Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Saeria: Ja, det er kjekt å endeleg føla seg litt betre :)

Elpaba: Ja, det var herleg å få litt frisk luft. Veldig glatt på stiane i skogen og i fjellet, men tur må til. ;)

Fekk nett vita at Brann-kamp er avlyst for min del i morgon; stakkar Silvius er vorten sjuk. :( Håpar ho blir snart frisk igjen, og ikkje må gå å hangle i halvannan månad som eg har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*knaske hardt på c-vitaminer*

Jeg tilbyr meg selvsagt å dele vitaminboksen med dere da!

(Jeg skal på kamp.. hmm.. har min kjære ordnet billet til meg tro? Neppe... betale i døra tenker jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: Bergen er verkeleg ikkje plassen å bu for tida, nei. Urk. Var jo som sagt på legevakta på tysdag, og legemannen sa at det var veldig mange som hadde virus no om dagen. Og eg som jobbar i barnehage er nok ein av dei verkeleg utsette, ja.

Takk for vitaminar, Malama. Heldig du som skal på kamp. Eg skal jo treffe veslo i morgon også då, så kampen blir ikkje så veldig sakna. Gler meg til å treffa ho.

Og så har me nett avtalt å treffast fredag i staden, sivlius og eg! :) Jippi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du trygt si. Virker som om halve byen går og snufser, nyser, hoster og harker. Ikke rart at du blir sjuk, som jobber i barnehage. Selv har jeg jo bodd på skolen, og det er en god plass å være om en vil bli smitta.

Men..jeg har da klart meg uten nesesprayen siden jeg mistet den. Så da har jeg bare brukt spray i 2-3 dager. Hostesaftbruken har krympet betraktlig også. Det er da et godt tegn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! :hoppe: Gler meg til fredag! :-D

Sorry at det ikkje vert kamp i måro. Vi hadde det så kjekt sist, at eg gjerne skulle ha gjentatt den suksessen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saeria: Bra du er i ferd med å bli betre! :)

Silvius: Det kjem mange fleire heimekampar; no må du bere bli frisk, sånn at du orkar å treffa meg på fredag! ;)

Vindelspev: Det var då koseleg at du stakk innom for å sei noko i det heile tatt, syns no eg. ;)

:klem: til alle tre! (og til alle andre som skulle bestemma seg for å ta ein tur innom)

No skal eg berre drikka litt vatn, eta litt og så gå ned til mannem sitt kontor. Der skal eg stikka av med bilen og gjera nokre ærend. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har fått virus du - kjedelig. Håper du blir helt frisk igjen snart da, 1 1/2 mnd med hangling er for lenge!

Ha en fin dag på vift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Takk for besøk Heidi76! :)

Tusen takk for kjeeeeempekoseleg kafébesøk i går veslo! :) Kjekt å treffa deg att! Håpar det ikkje blir lenge til neste gong!

Har hatt ein okei dag på jobben i dag. Tennis etter jobb med mannen og broren min. Og besøk av kusine B i kveld. Framleis uforskamma opplagt. :hoppe: Men gler meg til å legga meg likevel.

Natta!

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i forgårs søta!! Kjempe-kosleg å treffe deg att!! Og tusen takk for det kjempe-fine takkekortet! Beklager at eg plagde deg med bryllups-snakk.. Er ikkje så enkelt å styre utanom når ein er i slik modus, liksom.. Isj.. Jaja.. Håpar du overlever... :)

Glad i deg vennen min!!!! :) Gledar meg til vi skal på kino!! Hihi.. *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk veslo og Glossy. Det gjer ingenting med litt bryllaupssnakk veslo, det overlever eg fint, veit du ;)

Hei på deg Glossy! Det går fint med meg. Med deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen og humøret er bra? :)

Ja! :) Absolutt ikkje verst.

Har hatt ein vanvittig aktiv dag på jobb i dag, så eg var heilt punpa etter middag. Så eg sovna på sofaen. Så no må eg koma meg ut i frisk luft, gå ein tur, slik at eg orkar å halde ut resten av veka også. Då er det ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
veslo: Ja, prøver på det. Skal eg svara deg på sms, pm eller her?

Hehe, du kan godt sende ein sms om du vil, må logge ut her snart trur eg, må vere litt sosial.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...