Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra dere hadde det fint! Når du kom det så sent i seng, blir det vel en litt sen morgen... Men en sen kveld er jo gjerne tegn på en koselig kveld i slike sammenhenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove godt er viktig.

Jeg har ikke evnen til å sove LENGE, men jeg har i et minste sovet godt. Håper du får hvilt skikkelig ut :) At ikke mini'n laget mye vondt for deg.

Takk for i går, det var kjempekoselig!

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra dere hadde det fint! Når du kom det så sent i seng, blir det vel en litt sen morgen... Men en sen kveld er jo gjerne tegn på en koselig kveld i slike sammenhenger  :)

Ja, me hadde det kjempekos. :)

Gler meg til neste gong allereie.

Ble sent på deg i natt ser jeg.

Håper du fikk sove godt.

God søndag.

:kose:

Ja, litt seint. Sov lenge i morges, men har ikkje sove på dagen i dag, så er kjempetrøtt no. :Gjesp:

Sove godt er viktig.

Jeg har ikke evnen til å sove LENGE, men jeg har i et minste sovet godt.  Håper du får hvilt skikkelig ut :) At ikke mini'n laget mye vondt for deg.

Takk for i går, det var kjempekoselig!

Småtten lagar stort sett berre krøll seint om kvelden. Har ikkje sett igong heilt enno, så vurderar å legga meg før han begynnar i dag... Herlig å sova lenge i dag :)

Var kjempekoselig å treffe deg og Silvius i dag  :klem:

I like så snuppa. Var kjempekoseleg! Men godt å sette på rumpevarmen i bilen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nærmar seg. Men talet på dagar til termin er berre eit tal for meg. Reelt så er det talet til overtidsdato (bursdagen til Silvius) eg reknar med. Trur kanskje eg må ta det med i nedtellinga mi, for det er jo det eg reknar som reelt tal dagar til fødsel... Og det er 33 dagar til... Eg kjem til å bli kraftig overraska om babyen skulle finna på å komma før det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Linn3c har fullt fokus på overtidsdatoen, og blir antakelig overraska av en baby litt før hun har planlagt. De aller, aller fleste babyer fødes før overtidsdatoen, vet du...

Du sover vel godt du nå. Håper jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i dag er eg våken! :)

Har nett kjørt R på jobb. Må ha bilen til fysio i dag. Men det blir vel gjerne ein lur før den tid.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur hørtes fristende ut.

Jeg er klar over at det har vært helg, men jeg har samla opp alvorlig søvnunderskudd de siste dagene. Jeg kan teoretsik sett sove så lenge jeg vil, men når kroppen min nekter, hva gjør man da?

Går på jobb i koma på en mandags morgen i alle fall, med det resultat at bortsett fra å logge på et par systemer, og lese et par mailer er det ikke nevneverdug mye jeg har gjort denne første timen på jobb. Sagt "god morgen" til en del folk, lest et par dokumenter, flyttet p et par papirer.. og kunne egentlig likegodt vært hjemme i senga mi synes jeg. Men jeg fikk jo ikke sove, så det hadde vel ikke hjulpet.

Trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å legge seg igjen etter å ha vært oppe litt. Da er man våken nok til å nyte å ligge i sengen før man sovner igjen.... (tenker drømmende på sengen mens jeg sitter på jobb akkurat nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg da :)

(Meg liker visst ikke den pusekatten din, men jeg får ta deg på ordet om at den KAN være kosete likevel :) )

Bare kos det, med en kosete pus. :)

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg også. Til tross for at Linn3c selv tror det er en måned igjen, så anser jeg henne som "dagsventende" snart :)

(noe rart at jeg er smånervøs for om vi rekker kjolejakt før hun får babyen sin da, når jeg stadig ikke har tid (merkelig, normalt sett HAR jeg ikke et liv, og nå dukker det opp flere ting hver uke??) og dagene går, mens hun mener vi har all verdens tid, for ungen kommer ikke før i november...)

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dåke er!

Skal svara dåke så snart eg er heime frå fysio.

Måtte berre inn og fortella at sladrisen min på SM er blitt mamma! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...