Malama Skrevet 20. oktober 2006 #3861 Skrevet 20. oktober 2006 skal jeg sikte på ett eller annet tog? (Ja, det skal jeg jo UANSETT, men altså, du skjønner hva jeg mener) Skal du i så fall hentes? Bare lurer på hvor myyye kjeks jeg skal spise (sulten, men om jeg likevel skal hjem og være hjemme, så satser jeg heller på å løpe etter første og beste tog (eller tusle da, for jeg rekker ikke det klokka halv fire) og heller ta litt middagsmat hjemme
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3862 Skrevet 20. oktober 2006 Oi, unnskyld. Er alltid så treg å svara deg eg, når du treng raske svar... Eg kan ta bilen når mannen kjem heim. Han er vel her i halv fem tida. Burde vel gjerne ha ete litt først... Ja, ete fort. Kan laga den fisken det ikkje vart noko av tidlegare i veka. Så då set eg på poteter no, og så et me i full fart når mannen kjem heim og så kjører eg utover. Anar ikkje kor det er då.. Men det er då det me har gulesider til..?
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #3863 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Joda, det har vi gule sider til: http://kart.gulesider.no/kart/index.c?id=a_1569127 Jeg trenger ikke raske svar, trenger jeg RASKE svar så piper det i telefonen din (eller ringer) Dere spiser halv fem, (spis rolig du, ikke kast i deg maten. Det har du fortjent) Bare gi meg et tidspunkt å møte opp på du, så tilpasser jeg det et tog, (og sikkert en tur på øyrane ettersom det nesten helt sikkert ikke passer ) og så snakkes vi Men spis rolig, og ta deg tid til å snakke med mannen og kjenne hva maten smaker. De er åpent helt til åtte! Endret 20. oktober 2006 av Malama
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3864 Skrevet 20. oktober 2006 Hmmm.. Ja, greit. Skal ta det med ro. Skal me sei litt over fem då, kvart over, kanskje? Skjønte fint lite av kartet, så det blir nok litt leiting på meg..
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3865 Skrevet 20. oktober 2006 Nei, forresten. No skjønte eg litt meir. Det skal nok gå bra å finna det, ja
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #3866 Skrevet 20. oktober 2006 Etter å ha studert kartet i massevis, så har jeg funnet ut av hvordan jeg skal kjøre. Jeg tar toget halv fem, er på stasjonen kvart på fem, tusler ett eller annet sted, og kommer til butikken noe over fem da. Sånn ca kvart over, skal prøve (meget usikker på hvordan trafikken er på den tida, kan muligens ta kortere eller lenger tid å kjøre enn jeg innbiller meg...)
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3867 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, trafikken er vanskeleg å berekne uansett..
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3868 Skrevet 20. oktober 2006 Hmm.. No ringte mannen og sa at han vart litt seinare heim enn planlagt.. Berre så du veit det. Kan vera at planen vår må utsetjast pittelitt. Håpar det går bra
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #3869 Skrevet 20. oktober 2006 Null problem. Jeg tar UANSETT toget halv fem jeg, somler kanskje littpå øyrane eller noe, og kommer meg mot Ytre Arna litt avhengig av trafikken Bare går inn og begynner å småtitte jeg, så kommer du når du kommer. om du kommer først så... ehh, lover jeg å forte meg?
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3870 Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, ingenting å stresse for for min del. Tenkte eg skulle baka overraskelseskaka til mannen, men planen er lagt på is, sidan eg ikkje finn bakepulver..
Ninen Skrevet 20. oktober 2006 #3871 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg håper at jeg blir en like sprek gravid som deg en gang!
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #3872 Skrevet 20. oktober 2006 Nå lurer nå jeg på hva som skjer i deres hus, jeg fikk en telefon om at "Linn3c ligger på senga og spreller med bena". Jeg ga mannen streng beskjed om å oppføre seg pent og gjøre hva nå enn Linn3c ba om, for det fortjener hun. Den kjolejakta tar vi igjen senere. Jeg titta litt, men det er ikke det samme alene. Men vi har gooood tid (særlig p åden butikke der, de bestiller ikke inn kjolen, de bare tilpasser den du har prøvd virker det som, så da har vi jo kjeeeempegod tid der!) Håper det går bra med deg!
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3874 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, så braut heile kroppen min saman etter alt husarbeidet og stresset på formiddag. Rett etter ein veldig god middag vart inntatt, kapitulerte heile greia og eg måtte berre krypa til sengs. Mannen ga meg streng beskjed at i den tilstanden skulle eg ingen plass, og så var det marsj i seng. Han skulle ringa Malama og forklara. "Sprelle med beina" var vel litt drøyt, klarte såvidt å bevega beina mine i det heile tatt.. Så takk for skryt Ninen, men det straffar seg å vera sprek... Men det er bra at me har god tid der då, Malama. Fekk du inntrykk om kor store størrelsar dei har kjolane sine i? Var det noko du likte der? Den stilen du likar, meinar eg? Og Saeria, som eg sa til Ninen, det straffar seg å vera flittig.. Men eg klaaaarar berre ikkje å berre sitja i ro for tida, så det blir litt pusling fram og tilbake.
Saeria Skrevet 20. oktober 2006 #3875 Skrevet 20. oktober 2006 Du er nok for flittig ja, men det er vel gjerne sånn at en føler en bør gjøre noe når en er hjemme. Gravid eller ikke. Men du må huske å ta vare på deg selv.
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3876 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, Saeria. Du har heilt klart eit poeng i det du seier om at ein gjerne vil gjera noko når ein likevel er heime. Eg er vel gjerne ikkje like flink alltid til å hugsa på at eg er gravid, med berre ei veke til termin.. Prøver så godt eg kan/orkar/har lyst å ta vare på meg sjølv. Men blir jo dårlig av å sitja i ro, men også av å stå og å gå. Hmm.. Ligging funkar når eg ligg heilt i ro, men snuing i senga og det å reise seg opp/setje seg opp i senga funkar også heller dårleg. Så eg prøver å ha ein fin balanse i alle sjangrar, og unngår så godt eg kan det som gjer vondt. Men i dag klarte eg visst ikkje det.. Men no har eg sove i ein times tid, trur eg. Litt usikker på kor lenge, mannen sa at han skulle vekka meg etter ein time. Så no er eg litt betre. Ventar på at mannen skal bli ferdig med raidet sitt i Zul'Gurub, sånn at me kan gå ut litt. Han trur på fødsel denne fredagen også, forresten..
silvius Skrevet 20. oktober 2006 #3877 Skrevet 20. oktober 2006 Må huska å ta vare på deg sjøl og veit du! God tur
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #3878 Skrevet 20. oktober 2006 Kjolene var 1-2 størrelser for store for lille meg, og jeg fant vel ingen jeg falt sååååå for, men den siste jeg prøvde var veldig fin da. Men jeg tror ikke du ville likt den, dn hade sølvpynt, og var ellers ganske så helt hvit. ME det par blå/grå striper fktsik. Jeg sanva nok noen som kunne gi kritiske tilbakemeldinger, for de som jobber der synes jo ALT er såååå fint på meg. Også mente hun stadig at den enste "sikkert ville passe", men selvsagt var de for store. Ja, den siste falt nesten ned da, for den hadde ikke stropper eller noe. Og var minst to størrelser for stor. Jeg lurte på hvordan i all vrden det så ut når du "sprella med beina", men det er vel like greit at du ikke gjorde det ja Du få love meg å ta det litt mer med ro nå da, det ER tross alt ikke s å lenge til småtten vil ut, og du må ikke slite deg ut! Nå får jeg vel løsrive meg og hente min kjære på stadion etterhvert. Vi snakkes
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3879 Skrevet 20. oktober 2006 Helse kjære då, Malama! Begynte å lure på om du kanskje ikkje prøvde noko eg, men det var bra at du gjorde. Rart det der med størrelsane, men det er vel strengt tatt fleire i dei størrelsane som er litt større enn deg. Og tenk på meg då, som trengte kjole i str 42-44-46, det er det jo INGEN som har.. Blir jo heilt feil inntrykk når kjolen er i feil storleik. Eg gjer mitt beste silvius.
Malama Skrevet 20. oktober 2006 #3880 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, jeg vet, det er nå engang slik at de fleste er større enn meg. Derfor er det greit at kjolene er større. (men at hun stadig mente at den enst neppe trengtes å sy inn, og mente en jeg haded på meg "den passer jo" når jeg selv fint strammet den inn med en "hale på 2-3 cm... det ble nesten dumt tilslutt.) Joda, jeg prøvde, men vi kan gjerne dra dit en dag du føler deg bedre, for det hjelper veldig å ha en kritisk stemme der. (Dessuten var broren til hun som hjalp meg der, og da jeg sto og kledde på meg igjen, spurte han "tror du at hun kommer tilbake?" og han trodde nok at jeg kke hørte dem men, altså... jeg SA at jeg gjerne kommer tilbake, med deg, fordi jeg kke føler meg komfortabel me d finen ut av dette alene. (og dessuten sier ej vil ALLE at jeg skkert kommer tilbake, for jeg må jo se en kjole mer enn en gang for å huske hvordan den ser ut...) Men nå er det et kvarter siden jeg har avtalt at ejg skulle kjørt, så jeg får komme meg avgårde...
Fremhevede innlegg