Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jamen herregud, du SÅ vel ikke på det? :filer:

:hoho:

Jeg hadde ikke noe valg. Det kom på en måte litt brått på. I ettertid har jeg alltid vurdert nøye hvor nødvendig det egentlig er å åpne en link. :sukk:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at dere ripper opp i Rudberg-traumene mine.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har bokstaver som faktisk fyller en funksjon! Det står LES! og er festet i øyehøyde på veggen over pulten min på kontoret!:P Mangel på selvdisiplin sa, du?;)

Skrevet

Jeg har bokstaver som faktisk fyller en funksjon! Det står LES! og er festet i øyehøyde på veggen over pulten min på kontoret!:P Mangel på selvdisiplin sa, du?;)

Skrevet

Inspirert av tråden "hvilke interiørdetaljer elsker du":

Jeg hater først og fremst veggord (tror jeg spyr neste gang jeg ser "carpe diem" malt på en vegg!), pyntebokstaver formet til f.eks ordene HOME og LOVE, pelspledd, vimpler, lysestaker i fattigmannssølv, paljettputer, gamle, slitte dører som sengegavler, pallebord, med eller uten digre hjul, madonnafigurer, pidestaller, englevinger (herregud, jeg så i en blogg at de hadde festet noen digre noen bak på hver eneste spisestuestol! :forvirret:), ugler, telysholdere med glassmosaikk, gamle, slitne, smårutete vinduer som pynt, og "slitte" malte tremøbler som er splitter nye, :jepp:

Hahah... dette er nok min stil! Er mer på det gamle og elsker paljettputer i sofaer og ønsker meg et pallebord og et slitt vindu over trappa våres som er pyntet. Elsker industristilen pluss at det er litt hjemmekoselig (den typen du hater ser jeg på som hjemmekoselig hihi :laugh: )Liker også fransk landstil, lilla med hvitt og sånn amerikansk mannestil eller noe i den duren..

Men er det noe jeg hater så er det at det er så fullt av småting og vegger fulle av bilder og umalte vegger, at det er sikkelig slapt og stappet med masse småting som ikke passer sammen. Liker at det er en sammenheng i interiøret :danse:

• Liker 2
Skrevet

Det er i butikken hennes :fnise:

Haha, det var nå enda godt. Gikk visst litt fort i svingene her. :icon_lol:

Skrevet

Hahah... dette er nok min stil! Er mer på det gamle og elsker paljettputer i sofaer og ønsker meg et pallebord og et slitt vindu over trappa våres som er pyntet. Elsker industristilen pluss at det er litt hjemmekoselig (den typen du hater ser jeg på som hjemmekoselig hihi :laugh: )Liker også fransk landstil, lilla med hvitt og sånn amerikansk mannestil eller noe i den duren..

Men er det noe jeg hater så er det at det er så fullt av småting og vegger fulle av bilder og umalte vegger, at det er sikkelig slapt og stappet med masse småting som ikke passer sammen. Liker at det er en sammenheng i interiøret :danse:

Jeg liker industristil! :opplyser:

:jepp:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg liker industristil! :opplyser:

:jepp:

Da må jeg ha lest feil, da beklager jeg!! :(:blomst:

Skrevet

Veggord er definitivt det verste jeg ser ja.

Syns heller ikke det er noe bedre med disse trebokstavene hvor det står LOVE eller HOME osv.

Hater hjem som er stappet med dill og dall, det ser så rotete ut.

Fargen gul er grusom, syns alt ser skittent ut når det er gult.

Dusker og frynser... æææ :bond:

For mye planter så rommet ser ut som en skog

Store skinnfeller, og spesielt med dyrehodene festet på. Verste!

Dyrehoder, kanskje utenom på hytter, nei, huff..

Når folk blander flere stiler som ikke passer sammen

Når alt er i en og samme farge, gjerne en lys en så man blir helt blendet når man kommer inn..

