men jeg får beskjed om at du ikke kan motta meldinger :/

Anonymkode: 27263...be0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Jeg har litt problemer med å forstå hvorfor noen henger opp store bilder av ukjente mennesker. Bildene er jo fine, bevares, men litt vanskelig for meg å forstå hva som er tiltalende ved det. Skulle jeg hatt Kate Moss stirrende strengt på meg fra veggen hver eneste dag, så hadde jeg blitt nervøs til slutt. Og det å henge opp disse plakatene av barn med fugler på ryggen, eller som blåser glass på barnerommet virker litt sært. Bildet av mitt eget barn er vel mer naturlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. november 2013 at 21.06, AnonymBruker skrev:

Alt som minner om scabby chick ( pun intended)

 

Anonymous poster hash: 65437...fed

Shabby chick:fnise: hun er nok ikke så fresh, nei! 

Anonymkode: f594b...397

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. september 2016 at 11.49, Bodillen skrev:

Hoho! Jeg må nærmest sitte på hendene mine for å greie å la være å kommentere alt det jævlige. Det hittil verste jeg har sett var vel hun som stolt viste fram kjøkkenfrontene sine, som hun hadde malt diverse mat på. Frukt, grønnsaker, bakst, liksom. Ment å være naturalistisk,  men fullstendig amatørmessig utført. På absolutt alle frontene! :daane: Men det var ikke måte på hvor mye skryt hun fikk, da :fnise: 

Jeg skjønner hva du tror du mener, men jeg tror ikke du vet hva naturalistisk betyr:fnise:

Anonymkode: f594b...397

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du tror du mener, men jeg tror ikke du vet hva naturalistisk betyr:fnise:

Anonymkode: f594b...397

Øh...nei, hvis vi skal flisespikke, så kunne jeg sikkert heller ha brukt ordet realistisk. Hvis man tenker en enkel definisjon, så går jo naturalisme ut på at det er naturen som er forbildet, og å fremstille en mest mulig nøyaktig gjengivelse av virkeligheten, selv om naturalisme f.eks i kunsten handler om veldig mye annet, som f.eks sosiale forhold. Jeg regner uansett med at de fleste skjønte hva jeg mente. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig OT, men jeg får beskjed om at du ikke kan motta meldinger :/

Anonymkode: 27263...be0

Har fått én PM. Den var kanskje ikke fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bSteder hvor det utelukkende går i hvitt og / eller grått heile tiden, med absolutt null farger....

 Hvit eller grå sofa, møbler, vegger og absolutt alt er enten hvitt eller ganske lyst grått.

Anonymkode: 74e0f...aba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilt

Veggdekor (klistremerker - fysj!!!!)

Bilder som alle andre har (type blomsterbilder fra ikea)

De som har alt for minimalistisk hjem uten noe personlig preg. Man trenger ikke leve helt sterilt, det er ikke et legekontor....

Alt for mange planter og blomster (slik vinduskarmene er stappfull ++)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater laminat. Det er ikke godt å gå på, kjennes som plastikk (ikke rart når det er plastik) og ser ut som plastikk. Et tregulv med litt riper er veldig mye penere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. september 2016 at 12.39, happiest skrev:

Skilt

Veggdekor (klistremerker - fysj!!!!)

Bilder som alle andre har (type blomsterbilder fra ikea)

De som har alt for minimalistisk hjem uten noe personlig preg. Man trenger ikke leve helt sterilt, det er ikke et legekontor....

Alt for mange planter og blomster (slik vinduskarmene er stappfull ++)

Synes faktisk det er ganske fint når vinduskarmene er stappfulle av planter og blomster jeg, synes det ser så koselig ut :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mummikopp skrev:

Synes faktisk det er ganske fint når vinduskarmene er stappfulle av planter og blomster jeg, synes det ser så koselig ut :fnise:

Kan være koselig når det er gjennomført, men IKKE om plantene er forvokst, blandet med visne blader og en dau flue her og der :fnise: Assosierer det med eldre beboere jeg har vært hos i forbindelse med jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser endel forskjellige interiørblogger, alle han den evinnelige skjenken med speil over, en lampe på hver side og pynt i midten. Det er jeg lei av å se..

Anonymkode: 268ab...c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser endel forskjellige interiørblogger, alle han den evinnelige skjenken med speil over, en lampe på hver side og pynt i midten. Det er jeg lei av å se..

Anonymkode: 268ab...c4e

Det er jo poenget til de fleste interiørbloggere. Å ligne hverandre mest mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 7.9.2016 at 14.31, DreamOn skrev:

Legg laminat over, det har vi gjort :)

Det er fristende!! :) Men dessverre har parketten som allerede er her også blitt lagt rett på eksisterende gulv (belegg). Så da blir det et problem med dørkarmer osv. :( Fine gulv er virkelig undervurdert! 

Anonymkode: 9cd08...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. september 2016 at 12.39, happiest skrev:

Skilt

Veggdekor (klistremerker - fysj!!!!)

Bilder som alle andre har (type blomsterbilder fra ikea)

De som har alt for minimalistisk hjem uten noe personlig preg. Man trenger ikke leve helt sterilt, det er ikke et legekontor....

Alt for mange planter og blomster (slik vinduskarmene er stappfull ++)

Jeg har en wallsticker. Over dassen. Den er bestående av veldig mange sverd, så det ser ut som jeg sitter på The Iron Throne når jeg er på do :P 

Anonymkode: 669eb...ae6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en wallsticker. Over dassen. Den er bestående av veldig mange sverd, så det ser ut som jeg sitter på The Iron Throne når jeg er på do :P 

Anonymkode: 669eb...ae6

Haha! Dritkult, bokstavelig talt 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siden vi son elsker DIY-PROSJEKTER og smarte løsninger så har noen laget lampe av en mocha master.. altså noe så harry! Men det jeg skulle nevne var telys holdere med visdomsord ol. Det ser ut som en kjempe hitt i de norske hjem, jeg hater det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...