Glossy Skrevet 2. oktober 2006 #3501 Del Skrevet 2. oktober 2006 FUNKER det reelt sånn? ← Ja faktisk Var iallefall sånn her i gården. Er noe med at når en går 9 mnd gravid så blir en liksom klar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3502 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nåja, det er det nok delte meninger om. Men nå er klokka snart fire, så kan jeg da komme meg ut fra jobb snart? (LEEEEEEEEEEEI) Jeg kan jo bare glo på butikker eller noe sånn frem til han er klar? (Han sa nemlig "16-16.30", og det kan jo egentlig bety en halvtime til på jobb det) Vel, jeg KAN jo glo på kjoler på nett også da. Eller surfe på KG. Det kan jeg jo. ← Du kom deg ut til slutt, ja? Her skjer det alltid så masse rett rundt klokka fire, så eg brukar å logga av litt då. Mannen sluttar jo på jobb klokka fire, og eg likar å ha maten klar til han kjem heim. I dag hadde eg og systo fårikål, medan mannen som ikkje er like glad i fårikål som me er, hadde pizza. Det er forresten salg på brudebutikken på Danmarksplass også. Tok bussen forbi og der var det store SALG plakater. :-D Kanskje verdt en titt når du og Malama skal jakte? ← Ja, det var eit godt tips. Takk! På filmen i dag, Over Hekken, så hadde dei støtt og stadig eit uttrykk som fekk meg til å tenka på deg. Malona (eller malonka, det var ikkje alltid like enkelt å høre ka dei sa) ← Hihi, det er jo to vidt forskjellige det då.. Snakka forresten via sms med Malona nylig, måtte gratulera henne og dottera md overståtte bursdagar, må vite. Koss går det med Melonka då? Ja faktisk Var iallefall sånn her i gården. Er noe med at når en går 9 mnd gravid så blir en liksom klar.. ← Hehe, du har nok eit poeng der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #3503 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jada, jeg kom meg ut, da han ringte og sa "Nå logger jeg meg ut av systemet, kom og møt meg". Men ettersom han ikke var i form og aller helst bare ville hjem og krabbe under pleddet på sofaen, så ble det som du vet fra mi dagbok ikke tur på stadion da, men vi så den på tv, greit nok det. Gadd jo ikke gå på stadion helt alene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3504 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, skjønar godt at du vart med han heim. Kan ikkje la ein stakars liten gut (som dei jo blir når helsa ikkje er på topp) gå heim og vera hema åleine... Og det er vel heller ikkje så superduper gøy å stå på Stadion heilt åleine heller. Sjølv om ein ikkje er åleine i den folkemengda, så kan ein likevel vera einsam.. Her har mannen gått på jobb, og eg er åleine. Eller, systo ligg jo nede på gjesterommet og søv. Men så lenge ho søv, kjenner eg meg åleine. Lurer på om eg skal legga meg igjen, eller om eg skal venta til eg blir skikkeleg trøtt. Då eg vakna i morges var eg skikkeleg svimmel. Har ikkje vore det i løpet av doturane mine i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3505 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, eg trur nok at det er best å legga seg littegrann igjen. Spørsmålet er om det blir seng eller sofa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #3506 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hadde jeg kunnet velge hade jeg valgt senga. Jeg lengter etter senga mi. Men det er leeeeenge til jeg kommer hjem til senga mi. Trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3507 Del Skrevet 3. oktober 2006 Trur det blir senga, ja. Blir berre meir og meir svimmel, så eg treng nok litt meir søvn. Er tilbake om ikkje så altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3508 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Sjukehusbagen: Blått er pakka Toalettsaker: - tannkost/krem - fuktighetskrem - lypsyl - hårbørste + strikk - ammeinnlegg (ull og bomull) - shampo og balsam - deodorant - dusjsåpe - Bind, forskjellige sorleikar Klede til meg: - Nytt og behagelig undertøy (truser) - Amme-BHer - Topper som er lett å løfte på, evt ammetopper - Sokker - T-skjorter - Joggebukse/jakke - slippers Klede til mannen: - joggebukse - t-skjorter - boxarar - sokkar Til babyen: - Hentesett - Body - strømpebukse - lue - genser/jakke - bukse - sokkar - Ullklede - Lite pledd Andre ting: - Lesestoff - Digitalkamera - Videokamera - Penger - Mobil og lader - Helsekortet - Baggen til vogna, med helseteppe og dyne Endret 3. oktober 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #3509 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bagpakking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3510 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jepp, han har vore begynt på ei heil stund. Men greit å gjera han feridg etterkvart.. Endret 3. oktober 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #3511 Del Skrevet 3. oktober 2006 Greit det ja. Sånn i tilfelle det uventet blir behov for den. Babyer kommer ikke alltid het på datoen, og nå er det jo ikke så lenge igjen... Forresten øvet meg på babyholding jeg, vi har besøk av en 4 måneder gammel gutt på kontoret i dag (vel, ikke hele dagen da, bare mens mamma'n hans er hos legen) og jeg mista ham ikke ned enda han sprella masse, så jeg har da ikke helt mistet taket på dette med babyer. Begynner å bli noen år siden sist, mitt yngste søskenbarn er 5 år gammel nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. oktober 2006 #3512 Del Skrevet 3. oktober 2006 ta med ullsokker til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3513 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ullsokkar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3514 Del Skrevet 3. oktober 2006 Uff, har så masse stikkingar og vondtar om kveldane for tida. Har berre lyst å gå å legga meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 3. oktober 2006 #3515 Del Skrevet 3. oktober 2006 Uff, har så masse stikkingar og vondtar om kveldane for tida. Har berre lyst å gå å legga meg... ← Då er det sikkert lurt å gjere det! Samle krefter til fødselen!!!! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2006 #3516 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enig med Ronja. Samle krefter til fødselen er lurt. Før du aner det er småtten på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3517 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er nok ikkje heilt klar for Småtten enno, trur eg. Sjølv om eg har litt vondtar og sånn, så må eg nok ha desse siste vekene å modnast på.. Men eg skal likevel legga meg no då, skal opp tidleg og vera med mannen til ein kunde for å ta bilen heimigjen. Skal til fysio på formiddagen, og så skal eg på sjåpping med systo. Forresten; til dei som kjem til meg på laurdag: (silvius, Malama, ¤Ronja¤) eg tenkte at me kunne eta middag ca halv seks. Så om de kjem i halv fem-fem tida, passar det heilt fint! Ta gjerne med eit spel eller noko anna spennande de har lyst å dela med oss andre. Elles stiller eg med mat og alkoholfri drikke. Om de har lyst på alkoholhaldig drikke er det sjølvsagt lov å ta med seg. Har ikkje heilt klar menyen enno, så om det er noko spesielt de likar eller ikkje likar, gje meg gjerne ein lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. oktober 2006 #3518 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan ta med spillet jeg tok med sist jeg. Sist kom det aldri lenger enn gangen din (men det er kanskje like greit, det er et litt sært spill egentlig, også kan man som jeg sa sist bare ha fire spillere såvidt jeg husker (eller, ehh, husker ikke, kanskje det var 6) men man kan jo være på lag.) Når det gjelder mat så har du vel fått med deg at jeg er av det kresne slaget, men jeg er egentlig ganske god på å svelge ned (vel, ikke alt, ikke skalldyr) det meste, så jeg skal ikke trøble til menyen din Sikker på at vi får det koselig, og halv fem-fem er notert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3519 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, ta gjerne med det spelet. Det blir kjekt det, om me rekk å spela noko denne gongen då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2006 #3520 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ullsokker ja! En bruker så mye energi og adrenalin under fødselen at en fryser kjempe mye rett etter at barnet er kommet! Jeg hadde to varmeflasker og tre tepper men hakket tenner alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg