Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kverula: Håpar du har det bra!

veslo: Saknar deg også. Har det så opptatt med å spela om dagane at eg reint gløymer KG.. ;)

liv: Ikkje enno.. Men snart! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skjønner du er ei opptatt lita frøken for tida! Hugs å ta vare på deg sjølv midt oppi alt sammen også då!! *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimenn!

- Er det nokon som besøker denne boka òg for tida då? Eg har visst neglisjert denne på det grøvste i det siste... ;)

veslo: Opptatt frøken enn så lenge... Då vert det vel opptat frue, etter DET.. ;) Men eg er då litt berre Linn3c innimellom også. Ikkje berre kommande fru DaMitT heile tida...

I dag foreksempel, er eg jobbsøkande-Linn3c... :kul: Men det er då svært så lite lærarjobbar kring Bergensdistriktet for tida, syns eg...

pusla: Ja, eg er visst busy for tida. All denne planlegginga kan ta knekken på alle og einkvar... ;) I dag er eg heime med vond rygg.. Skal snart gå til legen. Veit ikkje heilt kva han kjem til å sei. At eg syt og klagar for ingenting, kanskje? At eg må slanka meg? Eller kanskje at eg ikkje må vera så hard med meg sjølv?

Meteora: Heihei! Hadde ei ganske fin helg heilt til søndag morgon. Då ringde nemleg mammo mi og sa at broren min hadde kræsja bilen sin og greier. Heldigvis gjekk det fint med han då. Men bilen vart totalvrak. Og veninna han hadde med seg fekk seg ein trøkk i magen... Trur det er betre no då.

Bror min er på biljakt i staden for husjakt, naturleg nok. Så me blir vel nøydd å ha han her ei stund til... Me får tru at det går bra, det også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sol og vår, og jeg tror jeg skal sette på meg varme klær og sette meg ut på balkongen med en kanne te og lese svensk litteraturhistorie. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ha ein fin vårdag kjære frøken Linn3c!! Eg står på farten til å komme meg ut i sola, skal opp på Skansemyren å springe litt!! *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag er det bra frøken veslo! :D

- Eg fekk beskjed av legen at med min rygg og mine ekstra kilo, er det berre å koma seg ut å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja, i dag er det bra frøken veslo! :D

- Eg fekk beskjed av legen at med min rygg og mine ekstra kilo, er det berre å koma seg ut å gå...

Gåing er bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det fristar berre ikkje akkurat i dag, når eg har så vondt i ryggen som eg har... :(

- Men eg veit at det kjem til å hjelpa. Men det er så langt til dørstokken.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt til dørstokken ja, jeg tror jeg forstår hva du mener :wink: . Jeg må også trene og bevege meg for at kroppen min skal holde i endel år til, forhåpentligvis. Men det er jammen vanskelig å få til likevel! Men håper det går framover med ryggen din, gå korte turer i starten, å gå er jo noe av det beste du kan gjøre med vond rygg. God bedring- :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Då var turen over alt! :D

- Ein time på asfalt og i ulendt terreng :)

:stolt:

Så bra!!! Eg har vore å sprunge! Herleg å kjenne at kroppen begynner å fungere att!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Det er lenge siden jeg har fått lagt igjen noen hilsen til deg... :oops:

So here it goes: Ha en flott uke!

Her er akkurat gulvene moppet, og Xavia skal sitte foran pc'en fram til LOST tror jeg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...