Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. september 2006 #3341 Del Skrevet 24. september 2006 Eg er ikkje opptatt, nei. Hadde vore kos å treft deg. Når tenkte du? ← Nja, eg kjem til Bergen ganske tidleg på morgonen (i 9-tida), men har ikkje undervisning før klokka 1. Så ein eller annan gong mellom tidleg og det, kunne det ha passa? Eller er det for tidleg for vakre gravide kvinner? Har så tettpakka med praksis og undervisning kommande veke, så har ikkje heilt oversikt over når eg skal rekke kva enno, derfor vil eg prøve å sikre meg i alle fall eitt møte med deg, forstår du! Lunsj på ein kosleg kafe rundt lunsj-tider hadde jo vore kjekt....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 24. september 2006 #3342 Del Skrevet 24. september 2006 Så fin du ble på håret! Jeg må ta meg en tur til frisøren snart jeg også. Har faktisk tenkt på å klippe meg litt som deg, men håret mitt er helt rett og litt uregjerlig. Tror jeg skal be frisøren om råd om hva som passer håret mitt... Du har nettopp flyttet, er det ikke sånn? Begynner dere å komme i orden? Vi har ryddet bryllupsgaver i hele dag, og det ser betraktelig bedre ut her nå. Jeg tør nesten ikke tenke på hvor mye jobb det er med flytting når det er så mye jobb bare med bryllupsgaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3343 Del Skrevet 24. september 2006 Nja, eg kjem til Bergen ganske tidleg på morgonen (i 9-tida), men har ikkje undervisning før klokka 1. Så ein eller annan gong mellom tidleg og det, kunne det ha passa? Eller er det for tidleg for vakre gravide kvinner? Har så tettpakka med praksis og undervisning kommande veke, så har ikkje heilt oversikt over når eg skal rekke kva enno, derfor vil eg prøve å sikre meg i alle fall eitt møte med deg, forstår du! Lunsj på ein kosleg kafe rundt lunsj-tider hadde jo vore kjekt....? ← Ja, då seier me det slik. Lunsj i lunsjtida. Rundt uhm... 11, kanskje? Om du ikkje har ærend? For meg passar det heile dagen i grunnen. Så det var berre eit forslag. Både før og etter er også heilt greitt. Så fin du ble på håret! Jeg må ta meg en tur til frisøren snart jeg også. Har faktisk tenkt på å klippe meg litt som deg, men håret mitt er helt rett og litt uregjerlig. Tror jeg skal be frisøren om råd om hva som passer håret mitt... Du har nettopp flyttet, er det ikke sånn? Begynner dere å komme i orden? Vi har ryddet bryllupsgaver i hele dag, og det ser betraktelig bedre ut her nå. Jeg tør nesten ikke tenke på hvor mye jobb det er med flytting når det er så mye jobb bare med bryllupsgaver! ← Takk for hårskryt. Håret mitt har ein tendens til å bli "trekanta" når de går ei stund mellom kvart frisørbesøk. Denne gongen ville eg ha litt endring, så eg sa berre til frisøren at eg ikkje ville ha det heilt kort, elles kunne ho gjer akkurat kva ho ville. Ho vart jo heilt i hundre og kom med masse forslag. Eg sa berre ja, versågod, berre sett i gong. Du veit best. Me flytta inn her 31. august. Nærmar seg ein månad no, men me er endo ikkje heilt komt i orden. Har litt med at eg er gravid og ikkje orkar så masse, og så har det ganske masse med at me har to hus inni eitt. Altså ting-mengde-messig. Me har alle dei tinga me fekk til bryllaupet, og så har me alle dei tinga som me har arva etter foreldra til mannen min etter at mor hans døde, og faren trefte den nye kona si ca eitt år etterpå og flytta inn til henne. Tok med seg ein del ting, men let resten gå til oss. Og eg har ikkje hjarte til å kasta noko. Eg kjente aldri svigermor, så eg veit ikkje kva som betydde noko for verken henne eller kva som betyr noko for mannen hennar eller mannen min. Dermed HAR me altfor masse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. september 2006 #3344 Del Skrevet 24. september 2006 Ja, då seier me det slik. Lunsj i lunsjtida. Rundt uhm... 11, kanskje? Lunsj-avtale klokka 11 høyres veeeeldig fint ut for min del altså! Så lenge det passar for deg? Så har vi litt tid før eg må ile på undervisning også! Kan avtale på sms kor vi skal møtes då, kanskje? Du hadde vel kanskje eit kafé-forslag og, hadde du ikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. september 2006 #3345 Del Skrevet 24. september 2006 Innom og snikleser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3346 Del Skrevet 24. september 2006 Lunsj-avtale klokka 11 høyres veeeeldig fint ut for min del altså! Så lenge det passar for deg? Så har vi litt tid før eg må ile på undervisning også! Kan avtale på sms kor vi skal møtes då, kanskje? Du hadde vel kanskje eit kafé-forslag og, hadde du ikkje? ← Flott, klokka 11 då Sms er heilt greit. Eg fann ikkje igjen den artikkelen, så eg veit ikkje kva kafèen eg nemnte heiter, dessverre. Men me finn vel på noko. Er du på msn i dag? til iss som snikles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. september 2006 #3347 Del Skrevet 24. september 2006 Eg er på msn veit du! Er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3348 Del Skrevet 24. september 2006 Ja! :-D Har net ete middag, så svaret kom litt seint. Mmmmmm! Sosakjøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. september 2006 #3349 Del Skrevet 24. september 2006 Hei. Skal si du var fin på håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. september 2006 #3350 Del Skrevet 24. september 2006 Tittei! Har visst ikke vært innom boka di på en stund jeg... Vi flytta inn i nytt hus i midten av august vi... vi har heller ikke kommet helt i orden enda Er litt slitsomt med baby i hus fant jeg ut (Hadde jo egentlig ikke forventa noe annet heller...) Nå er det ikke lenge igjen til termin!! Blir en spennende tid framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3351 Del Skrevet 24. september 2006 Hei. Skal si du var fin på håret. ← Tusen takk Tittei! Har visst ikke vært innom boka di på en stund jeg... Vi flytta inn i nytt hus i midten av august vi... vi har heller ikke kommet helt i orden enda Er litt slitsomt med baby i hus fant jeg ut (Hadde jo egentlig ikke forventa noe annet heller...) Nå er det ikke lenge igjen til termin!! Blir en spennende tid framover ← Ikkje tenk på å ha dårlig samvit ein gong. Du har lov å ikkje vera like aktiv på KG med ein liten baby i hus. Eg syns det er slitsomt med baby i magen eg, innimellom, så eg skjønar godt kva du meinar. Men eg må visst bli flinkare å stikke innom di bok, trur eg. Har visst ikkje vore der på leeenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3352 Del Skrevet 24. september 2006 No er det jammen meg komt 16 barn i oktoberklubben på SM. Skal sei dei ynglar! Er enno lit uverkeleg at allereie neste helg går me inn i den månaden eg (kanskje) skal føde i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3353 Del Skrevet 24. september 2006 Ååå, det er kjedeleg å vera på KG om natta altså.. Kjipt at eg sovna mellom ti og halv elleve, for no er eg lysvaken. Mannen spelar WoW, og har ikkje dei største planane om å legga seg, tenkjer eg. Han pleier ikkje å gå før eg begynner å masa. Hehe.. Men i kveld har eg ikkje behov for å masa, for eg fins altså ikkje trøytt.. Får ta meg ein tur innom SM, og sjå om det er andre som er nattevåkne i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3354 Del Skrevet 25. september 2006 Dårleg med nattevåk på SM også i kveld, gitt. Bra det då, at det ikkje er så mange som slit med lite søvn og slikt no på tampen. Eg trur det var halsbrann det vonde eg hadde i mage/bryst-regionen. Tok ein halv Garviscon, og det hjelpte litt. Har murringar og greier i rygg og mage no, trur kroppen min er klar for senga snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3355 Del Skrevet 25. september 2006 Då var me oppe igjen. Skal kjøra mannen på jobb! See ya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. september 2006 #3356 Del Skrevet 25. september 2006 Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3357 Del Skrevet 25. september 2006 Takk, og i like så! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. september 2006 #3358 Del Skrevet 25. september 2006 Stilig vogn. Og vellykket frisørtur Og du, vi har bodd i huset vårt lenger enn dere har bodd i deres, og vi er heller ikke kommet helt i orden enda (joda, det daglige er på plass, men "resten" blir vi visst aldri ferdig med...) så jeg synes dere akn bruke laaaaaaang tid på det jeg, så slipper jeg har dårlig samvittighet for at vi ikke har klart et enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3359 Del Skrevet 25. september 2006 Hehe, så søt du er Malama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 25. september 2006 #3360 Del Skrevet 25. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg