Macro Skrevet 2. januar 2016 #1201 Skrevet 2. januar 2016 Det er mye jeg begynner å bli rimelig lei av, men viss det er noe jeg virkelig misliker så er det de buttplug-konglene som folk pynter spisebordene sine med. 10
loffen Skrevet 3. januar 2016 #1202 Skrevet 3. januar 2016 2 timer siden, Macro skrev: Det er mye jeg begynner å bli rimelig lei av, men viss det er noe jeg virkelig misliker så er det de buttplug-konglene som folk pynter spisebordene sine med. Hva? De har jeg ikke sett 1
minister-mio Skrevet 3. januar 2016 #1203 Skrevet 3. januar 2016 Den 29. desember 2015 at 1.31, Frida skrev: Omaggio-vasen var kun kul da noen få hadde den i stua si, nå når den allmene hop har den så er den blitt så harry atte... Den var aldri kul 5
Macro Skrevet 3. januar 2016 #1204 Skrevet 3. januar 2016 2 minutter siden, loffen skrev: Hva? De har jeg ikke sett Jo det har du garantert! Lene Bjerre sine. Merket med S, M og L velg den størrelsen som passer deg best! 5
Luckiness Skrevet 3. januar 2016 #1205 Skrevet 3. januar 2016 Jeg har en Omaggio-vase. Kjøpte en med gullstriper da den kom. Jeg visste ikke om at den var så populær, og hadde helt ærlig ikke fått med meg at "alle" kjøpte slik. Så akkurat nå synes jeg det er litt kjipt å ha den stående fremme. Så den står på soverommet... 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1206 Skrevet 3. januar 2016 Mye er allerede nevnt. Jeg er hvertfall rimelig lei av ananas ditt og datt. Og at alt skal være så "Skandinavisk". Jeg liker skandinavisk design elv, men alt er jo likt! Anonymkode: 91339...4d6 2
loffen Skrevet 3. januar 2016 #1207 Skrevet 3. januar 2016 15 minutter siden, Macro skrev: Jo det har du garantert! Lene Bjerre sine. Merket med S, M og L velg den størrelsen som passer deg best! Goolglet og har faktisk ikke sett de før, men er enig i at de så ut som buttplugs. 4
melatonin Skrevet 3. januar 2016 #1208 Skrevet 3. januar 2016 De flaggstanglysene som folk ikke klarer å få til helt. Naboen vår har en som tydelig er aaalt for stort, det er kjempe bredt nederst og dermed ser ut som en lysende militærlavvo. Et annet sted jeg kjøre ofte forbi har de en som er for liten, den når ikke ned I bakken og ser dermed ut som den svever over bakken.. der er jo ikke interiør, men måtte nevne der. Og må og nevne hjemmestrikka nisser, jeg synes ikke de er noe pene eller sjarmerende. pinner som er bunnet sammen til en stige som ikke kan brukes til noe annet enn å samle støv, ta opp plass og henge happy lights på. Well spent money! 3
loffen Skrevet 3. januar 2016 #1209 Skrevet 3. januar 2016 (endret) Jeg har forresten vært lei den stripete vasen lenge, men så fikk jeg en 'i gave' da jeg abonnerte på Bonytt *fnis* så nå har jeg en gråstripete en. 🙈 Den var jo veldig fin faktisk, akkurat passe til en ti-pack med roser eller tulipaner. Så nå driter jeg i at jeg ser den overalt, også her hjemme. Endret 3. januar 2016 av loffen skrivefeil 3
Gjest strykebrett Skrevet 4. januar 2016 #1210 Skrevet 4. januar 2016 Den 2. januar 2016 at 0.17, Macro skrev: Det er mye jeg begynner å bli rimelig lei av, men viss det er noe jeg virkelig misliker så er det de buttplug-konglene som folk pynter spisebordene sine med. Måtte Google det, og det første bilder som kom opp er en sånn i en osteklokke det er forresten en interiørdetalj jeg misliker: pyntegreier inni osteklokke. 1
Frida Skrevet 4. januar 2016 #1211 Skrevet 4. januar 2016 Kuskinn er vel ute av bildet nå? Ufyselige greier. Kanskje det bare er meg, men jeg syntes de var utrolig ekle! 2
Malum Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #1212 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Fikk dette tilbudet på mail i dag, og bare NEEEEEI!!!! Endret 5. januar 2016 av Bodillen 2
melatonin Skrevet 29. august 2016 #1213 Skrevet 29. august 2016 Puster liv i denne tråden igjen! Jeg begynner å bli lei av at alle bildene av kjøkken på insta og i blader inneholder helt hvite kjøkken med disse bokstavkoppene og flaskene, og hylla fra kremmerhuset på vegge, og hay barstoler. Dette er noe jeg i grunn synes er fint, men ALLE har det! Dermed så byr det meg litt i mot! 8
Gjest antbug Skrevet 29. august 2016 #1214 Skrevet 29. august 2016 Jeg har utviklet allergi mot trendhjem. Slike som ser klin like ut, inneholder nesten nøyaktig de samme møblene, lampene, plantene, bildene, kjøkkenmaskinene og pyntegjenstandene, og som alltid har den siste motefargen på veggene. Litt artig at hjemmets eiere ofte liker å skryte av sin personlige og unike stil selv om det ser helt likt ut hos alle andre trendbevisste folk. Skikkelig unikt, altså...
Malum Skrevet 29. august 2016 Forfatter #1215 Skrevet 29. august 2016 Sånn har det blitt for meg og. Jeg får helt flass. Det hender jeg leter etter interiør-kontoer å følge på Instagram, men ser jeg den jævla Omaggio-vasen fra Kähler klikker jeg meg lynkjapt ut igjen. Og den er jo overalt. Når jeg kjøper nye ting til huset, så ser jeg ikke på trender i det hele tatt, det har jeg sluttet med for lenge siden. Jeg fokuserer mer på hva som er klassisk, varig, som passer det vi har fra før, og som jeg tenker vi kan ha glede av i flere tiår. 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 29. august 2016 #1216 Skrevet 29. august 2016 Sikksakk-mønstre og diamantmønster på tepper og puter. Jeg hev meg på trenden selv og nå er jeg lei.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1217 Skrevet 29. august 2016 Kan virkelig ikke fordra omaggio-vasen! Forbinder det med dårlig interiørstil. Hva er typisk trendhjem anno 2016? Nå skal vi snart kjøpe en del nye ting til den nye leiligheten, men vil holde meg unna det som anses som trendy, Anonymkode: 93ee3...8da 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #1218 Skrevet 29. august 2016 30 minutter siden, Bossa Nova skrev: Sikksakk-mønstre og diamantmønster på tepper og puter. Jeg hev meg på trenden selv og nå er jeg lei. Det sikksakk-mønsteret så jeg senest i stad på noe sengetøy fra Princess, i et reklameblad jeg fikk i posten fra dem. Det jeg tenkte var at jeg vil ha noe ROLIG og behagelig rundt meg når jeg skal sove. Ikke det psykedeliske kaos-mønsteret som det sikksakk-mønsteret er! Hadde fått hetta skulle jeg sovet i noe sånt! Anonymkode: ed965...354 1
BlendaSensitive Skrevet 29. august 2016 #1219 Skrevet 29. august 2016 (endret) Det jeg HATER er jo sånne skikkelig ufyselige ting (furu....), ikke akkurat det samme som det jeg er lei (omaggio-vasen). Hmm.var akkurat på interiørmesse. Glad for at farger holder seg en stund til. Venter bare på at det vises på instagram/megler annonser. Så vel ikke noe jeg syntes var totalt ufordragelig på messa, men KORK får jeg ikke til å bli fint! Uansett hvor miljøvennlig og trendig det skal være. Denne stolen til IKEA kan da ikke bli en hit?? Litt for mye "natur" (hallo, det er ikea som produserer, og de færreste av oss bor på savannen i afrika) og dessuten er proposjonene helt feil. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90320097/ Endret 29. august 2016 av BlendaSensitive 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 29. august 2016 #1220 Skrevet 29. august 2016 Hva synes dere om trenden med bare en lyspære som lampe? 1 time siden, BlendaSensitive skrev: Denne stolen til IKEA kan da ikke bli en hit?? Litt for mye "natur" (hallo, det er ikea som produserer, og de færreste av oss bor på savannen i afrika) og dessuten er proposjonene helt feil. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90320097/ Proporsjonene var litt feil, men ellers var den fin. Liker rotting, jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå