Saeria Skrevet 28. september 2006 #3421 Del Skrevet 28. september 2006 Kan nevne at min svigerinne kjøpte sin brudekjole der og hun var alldeles nydelig i den. Den var litt champagnefarget som kler hennes røde hår og ikke minst hudfarge. Klassisk i snittet med trekvartermer og enkel perledekorasjon under bysten, langs utringningen og nederst på ermene. Enkel og elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3422 Del Skrevet 28. september 2006 Har visst blitt litt tatt av PvP-basillen eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 28. september 2006 #3423 Del Skrevet 28. september 2006 PvP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2006 #3424 Del Skrevet 28. september 2006 Spennende! Si fra om dere har en ledig plass på laget når lille gull sover da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2006 #3425 Del Skrevet 28. september 2006 Person Versus Person... Det er i World of Warcraft antar jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3426 Del Skrevet 28. september 2006 Jepp. Har fått smaken på Warsong Gulch og Arathi Basin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3427 Del Skrevet 28. september 2006 Berre dumt at det er så lang ventetid på kvart spel... Må vente mellom 7 og 15 min på kvar kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 28. september 2006 #3428 Del Skrevet 28. september 2006 Forstår ikke noe av sånne dataspill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3429 Del Skrevet 28. september 2006 Det er berre fordi du mest sannsynlig aldri har prøvd "sånne" spel.. Du urde prøve; det er kjempegøy! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 28. september 2006 #3430 Del Skrevet 28. september 2006 Tror jeg bare skal holde meg unna. Fare for at jeg blir hekta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3431 Del Skrevet 28. september 2006 Stor fare for det ja, Septima. Men du er berre heilt hekta i ca eitt år, halvanna maks. Så er du drittlei ein kort periode, og så blir du hekta igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3432 Del Skrevet 28. september 2006 liv: Er Freia i Rapture no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3433 Del Skrevet 28. september 2006 Kan nevne at min svigerinne kjøpte sin brudekjole der og hun var alldeles nydelig i den. Den var litt champagnefarget som kler hennes røde hår og ikke minst hudfarge. Klassisk i snittet med trekvartermer og enkel perledekorasjon under bysten, langs utringningen og nederst på ermene. Enkel og elegant. ← La ikkje merke til dette innlegget eg, Saeria. Beklagar så masse! Vart så masse spel-snakk her så fort.. Den kjolen hørtes heilt fantastisk ut! Litt meir spel-snakk sånn på tampen av innlegget: Fy søren altså.. Skikkelig rått parti på pvp-istancane av og til, altså! No hakka maskina mi så masse at eg måtte restarta ho. Så får me sjå om det er betre etter restart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2006 #3434 Del Skrevet 28. september 2006 liv: Er Freia i Rapture no? ← ja, enn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 28. september 2006 #3435 Del Skrevet 28. september 2006 Den husarbeid-listen din var lur! Jeg synes ofte det virker som det er alt for mye som skal gjøres. Da hjelper det litt å kunne krysse av etterhvert som ting blir gjort Jeg liker egentlig avkryssing generelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. september 2006 #3436 Del Skrevet 28. september 2006 Ja kjolen var nydelig. Helt henne. Etter hun prøvde den, ble alt annet målt opp mot den, så hun punget gladelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3437 Del Skrevet 28. september 2006 ja, enn så lenge... ← Javel? Har du andre planar for ho? Den husarbeid-listen din var lur! Jeg synes ofte det virker som det er alt for mye som skal gjøres. Da hjelper det litt å kunne krysse av etterhvert som ting blir gjort Jeg liker egentlig avkryssing generelt... ← Ja, det er greit å sjå at lista blir kortare. Ja kjolen var nydelig. Helt henne. Etter hun prøvde den, ble alt annet målt opp mot den, så hun punget gladelig ut. ← Ja, sånn var det med min kjole også. Falt heilt pladask for den. Så at den var LITT for liten, gjorde ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2006 #3438 Del Skrevet 28. september 2006 planer og planer... Zews/hots vurderer å finne et annet guild og da vet jeg ikke om Freia blir værende aleine. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. september 2006 #3439 Del Skrevet 28. september 2006 Den butikken du likte så godt, var det Indiska? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3440 Del Skrevet 28. september 2006 Neida, ingenting. Berre nysgjerrig. Er utan guild på Vetlajento ei stund eg. Greit å prøve det også, sidan eg ikkje spelar så masse. Ragnarokk kom nett inn i Jelly Babies, men forstod det sånn at han var ønska i Muffin Mayhem også, så eg trur nok han vil gå over dit, viss han ikkje allerede har gjort det. Han søkte i Northern Sky også, men dei rekrutterer visst ikkje no.. Saknar TLoC litt eg då, og har fått inntrykk av at det fleire som gjer det også.. Mange som har segt det til R. Menmen.. Den tida er vel svunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg