Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mhm, det var det også!

Og då eg kom heim kom Titus springande mot meg og skulle verre kose enno meir. :)

Fann forresten denne linken på SM: http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=237636

Det er om babyar som snur seg etter at hovudet er festa. :) Eg som vart litt engstelig så masse som babyen min snur seg inni magen; hovudet kunne då umogleg vera skikkeleg festa, men som ein kan lesa av den diskusjonen, så kan det faktisk vera at han berre skrur seg betre fast når han driv og snur seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeij! :-D

Då kan du sladre for meg der også, viss sladrisen min ikkje er tilbake frå sjukehuset enno når det skjer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då har eg fått mannemannen heim og middagen er inntatt! :)

Det vart svinesteik-restar frå i går, men smaka kjempegodt i dag også. :sikle:

Var også innom gamlehuset vårt på vegen med ein ny trådlaus router som R installerte for den nye eigaren. Det tok si tid. Sjølv om R hadde stilt inn routeren heime på førehand sånn at det berre var å plugga det i veggen, ville det ikkje virka.. Så med mykje endringar på forskjellige instillingar og greier, fann han ut at det var nokon som hadde vore å flytta på ledningane på serveren, og han måtte setta inn instillingane tilbake til slik dei var då han kom. Irriterande, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datating er irriterende når de ikke virker, ja. Særlig når det er noen mennesker som har tullet det til... Hos oss er det også mannen som fikser sånt (og jeg som tuller det til...)

Han fikset for eksempel internett en dag det ikke virket. Han puttet nettverkskabelen inn i veggen

:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk! :)

No er eg endeleg stått opp for dagen. Har vore innom SM ein tur og registrert fire fødslar enten på gong eller ferdige berre i dag. Jøje meg! Men så har dei vore veldig oppsett på at 10.10 er ein stilig dato å ha bursdag på, og det skal eg ikkje krangla på. Lurer på kva bursdagen til Småtten kjem til å vera?

Nei, no får eg komma meg i dusjen, og få i meg litt mat etterpå. Lurte på om eg skulle gjera eit forsøk på å ta meg ei aldri så lita spa-behandling på eiga hand her av alle dei fantastiske produkta som ¤Ronja¤ kom med? Med denne svære magen, trur eg kanskje at det kan bli vanskeleg. Kan kanskje ta meg ein dusj i kveld også og be mannen om å hjelpa meg.. ;) Han hjelpte meg med ei ansiktsmaske i går, og syns dette var hysterisk moro, så han tok masse bilete av meg liggande i senga, heilt rosa i ansiktet og agurkar på augo.. :ler:

Titus ropar på mat, eg får sjå kva eg finn til henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No skjønar eg ingenting!

Kvar gong eg oppdaterar sida mi her, så forsvinn bilda eg nett la ut.. Kan de som er innom sjå dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg ser ikke bildene...

Snodig.. Det gjer nemlig ikkje eg heller. Skal prøva å legga dei i albummen i staden for. Sjå om det virkar.

silvius: Kjekt å treffa deg igjen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...