Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rompechips? :hoho:

Oioioiiii.. blir så spennende om det kommer tegn på at noe snart er igang!! :sjarmor:

Er du klar? ;)

Jeg er sååå klar for å få jenta mi snart! :hoppe:

Ventetiden er lang.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov lenge før du tok kvelden.. men nå er jeg klar for en ny og spennende dag med rapportering av vonter, gåturer og det som måtte være av annen spenning å rapportere :)

Tja, den einaste spenninga eg vil ha i boka mi i dag er når Brann knuser Rosenborg i kveld! :hoppe: Kan ikkje risikera å hamna på sjukehuset før DET! Så me har funne ut at me gjerne vil ha Småtten ut i dag, men ikkje før sånn ca ti-elleve i kveld.. :ler:

Hvordan har natten vært?

Høres fælt å si det, men jeg håper den har vært vond! :ler:

Ikke sånn vond, men sånn vond! Ja, du skjønner vel hva jeg mener! Jeg snakker før-fødsels-vondter!

Hei Epona. Eg har hatt ei fortreffeleg natt. Synd å måtta sei det, men eg har sove godt og ikkje merka noko vondt i det heile tatt... :roll: Kva med deg? Begynnar det å kjennast ut som at mensen er rundt hjørnet?

Hvordan går det? ;)

Det går fint. Heilt fin-fint. *sukk* :sur:

Rompechips? :hoho:

Oioioiiii.. blir så spennende om det kommer tegn på at noe snart er igang!!  :sjarmor:

Er du klar? ;)

Jeg er sååå klar for å få jenta mi snart! :hoppe:

Ventetiden er lang.... :sjenert:

Klar? Tja.. Så klar som eg nokon gong kjem til å bli, trur eg. Gledar meg masse til å treffa Småtten no! Sjå koss han ser ut og bli kjent med den vesle bølla som driv og slår mamma'n sin inni der heile tida.. ;)

Det er ikkje lenge før du får treffa jenta di heller no, Epica! Kanksje ikkje meir enn eit par veker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å venta på mannen no. Er så kjedelig å ikkje ha WoW på to maskiner...

WoW på to maskiner er et must. Jeg lovet mannen å gå over tiden med 1 uke, sånn at vi fikk en uke spillefri før fødsel, og det holdt jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW på to maskiner er et must. Jeg lovet mannen å gå over tiden med 1 uke, sånn at vi fikk en uke spillefri før fødsel, og det holdt jeg  :ler:

Hehe, håpar me slepp ei veke spelefri før fødselen no. Har lyst å treffe Småtten eg no ;)

Men eg vurderar seriøst å skru saman eit skrivebord og setje opp maskina mi på gjesterommet, for det er såååå kjedeleg å berre sitja å sjå på at mannen spelar. Eg vil vera med! Men eg spelar ikkje når han er på jobb då, så eg kan jo takka meg sjølv for abstinensane mine. Syns det er gøyare å spela saman, eg. No har han nett blitt med i eit stort guild også, der dei forventar instance-deltaking minst tre-fire gongar i veka.

Nett no er det Molten Core på programmet, ein instance eg aldri har gjort, og som dette nye guildet spring gjennom på to timar.. Litt forskjell frå tida i "The Lords of Chaos", ja.. hehe

Dere gleder dere til kampen i kveld altså. Det blir vel texas her og, med kompiser som skal se. :ler:

Ja, gler oss masse! :hoppe:

Vurderte å prøva å få tak i billettar, men var litt engsteleg for at me måtte oververa kampen frå sjukehuset, så me droppa det.. ;)

Naboen, far til eittåringen som har bursdag i dag, skal forøvrig på kampen. Han har partout-kort.. Misunneleg? Neeeeeiida... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen action i natt heller nei.

Får håpe han klarer å vente til etter kampen da! Men det kan jo være at Småtten vil sjå den og!

Heldig naboen din er som skal på Staddaen da!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Mannen har også lyst på sesong-kort... Hehe... Han er i Bergen med jobben no, faktisk! Dei prøvde å få tak i billettar, men greidde det ikkje, trass i at både mannen og eg gjorde så godt vi kunne både på telefon og nett då billettane vart lagt ut for sal! :ler:

Men dei skal no sjå kampen på pub då! Hehe...

Skjedd frykteleg mykje her heime i helga forresten, du har kanskje fått med deg det på nyhetene? Er litt vondt å vere åleine, men sov hos mamma og søs i natt då, nett komt heim att. Skal berre slappe av no, sliten.