Grøss, er mange stygge hjem

• Liker 1
Skrevet

Trend-nips. Engletrenden varte en del år, så kom uglene, og nå er det HODESKALLER som er tingen. Gjerne i diamanter, med hjerter osv.

Anonymous poster hash: f915f...e72

• Liker 5
Skrevet

Har absolutt ingenting imot tepper på soverom, gir som sagt en god og lun stemning. Og ikke minst er det deilig å stå opp på. Iallefall om man ikke har gulvvarme. Tenker faktisk litt på å skaffe vegg til vegg teppe på lekerommet vårt. Er jo veldig godt å sitte ned å leke på.

Men det krever jo at det er enkelt å skure vekk flekker og fli opp. Holder ikke alltid med støvsuger.

Vil ikke anbefale deg å ha vegg til vegg-teppe på et lekerom. Kan føre til større sjanse for at barnet/barna dine utvikler allergi og astma, samme hvor renslig det er. Ha heller tepper på gulvet som kan gi samme kosen, og som kan vaskes helt ordentlig.

Anonymous poster hash: cb19f...7a7

• Liker 1
Skrevet

Det er sagt her i tråden før, men likevel:

Veggord

Bokstaver

Spesielt når det er på engelsk. Jeg synes det er ufattelig harry

Anonymous poster hash: a1b0e...7e2
  • Liker 1
Skrevet

Disse hodeskallene og 'kantete' eller 'strikkede' vaser. Og gule detaljer og putetrekk med dyr på.

Jeg var innom Kremmerhuset her om dagen, og det er visst der alt kommer fra, også boligreportasjene i 'Bolig Pluss'.

Som jeg skal si opp.

:fnise:

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Marius-mønsteret på ALT! Vinposer, servise, mobil-lommer, vesker, julekuler, veggbilder, ryggsekker, sengetøy, sofaputer osv. osv. ad nauseam.

Skrevet

- Plaststoler

- Plastbord, særlig gjennomsiktige (på fluffy tepper)

- Overdrevent gjennomført Lexington-stil

- Black Design-stil

- Lilla gardiner i billig sateng fra Ellos

- Bilder alt for langt opp på veggen

- Bilder med stygge rammer

- Moderne design i birk og eik, eller liksom-tremateriale

- Moderne design generelt, spesielt sære lamper

- Svarte skinnsofaer

- Harry tv'er og surround

- Fargede lys rundt tv eller i bar, ala playboy mansion

- Dystre farger

- Mønstre

- Spisebordstoler med stort stoff-trekk

- Murvegger i rød mur, buer (døråpninger), mørkt skippergulv

- Masseprodusert tekst på veggene og voules-vous-couche-avec-moi-kurver og puter.

Ikke bli lei dere dere som har noe av dette, det kan bli kjempefint, men ofte er det ikke det :)

Anonymous poster hash: b4bea...809
  • Liker 3
Skrevet

Disse hodeskallene og 'kantete' eller 'strikkede' vaser. Og gule detaljer og putetrekk med dyr på.

Jeg var innom Kremmerhuset her om dagen, og det er visst der alt kommer fra, også boligreportasjene i 'Bolig Pluss'.

Som jeg skal si opp.

:fnise:

Men jeg skal fortelle deg hva som er verre enn "strikkede" vaser, og det er vaser i speilmosaikk! Jeg fikk en sånn av mannen min for et par år siden. Med en vakker blomsterbukett oppi, heldigvis. Den er bare helt jævlig, noe sånt: http://d28xhcgddm1buq.cloudfront.net/product-images/bevfabriccrafts_2269_937057874.jpg

Jeg kunne jo ikke hive den heller, og han lurte vel på hvorfor den alltid sto inni et skap, så jeg strikket et trekk til den i flettemønster og satt den fram, og mumlet bare noe om at det er visst sånn det skal være nå... :fnise:

Jadda, alt dette finner man i Bolig Pluss. Som jeg har prestert å kjøpe to av samme nummer av et par ganger, fordi alle numrene er så like. Det er jo det samme som går igjen hele tiden. Men nå har jeg sluttet. :ler:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...