Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Kan nevne at min svigerinne kjøpte sin brudekjole der og hun var alldeles nydelig i den. Den var litt champagnefarget som kler hennes røde hår og ikke minst hudfarge. Klassisk i snittet med trekvartermer og enkel perledekorasjon under bysten, langs utringningen og nederst på ermene. Enkel og elegant. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Stor fare for det ja, Septima. Men du er berre heilt hekta i ca eitt år, halvanna maks. Så er du drittlei ein kort periode, og så blir du hekta igjen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne at min svigerinne kjøpte sin brudekjole der og hun var alldeles nydelig i den. Den var litt champagnefarget som kler hennes røde hår og ikke minst hudfarge. Klassisk i snittet med trekvartermer og enkel perledekorasjon under bysten, langs utringningen og nederst på ermene. Enkel og elegant. :hjerte:

La ikkje merke til dette innlegget eg, Saeria. Beklagar så masse! Vart så masse spel-snakk her så fort.. Den kjolen hørtes heilt fantastisk ut! :hjerter_rundt:

Litt meir spel-snakk sånn på tampen av innlegget:

Fy søren altså.. Skikkelig rått parti på pvp-istancane av og til, altså! No hakka maskina mi så masse at eg måtte restarta ho. Så får me sjå om det er betre etter restart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den husarbeid-listen din var lur! Jeg synes ofte det virker som det er alt for mye som skal gjøres. Da hjelper det litt å kunne krysse av etterhvert som ting blir gjort :) Jeg liker egentlig avkryssing generelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ja, enn så lenge...

Javel?

Har du andre planar for ho?

Den husarbeid-listen din var lur! Jeg synes ofte det virker som det er alt for mye som skal gjøres. Da hjelper det litt å kunne krysse av etterhvert som ting blir gjort  :)  Jeg liker egentlig avkryssing generelt...

Ja, det er greit å sjå at lista blir kortare. :)

Ja kjolen var nydelig. Helt henne. Etter hun prøvde den, ble alt annet målt opp mot den, så hun punget gladelig ut. :ler:

Ja, sånn var det med min kjole også. Falt heilt pladask for den. Så at den var LITT for liten, gjorde ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingenting. Berre nysgjerrig. Er utan guild på Vetlajento ei stund eg. Greit å prøve det også, sidan eg ikkje spelar så masse.

Ragnarokk kom nett inn i Jelly Babies, men forstod det sånn at han var ønska i Muffin Mayhem også, så eg trur nok han vil gå over dit, viss han ikkje allerede har gjort det. Han søkte i Northern Sky også, men dei rekrutterer visst ikkje no..

Saknar TLoC litt eg då, og har fått inntrykk av at det fleire som gjer det også.. Mange som har segt det til R. Menmen.. Den tida er vel svunnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...