*kryssar fingrane for fødsel i natt*

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst är det retfullt med de där smärtsamma murrningarna som gör att man TROR att det är dags - och så händer ingenting?

Själv blev jag otroligt less på att vara gravid för två nätter sen när jag inte kunde sova för dessa kännbara förvärkar... som bara har försvunnit nu!

Nej, jag tycker du, jag och Epona tar och föder inom en dag eller två? Vad sägs? :ler:

För även om jag kommer bli otroligt glad när en av er drar på sjukhuset tror jag min egen frustration kommer öka. Jag vill ha baby NU! Det brukar jag säga till henne i magen när hon bråkar som mest. "kom ut så får vi mysa?" Eller har vi det för trevligt inne i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er nå jeg skal "gni det inn"?

Jeg og min kjære har jo også partout-kort, og skal selvsagt på kamp! :) Og gleder oss storlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun kommer i begynnelsen av neste mnd ja, er så klar nå! :sjarmor:

ja sant det blir spennende å se hvordan babyen er... :hjerte:

Håper hun vil ligne på mannen.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen action i natt heller nei.

Får håpe han klarer å vente til etter kampen da! Men det kan jo være at Småtten vil sjå den og!

Heldig naboen din er som skal på Staddaen da!!  :sur:

Tja, der har du eit poeng snuppa; kanskje Småtten også vil sjå kampen...

Mannen har også lyst på sesong-kort... Hehe... Han er i Bergen med jobben no, faktisk! Dei prøvde å få tak i billettar, men greidde det ikkje, trass i at både mannen og eg gjorde så godt vi kunne både på telefon og nett då billettane vart lagt ut for sal! :ler:

Men dei skal no sjå kampen på pub då! Hehe...

Har dei prøvd å kjøpe billettar på RBK si heimeside? Det gjorde ei veninne av meg. Og når ein stiller opp på Stadion med fullt Brannsupportar-utstyr med billett til bortetribunen blir ein automatisk flytta til Store Stå... ;)

Skjedd frykteleg mykje her heime i helga forresten, du har kanskje fått med deg det på nyhetene? Er litt vondt å vere åleine, men sov hos mamma og søs i natt då, nett komt heim att. Skal berre slappe av no, sliten.

*kryssar fingrane for fødsel i natt*

:hoppe:

Stakkar vennen. Har ikkje sett på nyheter, men såg det i nettavisene no. Vil du snakka om det?

Visst är det retfullt med de där smärtsamma murrningarna som gör att man TROR att det är dags - och så händer ingenting?

Själv blev jag otroligt less på att vara gravid för två nätter sen när jag inte kunde sova för dessa kännbara förvärkar... som bara har försvunnit nu!

Nej, jag tycker du, jag och Epona tar och föder inom en dag eller två? Vad sägs? :ler:

För även om jag kommer bli otroligt glad när en av er drar på sjukhuset tror jag min egen frustration kommer öka. Jag vill ha baby NU! Det brukar jag säga till henne i magen när hon bråkar som mest. "kom ut så får vi mysa?" Eller har vi det för trevligt inne i magen?

Ja, eg pleier også å sei til Småtten i magen at han må komma ut, når han kavar på som mest inni der. Me vil jo sjå han, bli kjent med han og kosa med han. Gler oss så masse no! Vil berre ha fødselen unnagjort, sånn at me får skjønningen vår i armane våre! :)

Skal me laga oss ein fødeavtale då? Synkron-føding på ulike sjukehus? :ler:

Ein spesiell dato du har lyst på?

Hehe, det er nå jeg skal "gni det inn"?

Jeg og min kjære har jo også partout-kort, og skal selvsagt på kamp! :) Og gleder oss storlig!

Ja, men de er jo der alltid... ;)

Eg berre syns det var så artig at han går på kamp på sonens bursdag...

Jada Malama! Gni det inn..  :sur:

:ler:

Jeg håper hun kommer i begynnelsen av neste mnd ja, er så klar nå! :sjarmor:

ja sant det blir spennende å se hvordan babyen er... :hjerte:

Håper hun vil ligne på mannen.. :hjerter:

Eg VEIT at han kjem til å likna på mannen min. Og er kjempeglad for det. :) Men eg lurer på kva trekk han kjem til å arva frå meg...

:ler:

Stemmer i.. :ler2:

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal ingen på stadion, men det er to stk. som sitter og ser på Manchester United - Liverpool i dag. Håper det går rette veien. Da får jeg glad mann. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...