Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nammis! Kanskje laga desse i morgon før me får besøk? :)

5 doble daimsjokolader

300 g hvetemel

5 ss sukker

2 ts vaniljesukker

100 g brunt sukker

200 g smør

4 ss kaldt vann

1 ts natron

Pisk sammen smør og begge sukkerartene, rør vann og Daim i. Bland mel med vaniljesukker og natron og vend det inn i smørblandingen. Legg deigen på et bord og del den i to, trill hver del til en ca 40 cm lang pølse og del hver pølse i ca 24 skiver. Legges på bakeplate kledd med bakepapir, trykkes litt flatere og stekes ved 250° i 4-6 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag er digg!! Etter jobb iallefall :ler:

Her går det i danse program. Venter i spenning på ressultatet ;)

Ha en super søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jenter, de har heilt rett. :Nikke:

Har nett fått med meg at dommaryndlingane vann på danseshowet. Men dei var jo flinke alle saman då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så du så Skal vi danse i går du også ja. :ler:

Jeg syns Kathrine vant helt fortjent jeg da selv om de var kjempeflinke begge to. :Nikke:

Håper du får en fin dag.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpar de hadde ein flott dag begge to :)

Heidi76: Ja, har sett på konkurransen no dei siste par vekene med eit halvt auge. Så då var det på sin plass å få med seg finalen. ;)

Har vore ein lang dag i dag. Føler på meg at måndagane mine kjem til å bli lange i tida fram til sommaren. Har berre to undervisingstimar og dei er i 2. og 5. time. Så eg har fire fritimar spreidd utover dagen. Greitt nok med fritimar, men kunne godt ha spart ein til i morgon sidan eg har 5 undervisingstimar då, og det same på onsdag. Menmen. No har eg planlagt mange av timane mine seinare i veka mi allereie i dag, då. Og det er jo godt med alt som er ferdig. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Takk for besøk! :)

Urk, eg veit ikkje kva eg skal skriva i boka mi i dag. Har ingenting spanande å fortelja frå dagen min. Lurer på om eg skal gå ein tur i staden for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Substantiv

Adjektiv

Verb

Adverb

Preposisjonar

Pronomen

Interjeksjonar

Konjunksjonar

Talord

...