Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Hehe, blir nok like mange av kvart slag ja... :ler:

Men jo, eg er vel omtrent like langt bak eg også. Burde jo berre tatt meg saman og fått sendt til framkalling. Har jo masse flotte bilder frå turen i sommar liggande på den bærbar no. R må berre få tak i nytt tastatur til den, så er me på nett igjen. Eg sit på ei gammal maskin i dag. Rart, for det er ikkje alle tastane på tastaturet på denne som heng heilt med når eg skriv.. Må inn og endre fleire gongar i løpet av eit innlegg. Men hadde vore greitt å fått sendt inn dei før eg skulle gå gjennom alle bilda eg har på dei stasjonære maskinene.. Trur me har delt dei nokså likt mellom oss, så det er nok ein hel del bilder rundtomkring, ja... Men såg at Elkjøp var så rimelege på framkalling. Det må jo vera greit å nyta seg av kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart med annen maskin enn man er vant til ja, jeg sliter når jeg skal bruke min kjæres bærbare, jeg foretrekker "skikkelig tastatur", bommer lett på de små. Venner jo meg til det etter å ha srevet ett innlegg eller to da, men rart er det. (særlig fordi jeg ikke får sååå godt til musa på den)

Men vi har jo ikke internett hjemme uansett vi da. enda. Men snart. Neste fredag, skrev de i et brev vi fikk i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så herlig å få internett heime! :)

Tippar de har skikkeleg fjernsyn då, forresten.. Me har framleis tre bordantenner seriekobla, og elendig signal. Fekk ikke sett CSI i går ein gon.. :(

Men me skal få kabel snaaaart. Kanskje i løpet av veka allereie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på besøk til eine naboen i kveld, eg. Saman med dei andre naboane. Sånn litt "bli-kjent"-type besøk.

Så no held eg på å laga bollar. :) Oppdaga nett at eg ikkje har kjøpt sukker etter at me flytta, er ikkje det litt rart? Ein så vanleg ting, og så har eg ikkje hatt bruk for det dei nesten tre vekene me har budd her. Mannen kjøper det nok på veg heim. Blir skillingsbollar a la Linn3c. :sikle: Eg lagar vanlege skillingsbollar, med sukker og kanel, men i tillegg til det tek eg også knust kokesjokolade og rosiner i. Mmmmm! I dag skal eg ha vaniljekrem på også. Blir heilt snadder! :-D

Mannen skal få besøk av ein kompis. Ja, han frå Halden som eigentleg er Storabu som eg fortalde om tidlegare i dag. Han kjem innom ein tur. Passa berre for han i dag, så då får mannen ta igjen nabobesøket ein annan dag. Naboane har me jo alltid her, verre med vener som pga kjærleiken buset seg på andre sida av landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fann liksom ingen god måte å starta dagens innlegg på...

I dag er eg sjuk stakkar. Blitt kjempeforkjøla i løpet av dei siste dagane. Eg er så varm for tida, noko som gjer at eg sparkar av meg dyna om natta, får kald trekk på meg og blir sjuk.. Irriterande.

No har eg kjørt mannen på jobb, for eg måtte ha bilen slik at eg kunne kjøra kompisen hans tilbake til sentrum eller til søstera hans på Sotra eller Askøy eller kor det no var. Syns ikkje det var så superkult at dei hadde planlagt dette over hovudet mitt når eg er sjuk, menmen..

Uansett er eg kjeeeeempesliten og trøytt no, så eg hoppar i senga igjen.

Sjåast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffe.. Orkar iallefall ingen fødsel på ei stund no, nei. No har han berre med å halda seg inne i varmen ei stund til...

Det var noko anna eg skulle skrive også.. Men det forsvann visst. Eg har fått noko dei inne på SM kallar Svangerskapsdemens... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, eg skulle gjera eit forsøk på å :hoppe: litt for 35 veker. ;) Men eg trur jammen santen at den vesle rosa saken skal få ta seg av hoppinga for i dag... :ler2:

Det er 35 fullgåtte veker i dag. Og 37 dagar igjen til termindato...

Berre to veker igjen til Småtten ikkje er prematur lenger. :)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han kan holde seg der inne sånn ca en måneds tid til. Premature babyer vil man ikke ha.

Men om en måned sånn ca, da kan småtten komme ut og hilse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, då er det fritt fram. :)

Kom på det eg skulle skriva no... Eg har frå og med i dag trappa kraftig ned på sukkerinntaket mitt. :)

Har planlagt det sidan eg var på besøk hos liv i august at når eg rundar 35 veker, skal eg slutte å ete søtsaker. Eg skal iallefall gjera eit godt forsøk på å kutte det heilt ut, men det er no redusert kraftig fråogmed i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og smugleser litt! :klem:

God bedring :syk: Ikke kjekt å være syk.. :kose: Er litt småsyk for tiden jeg og, men det er jo absolutt tiden fro det da, når det er høst..

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona!

Så koseleg med besøk i boka mi. :)

Har sove eit par timar til no, så no er eg betre enn eg var tidlegare. Heldigvis.

Uff, så synd eg syns på meg sjølv i dag.. Er ikkje lett, altså. Eg er nok ikkje så dårleg som det virkar. Eg trur sikker berre at eg treng ein kveld saman med berre mannen min, utan andre. Det er ikkje det, eg syns det er veldig kjekt å vera sosial. Men no har me vore så veldig sosiale i det siste... Eg treng åleinetid med mannen min, då blir eg nok betre med ein gong. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...