Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

:hoppe: GRATULERER!!!! :hoppe:

Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne. Så gøy, så gøy, så gøyyyyyy! :klappe::danse::digge::bursdag::hoppe::heiajente::gratulerer::tommelsmil::sexy: :grine2: :briller2:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer kjære jenta mi!!!! Dette fortjente du verkeleg altså!!!!!!!!!!!!!!!! No vart eg vanvittig glad!! :hoppe:

Lykke lykke til på din nye veg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på og gratulerer igjen eg og!!!! Grattis snuppo!! :klem:

Og for å gjera dagen din endå bedre (hehe); eg kjem heim om 3 veker!!!! :-D

Kjempeglad i deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på og gratulerer igjen eg og!!!! Grattis snuppo!!  :klem:

Og for å gjera dagen din endå bedre (hehe); eg kjem heim om 3 veker!!!!  :-D

Kjempeglad i deg vennen!

HURRA!

:hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg litt vinter-/juleoppdatert på avatar-fronten.

Laga meg også ein liten pusekatt i signaturen i dag, sidan eg skal bli pusemamma snart :) Kan ikkje få sagt kor masse eg gler meg til det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linn.

Først og fremst, GRATULERER så mye med ny jobb!!! :hoppe:

Så kjekt at du får begynne allerede i desember, det er jo ikke lenge til. Håper du vil trives. :kose:

Koselig å bli kattemamma også da. Har dere plukket dere ut en katt eller er dere på utkikk? Blir spennende. Koselig med en katt i huset.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Linn.

Først og fremst, GRATULERER så mye med ny jobb!!! :hoppe:

Så kjekt at du får begynne allerede i desember, det er jo ikke lenge til. Håper du vil trives. :kose:

Koselig å bli kattemamma også da. Har dere plukket dere ut en katt eller er dere på utkikk? Blir spennende. Koselig med en katt i huset.

:klem:

Ja, eg gler meg masse til å ta fatt på den nye jobben! :)

Me har ikkje plukka ut ein katt enno, men skal ein tur på kattehuset i Jekteviken i dag :)

Sjå om dei har ei søt liten me kan gje ein ny heim. Viktigaste er jo at kjemien stemmer, så eg gler meg kjempemasse!

Katter er herlige dyr ;)

Ja, det blir fantastisk å få litt "liv" i huset igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er topp å ha pus, så dere kan se frem til mange fine minner....og sikkert noen ikke fullt så gøye der og da.  :ler:

Ja, det blir ei fantastisk tid! :)

Jeg elsker katter! :D

Vil ha katt en dag, jeg også...

Eg elskar også kattar! Eg har alid sagt at eg kjem il å bli ei sånn gammal, gal kattedame! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jobb snuppa!!!

Hvilken jobb er det ???? spent.... Ser ut som jeg går tilbake til min gamle jobb, men begynner å søke på ting hjemme. Fikk tilbud om lengre ansettelse i Sogn, men lengter hjem ;)

Ha en super søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jobb snuppa!!!

Hvilken jobb er det ???? spent.... Ser ut som jeg går tilbake til min gamle jobb, men begynner å søke på ting hjemme. Fikk tilbud om lengre ansettelse i Sogn, men lengter hjem ;)

Ha en super søndag!!

Takk for gratulasjon. :)

Den nye jobben min er som pedagogisk leiar i ein barnehage. Dt er berre eit kort vikariat, fram til mars i fyrste omgong. Blir kanskje forlenga, men de vil tida vise. Så eg kjem nok til å søkje etter ny jobb medan eg jobbar der.

Kva skjer hos deg no då? Stikk innom i boka di og oppdaterer meg straks.

Så du skal tilbake i "gamlejobben" med sjuke fingrar? Vågar du det, altså? Når sluttar du i Sogn då? Skjønar godt at du lengtar heimatt. Det er ikkje vanskeleg å forstå.

Lykke til i jobbjakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...