Glossy Skrevet 18. juli 2006 #2721 Del Skrevet 18. juli 2006 Nam nam, boller Flink som pakker og pakker. Må bare huske å ikkje slite deg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. juli 2006 #2722 Del Skrevet 18. juli 2006 Du er kjempeflink! Selv om vi har lenger tid enn deg er jeg redd jeg ender opp med å stå og pakke til langt på natt dagen før mine foreldre kommer for å begynne kjøringen. Da forventer mamma at jeg er ferdig med pakkinga (og det var egentlig ikke min opprinnelige plan, for de kommer vår første feriedag, og vi tenkte opprinnelig å bruke noe v ferien til å pakke vi da...) og vi bør vel prøve å klare det. Dersom jeg er like flink som deg, så rekker vi det, men jeg tviler litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2723 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, bollar, ja. Der sa du noko Glossy. Tenkte å kjøre i gong bolledeigen og reise utover på biblioteket. Og så kan eg berre setje bollane som då forhåpentligvis er feridgheva, i ovnen etterpå Men no må du jo hugse at eg er heime på dagtid, Malama. Det er ein stor fordel... Sjølv om det ikkje skjer like masse kvar dag på dagtid.. Mannen forkynte forresten i morges, då ha stod i halvsvima og kledde på seg for å gå på jobb, at han skulle ha seg ein time og to på aguet etter jobb... Eg slit han jo heilt ut med all denne pakkinga. Eg tenker jo ikke på at han er sliten etter jobb. Eg er heilt klar eg når han kjem heim. Då har eg kost meg heile dagen, og gler meg til å ta fatt på pakkinga saman med han. Så no har me jo pakka heile helga, og så var det rett på jobb i går og heimatt og pakke enno meir. Han skal nok få fri i kveld, ja. Men no må eg få i gong bollane, slik at eg kjem meg ut før biblioteket stenger i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2724 Del Skrevet 18. juli 2006 Bolledeig på heving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. juli 2006 #2725 Del Skrevet 18. juli 2006 *snikleser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 18. juli 2006 #2726 Del Skrevet 18. juli 2006 Usj, pakking er noko av det kjedelegaste eg veit… Men det gir jo meining då, trass alt… Godt at de er så flinke og tek det over litt tid! Er formen elles fin? Kos deg i sommarveret, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2727 Del Skrevet 18. juli 2006 Iss: Takk for besøk, har sniklese litt tilbake hos deg Pip: Pakking er heilt greitt, syns eg. I går var det spesielt gøy, artig og kosleg, for då var mannen med også, og me fekk pakka ein heil MASSE! No er bollane snart ferdige! Mmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2728 Del Skrevet 18. juli 2006 Dessutan er formen heilt grei, eg klagar ikkje. Får fort kynnarar, så eg går minst mogleg. Var innom eit kjøpesenter i dag, og gjekk i 5 min før det begynte å strame. Ubehageleg.. Men det høyrer med seier dei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2729 Del Skrevet 18. juli 2006 Tickeren min seier forresten at det er akkurat 100 dagar igjen i dag! Det må jo feirast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. juli 2006 #2730 Del Skrevet 18. juli 2006 Dere får feire med bollefest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2731 Del Skrevet 18. juli 2006 Det var lurt! No skal eg putte det eine bollebrettet i ovnen, ta ein dusj mens det steiker seg og hente mannen når det er ferdig! Så får han ferske bollar når han kjem heim! Heldiggrisen! Eg gløymte forresten å sei at biblioteket like godt hadde stengt for to veker no... Grrr.. Då får eg ikkje levert bøker, dvd'ar og kasettar der før me flyttar.. Eg trur eg skal ta å levera dei på ein annan filial her i byen i staden, vil ikkje miste dei i flyttinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. juli 2006 #2732 Del Skrevet 18. juli 2006 Får du ikke levert (i kasse/hull i døra eller noe sånn) når det er stengt? Har Jeg aldri vært borti før, alle andre bibliotek jeg har vært på (ikke vært på mange her i byen nei...) har hatt mulighet for levering selv om de var stengt. Ikke LÅNE, men levere tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2733 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, sant det burde vere sånn? Neida, ikkje på det eg har lånt mine bøker på i alle fall.. Men no er bollane ferdige, endeleg. Veldig gode om eg skal sei det sjølv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juli 2006 #2734 Del Skrevet 18. juli 2006 Jammen er du flink å pakke. Det er noe dritt å pakke når en skal flytte, men like ille å pakke ut. for 100 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. juli 2006 #2735 Del Skrevet 18. juli 2006 Kos deg med bollene da, det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #2736 Del Skrevet 18. juli 2006 litt for 100 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 18. juli 2006 #2737 Del Skrevet 18. juli 2006 Hurra for bare 100 dager igjen!! Kommer nok til å gå kjempefort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2738 Del Skrevet 18. juli 2006 Så kos med så masse besøk i dagboka! 'ar til alle! No har me vore på trening og etterpå laga middag saman med kjæresten til bror min. Veldig kjekt! DaMitT og kjærasten til bror min samt søstera hennar trente kick i dag, fekk tatt seg skikkeleg ut. Eg trente det vanlege styrkeprogrammet mitt, og avanserte litt med tyngre vekter på dei ulike apparata. Middag var spaghetti med tomat- og kjøttsaus. Med ein heimelaga tvist. Mannen er eit vidunder på kjøkkenet! Heldige meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2739 Del Skrevet 18. juli 2006 Sjå resten av SCI i senga med mannen no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2740 Del Skrevet 18. juli 2006 CSI, ja... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg