Saeria Skrevet 17. november 2005 #1161 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) GRATULERER!!!! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne. Så gøy, så gøy, så gøyyyyyy! :grine2: Endret 17. november 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2005 #1162 Del Skrevet 17. november 2005 WOW!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer kjære jenta mi!!!! Dette fortjente du verkeleg altså!!!!!!!!!!!!!!!! No vart eg vanvittig glad!! Lykke lykke til på din nye veg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. november 2005 #1163 Del Skrevet 17. november 2005 WOW! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. november 2005 #1164 Del Skrevet 17. november 2005 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. november 2005 Forfatter #1165 Del Skrevet 17. november 2005 Tusen takk! Klarar berre ikkje å slutte å smile i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. november 2005 #1166 Del Skrevet 18. november 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. november 2005 Forfatter #1167 Del Skrevet 18. november 2005 Gratulerer! ← Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. november 2005 #1168 Del Skrevet 19. november 2005 Hiver meg på og gratulerer igjen eg og!!!! Grattis snuppo!! Og for å gjera dagen din endå bedre (hehe); eg kjem heim om 3 veker!!!! :-D Kjempeglad i deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. november 2005 Forfatter #1169 Del Skrevet 19. november 2005 Hiver meg på og gratulerer igjen eg og!!!! Grattis snuppo!! Og for å gjera dagen din endå bedre (hehe); eg kjem heim om 3 veker!!!! :-D Kjempeglad i deg vennen! ← HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. november 2005 Forfatter #1170 Del Skrevet 19. november 2005 Det ser ut for at eg og min mann skal bli foreldre! Katteforeldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. november 2005 #1171 Del Skrevet 19. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1172 Del Skrevet 20. november 2005 Då var eg litt vinter-/juleoppdatert på avatar-fronten. Laga meg også ein liten pusekatt i signaturen i dag, sidan eg skal bli pusemamma snart Kan ikkje få sagt kor masse eg gler meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2005 #1173 Del Skrevet 20. november 2005 Hei Linn. Først og fremst, GRATULERER så mye med ny jobb!!! Så kjekt at du får begynne allerede i desember, det er jo ikke lenge til. Håper du vil trives. Koselig å bli kattemamma også da. Har dere plukket dere ut en katt eller er dere på utkikk? Blir spennende. Koselig med en katt i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. november 2005 #1174 Del Skrevet 20. november 2005 Katter er herlige dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1175 Del Skrevet 20. november 2005 Hei Linn. Først og fremst, GRATULERER så mye med ny jobb!!! Så kjekt at du får begynne allerede i desember, det er jo ikke lenge til. Håper du vil trives. Koselig å bli kattemamma også da. Har dere plukket dere ut en katt eller er dere på utkikk? Blir spennende. Koselig med en katt i huset. ← Ja, eg gler meg masse til å ta fatt på den nye jobben! Me har ikkje plukka ut ein katt enno, men skal ein tur på kattehuset i Jekteviken i dag Sjå om dei har ei søt liten me kan gje ein ny heim. Viktigaste er jo at kjemien stemmer, så eg gler meg kjempemasse! Katter er herlige dyr ← Ja, det blir fantastisk å få litt "liv" i huset igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2005 #1176 Del Skrevet 20. november 2005 Det er topp å ha pus, så dere kan se frem til mange fine minner....og sikkert noen ikke fullt så gøye der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2005 #1177 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg elsker katter! :D Vil ha katt en dag, jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1178 Del Skrevet 20. november 2005 Det er topp å ha pus, så dere kan se frem til mange fine minner....og sikkert noen ikke fullt så gøye der og da. ← Ja, det blir ei fantastisk tid! Jeg elsker katter! :D Vil ha katt en dag, jeg også... ← Eg elskar også kattar! Eg har alid sagt at eg kjem il å bli ei sånn gammal, gal kattedame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. november 2005 #1179 Del Skrevet 20. november 2005 Grattis med jobb snuppa!!! Hvilken jobb er det ???? spent.... Ser ut som jeg går tilbake til min gamle jobb, men begynner å søke på ting hjemme. Fikk tilbud om lengre ansettelse i Sogn, men lengter hjem Ha en super søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1180 Del Skrevet 20. november 2005 Grattis med jobb snuppa!!! Hvilken jobb er det ???? spent.... Ser ut som jeg går tilbake til min gamle jobb, men begynner å søke på ting hjemme. Fikk tilbud om lengre ansettelse i Sogn, men lengter hjem Ha en super søndag!! ← Takk for gratulasjon. Den nye jobben min er som pedagogisk leiar i ein barnehage. Dt er berre eit kort vikariat, fram til mars i fyrste omgong. Blir kanskje forlenga, men de vil tida vise. Så eg kjem nok til å søkje etter ny jobb medan eg jobbar der. Kva skjer hos deg no då? Stikk innom i boka di og oppdaterer meg straks. Så du skal tilbake i "gamlejobben" med sjuke fingrar? Vågar du det, altså? Når sluttar du i Sogn då? Skjønar godt at du lengtar heimatt. Det er ikkje vanskeleg å forstå. Lykke til i jobbjakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg