Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Ja, tenk; no er det mindre enn ein månad igjen til termin! :overrasket:

Skjønnasen vår kan komma når som helst mellom ei og seks veker frå no... Blir LITT stressa med tanken på at han kan komma snart, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmf... allerede om ei uke synes du den kan komme ut, småttisen drere?

Da HASTER det dersom jeg skal dra med deg på brudekjoleshopping mens småtten enda er inni magen, kanskje det må bli etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er opp til deg, det Malama. Me tar det når det passar best for deg. Kanskje ikkje akkurat når eg er på veg til KK, men elles er eg til din disposisjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint om du tas selve den der "presse ut småtten" delen på KK ja, og ikke på brudekjolebutikken (kan tenke meg at du også foretrekker det) men ellers er jeg relativt "åpen" for når det måtte passe jeg da.

Liksom, JEG skal jo dette uansett, det er du som er så snill at du sier du kan være med. Så da må det jo passe deg... Og JEG vet ikke hvordan det er å ha en småtting sparkene rundt inni magen, og hva man orker da... For noe slikt har jeg aldri opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, er nok det beste å ta sjølv fødinga der oppe , ja.. :ler:

Eg blir ikkje så fort sliten om eg sit masse og ikkje går, står, stressar rundt. Og det er jo ikkje stress å finne kjole. De er kos, det. :)

Har du lagt deg opp noko formeining om kor du har lyst å leite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, for jeg vet ikke hvor de selger sånne kjoler her i byen jeg.

Vet om den i Arna, pluss den jeg gikk forbi til og fra jobb hver dag før vi flytta, på Danmarksplass. Cleopatra, tror jeg den heter. Tittet drømmende på vinduene der noen ganger på slutten...

Men ellers, ja, det er jo flere, men jeg vet ikke helt hvor de er og hva de har og sånn jeg. Gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo den i Engen. Like ved kinoen. Brudehuset

Og så den ved Fløyen. KikkiKikki

Og så ein i Kong Oscars gate. Atelier-V

Og så er det ein rett over Sotra-brua. Belle Amie

Eg søkte på GuleSider, og fann ein som eg ikkje har hørt om før; Molina På Isdalstø

Og så har du jo Cleopatra som du nemnde.

Og til slutt PrimaDonna i Arna.

Det er dei eg kan komma på.. Og alle er jo flotte på kvar sin måte. Dette er noko ein gjerne ikkje rekk over på ein dag, men brukar litt tid på. For det skal jo vera den PERFEKTE kjolen, veit du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(se der ja, det er fint å ha en som har erfaring og har vært gjennom dette før :) )

Mm, så mange rekker vi definitivt ikke på en dag nei. For jeg vet jo ikke egentlig hva jeg vil ha.

Eller jo, jeg vet sånn nesten hva jeg TROR jeg vil ha (stroppeløs, gjerne snøring bak, sånn "A-form" (ja, at den blir vid nede altså) og slep) men jeg ANER ikke om det er det jeg ender opp med, for... ehh... for det førte om jeg kler det, og for det andre kanskje det egentlig er noe annet jeg liker mye bedre men ikke har tenkt på enda...

EGENTLIG burde jeg pakke inn skruldrene/ryggen, siden jeg har litt sånne kviser som kommer på de aller mest ugunstige tider der (typsik akkurat den store dagen tenker jeg) men de kjolene jeg ser som gjør det synes jeg ikke at er det jeg har lyst på...

Mm... har du tolmodighet til å jakte på den PERFEKTE kjolen med en som ikke aaaaaaaaaner hvordan den skal se ut, når alt kommer til alt, og ikke eier evnen til å bestemme seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart eg har tolmod til det! :)

Eg har berre gjort det ein, ja og ein halv gong. Veninne A var eg med, men ho var så kjapp å bestemma seg at det vart nesten ikkje kjolejakt i de heile tatt. Eg gler meg til å finna den perfekte kjolen din! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: det er såå morsomt å jakte på brudekjoler...

Jeg brukte lang tid, men mest på nett. Jeg fant kjolen min ganske raskt... :sjenert: Og den er selvsagt verdens fineste!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: det er såå morsomt å jakte på brudekjoler...

Jeg brukte lang tid, men mest på nett. Jeg fant kjolen min ganske raskt...  :sjenert: Og den er selvsagt verdens fineste!!  :ler:

Ja, eg leita også mest på internett. Men måtte prøve litt for å finne ut kva som var finast på meg. Så eg var på eit par messer og greier. Til slutt fann eg kjolen min på internett, men den var utgått modell, så då var det berre å leite og leite til eg fann han. Eg fann ein storleik for liten, men det gjekk heldigvis fint sidan det var snøring i ryggen. Så var eg så heldig at eg vann kjolen min på ein konkurranse her inne. :)

Når jeg gikk forbi Atelier V i forrige uke, var det salg der. ;)

Oi, stilig! :)

Innom og oppdaterer meg ;)

Heihei! Burde oppdatert meg hos deg også. Er ikkje så lett å hugse, for eg har heilt gløymt å søke om å få e-post når det skjer noko hos deg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...