Gjest Seleena Skrevet 13. mai 2005 #621 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei! Håpar det ikkje har skjedd ulykke med deg i dag Veit du kva!! Eg såg deg og Rune i lokalavisa vår i dag! Eg trur vertfall det! Begynnar namnet ditt på "k"? Blei vertfall veldig glad (Er du frå Ølve?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #622 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei! Håpar det ikkje har skjedd ulykke med deg i dag Veit du kva!! Eg såg deg og Rune i lokalavisa vår i dag! Eg trur vertfall det! Begynnar namnet ditt på "k"? Blei vertfall veldig glad (Er du frå Ølve?) Nei, det skjedde heldigvis ikkje noko dumt på fredag. - Det einaste som skjedde var at tanta mi gifta seg! Og det var jo ikkje så dumt! I lokalavisa? - Kva for ei då? Namnet mitt byrjar på "L," og eg er frå Ølve, ja. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #623 Del Skrevet 16. mai 2005 Eg er glaaaaaaaaaaaaaaad i deg vennen min!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 17. mai 2005 #624 Del Skrevet 17. mai 2005 "Kvinnheringen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #625 Del Skrevet 17. mai 2005 "Kvinnheringen" Aha! Ja, då var det nok meg du såg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #626 Del Skrevet 17. mai 2005 Eg er glaaaaaaaaaaaaaaad i deg vennen min!!!!! Glad i deg også, snuppis! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2005 #627 Del Skrevet 17. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #628 Del Skrevet 23. mai 2005 Tilbake til det vanlege livet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mai 2005 #629 Del Skrevet 23. mai 2005 Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 23. mai 2005 #630 Del Skrevet 23. mai 2005 Du var ei nydeleg brud! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 24. mai 2005 #631 Del Skrevet 24. mai 2005 Tilbake til det vanlege livet.... ...som trass alt er det beste, sånn i lengda... eller kva seier du? Men forresten - vanleg og vanleg - med småttis i magen er det no ikkje heilt vanleg vil eg seie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #632 Del Skrevet 24. mai 2005 ...som trass alt er det beste, sånn i lengda... eller kva seier du? Men forresten - vanleg og vanleg - med småttis i magen er det no ikkje heilt vanleg vil eg seie... Ja, du kan så sei! - Huset vårt ser ikkje ut etter bryllupet, då... Eit einaste stort rotehus... Gåver og ting over alt... Må visst få rydda litt her... Men som du sa Pip, med småttis i magen vert det litt anleis.. Eg kan jo ikkje ommøblera eller noko, ikkje flytta ein einaste tung ting... Usje.. Blir litt vanskeleg å rydda masse då.. Ikkje kan eg støvsuga heller. Stakkars DaMitT då. Han må jo gjera alt her no sei neste vekene, til det ikkje er så farleg om eg lyfter litt att... Menmen... Med spira i magen, blir vel ikkje så mykje brukt denne dagboka framover, då.. Blir vel helst konsentrert i gravidboka mi. Hehe.. Men skal prøva å komma innom her også.. Snakkast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. mai 2005 #633 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen spesiell grunn til at du ikkje kan løfta tunge ting/støvsuga?? For då slite eg, med tanke jobben som innebære MYE løfting av tunge ting...har tenkt på at det kan være medvirkende til null positiv test i løpet av to år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #634 Del Skrevet 25. mai 2005 Noen spesiell grunn til at du ikkje kan løfta tunge ting/støvsuga?? For då slite eg' date= med tanke jobben som innebære MYE løfting av tunge ting...har tenkt på at det kan være medvirkende til null positiv test i løpet av to år... Du kan gjera det før du blir gravid, men om du løfter masse greier tidleg i graviditeten (3 fyrste mnd, trur eg det er) så kan det vera ei stor medverkande årsak til spontanabort, har eg blitt fortald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. mai 2005 #635 Del Skrevet 25. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. mai 2005 #636 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er jo igrunnen logisk, men det er jo mange som jobber i butikk der løfting er en del av hverdagen. De får jo barn de også. Og man skal jo kunne leve som vanlig. Det er jo ikke sånn at spiren detter ut bare man løfter en kasse eller to. Men det er nok greit å være litt forsiktig. Tenker også på dem med flere barn. Barn som gjerne er ett ellet to år. Tror ikke det er noen forskjell å løfte en unge på 10 kg, enn å løfte en kasse på 10 kg. Men jeg kommer nok til å fortelle tidlig på jobben uansett (dersom det noengang blir aktuelt), så kanskje jeg slippr unna de tyngste løftene. Men det gjør jeg allerede i stor grad da. Mulig jeg tar feil altså, men mener at man kan leve som normalt. Man skal jo tross alt holde seg i god form. Så normal fysisk aktivitet, som husarbeid bør jo være bra. Er jo slik at man ikke skal anstrenge seg så mye at man blir veldig varm osv. Men nå er jo ikke jeg gravid, så hva vet vel jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #637 Del Skrevet 25. mai 2005 Saeria: Stor klem tilbake! Kjekt å ha deg heime att! ~Capricorn~: Jaja.. Det er vel berre alle rundt meg som er hysteriske. Det er liksom ikkje eg som seier at "nei, eg kan ikkje gjera det og eg kan ikkje gjera det" det er dei rundt meg som heller seier at "nei, Linn3c det der skal ikkje du gjera, lat meg".... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #638 Del Skrevet 25. mai 2005 Eg er så glaaaaaaaaaaaaaaaaad i deg vennen!!!!!! Og eg glømte reint å betale deg for reisa idag... Kjære vene kor flau eg er..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 26. mai 2005 #639 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei! Hvordan går det med deg? Er så spennende at du har en spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #640 Del Skrevet 26. mai 2005 Lyst å vere med på treff den 7., 8., eller 9. juni? Sjå tråd på bryllups-forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg