Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i terminklubb med henne på snartmamma.com, men der har ho eit anna nick. Så eg kobla først i dag, når ho skreiv at ho var på KK for å bli sett i gong, at ho var seg sjølv.. Ho skal ha tvillingar og har nett fått første "i-gong-setjings-pille" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er me framme. Katten skeit i bilen og alt er som vanleg.. :ler:

Mine djupaste medkjensler går til Evelina i dag som hennar store idol vart funnen død. :dagens-rose:

Skal helse alle ja, silvius. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp gjort ferdig dagens husarbeid. En liste over hva som skulle gjøres hjalp veldig på motivasjonen :) Tror ikke jeg kan huske sist jeg var så flink...

Håper forresten det ikke luktet alt for ille da katten gjorde fra seg i bilen.. Har erfaring med at slikt kan lukte forferdelig ille. Det er i hvert fall lurt å ha et bur som lett kan rengjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninen: Så flink du er! Godt at eg har god innflyting på nokon ;)

Katten laga ganske så ille lukt, ja. Me kjørte med alle glasa nede i ein time.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går tiden fort nedover! Tro meg, det kan virke som en evighet nå men etter ungen er født så går tiden enda raskere! Tenk nå er vår lille M 18 dager alt! Kan du sende meg den nye adressa di på PM? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseleg med besøk i boka mi!

Septima: :klem:

Saeria: Hehe, eg var også for liten til å sjå det då det gjekk på fjernsyn, men eg hugsar at mamma syns det var kjempeskummelt, og det eins eiga mor syns er skummelt MÅ jo berre vera heilt forferdeleg, så eg veit ikkje om eg tør å sjå de i vaksen alder heller... :tunge1:

liv: PM er sendt. Ja, eg både gler meg og er litt smånervøs for kva tida framfor oss vil bringa. Fødselen skal vel gå greitt, det er jo berre noko me må gjennom. Men barseltida; den tida ein skal gjera seg kjend med babyen, og der han er heilt avhengig av oss, ja den tida må eg sei verkar ganske skremmande.. Eg har liksom vore vand med at når ein baby grin, då gjer ein han tilbake til mammaen eller pappaen. Men no er det faktisk ME - eg og mannen - som skal passa på denne vesle bylten, og trøsta, mata og bytta på han. Det er heilt vilt! Både heilt fantastisk og ja, litt skremmande...

Men me gler oss. Masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...