Ninen Skrevet 23. oktober 2006 #4041 Skrevet 23. oktober 2006 Nå kom jeg på at jeg ikke har spist skikkelig siden frokost... Tror jeg skal gå på butikken og kjøpe litt jeg også. Håper murringene tar seg opp i mellomtiden Linn3c
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4042 Skrevet 23. oktober 2006 Kanskje det er et tegn på at JEG må bevege meg også? Ned på rema og finne mat, videre bare kaste bort noen timer til min kjære gir meg beskjed om å sette kursen mot togstasjonen? Jeg trenger i alle fall mat. Finne meg en banan eller noe. Vi "snakkes" når jeg kommer meg hjem. Som er så fort min kjære blir ferdig på jobb, og han har lovet meg at han jobber kjempeeffektivt for at det ikke skal bli så sent. Så venter jeg spent på oppdatringer i dagboka di om det SKJER noe etterhvert. ← Håpar du hadde det kjekt på sjåpping! Hmmm.. Mannen hadde eit poeng her. Har du msn? Me gjer jo ikkje anna enn å slarva her heile dagen.. Nå kom jeg på at jeg ikke har spist skikkelig siden frokost... Tror jeg skal gå på butikken og kjøpe litt jeg også. Håper murringene tar seg opp i mellomtiden Linn3c ← Mat må man ha! Murringane mine har ikkje tatt seg opp.. Kjedelige greier. Skal snart på biblioteket og levera nokre filmar og innom på Spar Kjøp og bytte eit sengesett som eg kjøpte for stort. Ja, og så må eg poste pakken til Ellos.. *vente på mannen som ville vera med for å gjera meg glad*
silvius Skrevet 23. oktober 2006 #4043 Skrevet 23. oktober 2006 Spar Kjøp nedenfor deg stenger kl 17 trur eg... Berre så du veit det
silvius Skrevet 23. oktober 2006 #4045 Skrevet 23. oktober 2006 Å? Så bra! *må oppdatere meg på åpningstidene litt oftere altså* Kos dere på 'shopping'.
Burpen Skrevet 23. oktober 2006 #4047 Skrevet 23. oktober 2006 Sidene i boka di flyr som bare det, her...!! Er et dagsprosjekt å oppdatere seg etter en (så og si) KG-fri helg. Får ta det i morgen, for jeg orker rett og slett ikke lese så masse nå, etter 9 timer på skolen... Men må jo innom for å se etter litt æksjen! ...kanskje, kanskje, kanskje det blir 30. sånn som jeg har hatt følelsen av! Ha en fin kveld!
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4048 Skrevet 23. oktober 2006 Å? Så bra! *må oppdatere meg på åpningstidene litt oftere altså* Kos dere på 'shopping'. ← Takk-takk! No er me tilbake Det er ope til 20 på kvardagar og 16 på lørdagar *følge med* ← Sidene i boka di flyr som bare det, her...!! Er et dagsprosjekt å oppdatere seg etter en (så og si) KG-fri helg. Får ta det i morgen, for jeg orker rett og slett ikke lese så masse nå, etter 9 timer på skolen... Men må jo innom for å se etter litt æksjen! ...kanskje, kanskje, kanskje det blir 30. sånn som jeg har hatt følelsen av! Ha en fin kveld! ← Oj, 9 timar på skulen? Hjelpes. Skjønar godt at du er sliten då, ja. Ha ein fin kveld og prøv å slappa av litt
Furstina Skrevet 23. oktober 2006 #4050 Skrevet 23. oktober 2006 Skal me laga oss ein fødeavtale då? Synkron-føding på ulike sjukehus? Ein spesiell dato du har lyst på? ← Tja, jag hade tänkt på tisdagen den 24:e? men det är kanske för tidigt? Vad sägs om torsdag då? Jag väntar besök av min extramamma (mammas kusin) och hennes barnbarn på 12 år till helgen - och det vore kul att ha fött då. Ni skrämms ju faktiskt lite, när jag tittar in i dagboken nu på kvällen och ser 3 olästa sidor så tänker jag att: aaahh, NU är det någon som har åkt på föden! Men inte då - jag ska kanske skruva upp min "reagera-vid-antal-sidor-räknare" till 5-6 sidor?
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4051 Skrevet 23. oktober 2006 Håpar du hadde det kjekt på sjåpping! Hmmm.. Mannen hadde eit poeng her. Har du msn? Me gjer jo ikkje anna enn å slarva her heile dagen.. ← Jeg har msn ja, (og icq) men ikke på jobb. Der får vi ikke lov å ha sånne ting, bare ting installert av IT-avdelinga, og de innstalerer bare kjedelige ting som økonomisystem og office, ikke msn...
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4052 Skrevet 23. oktober 2006 ← Tja, jag hade tänkt på tisdagen den 24:e? men det är kanske för tidigt? Vad sägs om torsdag då? Jag väntar besök av min extramamma (mammas kusin) och hennes barnbarn på 12 år till helgen - och det vore kul att ha fött då. Ni skrämms ju faktiskt lite, när jag tittar in i dagboken nu på kvällen och ser 3 olästa sidor så tänker jag att: aaahh, NU är det någon som har åkt på föden! Men inte då - jag ska kanske skruva upp min "reagera-vid-antal-sidor-räknare" till 5-6 sidor? ← 24. har eg også tenkt på som ein aktuell dato. To månader før julaftan og FN-dagen. Men det ser ikkje ut for at det blir nokon fødsel her på ei stund. Ingen vondtar, murringar eller noko. Einaste teiknet no er litt meir energi enn vanleg. Så no skal eg baka kake. Beklagar at det kjem så mange innlegg her, eg berre kjedar meg sånn på dagtid.. Men då seier me tirsdag, sånn at du er heime igjen til helga.
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4053 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har msn ja, (og icq) men ikke på jobb. Der får vi ikke lov å ha sånne ting, bare ting installert av IT-avdelinga, og de innstalerer bare kjedelige ting som økonomisystem og office, ikke msn... ← Æsj då. Så kjipt!
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #4054 Skrevet 23. oktober 2006 Mm, men det er vel fare for at jeg ikke hadde jobba i det hele tatt om jeg hadde msn på jobb?
Saeria Skrevet 23. oktober 2006 #4057 Skrevet 23. oktober 2006 Nå må småtten komme altså. Er utålmodig her.
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4058 Skrevet 23. oktober 2006 Hehe, du er ikkje den einaste Saeria. på Capri
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #4059 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg syns 29. er en fin dato jeg da! Men det er kanskje litt lenge til?
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4060 Skrevet 23. oktober 2006 Neisj, 29. er jo berre to dagar etter termin, så det er fullt mulig. Skjer det noko spesielt då? Har du bursdag eller noko, Kverula? Er det fleire enn meg som ser på NRK1 nett no?
Fremhevede innlegg