Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også lyst på boller...

Dersom min elskede ender opp med å likevel ikke komme hjem til middag i dag heller, slik han har lovet å gjøre (det gjorde han jo i går også, kom hjem halv ett) så truer jeg nesten med å finne frem et kart og finne veien til der du bor og invitere meg selv på boller....

Men nå FIKK vi faktsik den adsl-boksen i posten i går (eller hentelapp i alle fall, så vi kan hente den i dag) og da SKAL vi egentlig så internett hjemme fra i dag av, så jeg håper han blir med hjem og kobler det sammen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Septima: Ja, noko må eg jo gjera når eg ikkje har brød i huset.. ;)

Malama: Håpar du kjem deg på nett i dag då! (Du klarar HEILT sikkert å montera det sjølv om ikkje EJ skal heim til middag)

Silvius: Åååå, du din heldiggris! Men på den andre sida, då har eg jo ærend ned til deg. OG; det blir veldig lett for deg å finne julepresang til meg... ;) OG; for det tredje, når dei har utvida til EIN by meir enn Oslo, er det håp for Bergen også.. :)

Håpar bollane blir gode, no står dei til heving. Eg skal ta meg ein dusj, og så skal eg pakka litt til turen heim til mampap for å feira veslesyster sin avslutting av fjortisåret.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg klarer sikkert å montere det selv, det er ikke DET som er poenget, poenget er at jeg vil ha ham hjem til middag!

siden resultatet av at han ikke kommer hjem til middag er at jeg ikke spiser skikkelig middag (eller i går ikke spsite middag i det hele tatt, bare en kjekspakke på jobb, og ei brødskive klokka halv ett når han kom hjem og jeg var suuulten) Jeg har lyst på kjøttsaus og pasta, eller taco siden det er fredag (fredag er tacodag hos oss, kjøttsausen har jeg hatt lyst på hele uka...) Og jeg lager ikke det til bare meg, for det blir så mye rester (men for lite rester til at det er en middag til to)

så jeg vil ha ham hjem til middag rett og slett for å få middag!

Også vil jeg at han skal få interntt til å fungere hjemme, for da kan han jobbe hjemme, og det er stor forskjell på at han jobber på jobb og kommer hjem på tolvtoget og at han jobber hjemme til midtnatt ogkommer til sengs.

I det minste SER jeg ham om han jobber hjemme, kan snike meg til et kyss innimellom, samt at jeg bare legger meg når det blir kveld, og slipper å tenke på at han skal hentes på stasjonen klokka kvart over tolv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm! Det var det eg og tenkte!! No har ho enda ein grunn til å komme på besøk, og det blir nok ikkje så vanskelig å finna presang til deg i år nei. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Veit ikkje heilt når sånne småtroll kan fyka eg, men du skal ikkje sjå vekk ifrå at eg tek han med meg og kjem nedover.. Har jo laaaang permisjon og greier! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...