Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Silvius: Du må ordne lenkja i signaturen din.... :P

Tar det ein gang eg har tid til å sette meg ned med dette.. No er eg berre inne for å sjekke koss det går :) Har du det bra? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Hadde ikkje fått med meg besøket ditt eg, pusla! :flau:

- Koseleg at du stikk innom! :)

¤Chanela¤: Det går kjempefint med meg! :) Har svææært så hektiske dagar her i det siste! :o Men eg har det bra.

Silvius: Hehe, jau det er klart. ;) Eg berre tenkte at du kanskje ikkje var klar over det... Som eg sa til ¤Chanela¤ har eg det svært fint, men veldig travelt.

Har nett tid til å setja meg nedpå ei lita stund no, før eg må stupe i køya. Så koseleg med masse besøk i dagboka mi! :) Har hatt masse besøk IRL også, systra mi har vore her sidan torsdag no. Mamma og pappa har vore på tre dagsturar hit, og svigerfar har vore innom kvar dag, i tilleg til at "svogeren" min (sambuaren til stesystra til mannen)har vore innom ein del.

Og alle har vore her berre for å hjelpa oss med huset og hagen! :hjertesmil:

I løpet av dei siste dagane har me fått opp stillas, me har reve ned masse av veggen (over halve) og isolert, og sett på nye asfaltplater, og sett opp ny bordkledning på halve veggen. I tilleg har me lødd masse ved, sett opp ein provisorisk bod, og renska heile hagen for ugras. :) Pluss at me har malt store delar av huset.

Oi! Det var masse! :o

Og i dagane framover skal me gjera ferdig huset og hagen, så det blir lite tid framfor datamaskina i dagane som kjem også.

No trur eg at eg må smurfa rundt her litt og sjå kva som har skjedd sidan sist, før eg finn senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Takk for titten i dagboka mi!

Du verden, det går unna hjemme hos dere ser jeg! Så flott! Og så deilig når man ser forandringer og til slutt enden på hele prosjektet! En god følelse når man er ferdig til slutt, da kan man sette seg ned og nyte, og være stolt over alt man har fått til. :)

Ha en fin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var arbeidsdagen over og dusjen unnagjort. No ventar god kveldsmat som lillebror og kjærasten har laga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gratulerer så mye! Gøy å runde "nye tall"! ;) monja og jeg konkurrerer stadig - nå ligger hun litt foran meg, men - jeg skal nok ta henne igjen! :ler:

Ha en finfin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Gøy å runde "nye tall"! ;) monja og jeg konkurrerer stadig - nå ligger hun litt foran meg, men - jeg skal nok ta henne igjen! :ler:

Ha en finfin dag!

K

Hehe, det tar nok ikkje lang tid før du tek henne att.

Takk, og i like så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ville berre stikke innom for å seie hei, og at eg er glad i deg!! Og så vil eg gi deg ein klem: *klemmeogkosemassemassepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville berre stikke innom for å seie hei, og at eg er glad i deg!! Og så vil eg gi deg ein klem: *klemmeogkosemassemassepå*

Ååååh, veslo mi! :)

Der var du jo!

Har sakna deg her inne.

Håpar du har det fint!

Las nett at de skal på ferie i morgon?

-God tur og kos dykk masse! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har forresten klipt håret mitt i dag.

Var hos frisøren då, det var ho som klipte. Eg berre sat der.

Så no er håret fresht og litt oppklipt. Veldig stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Eg har forresten klipt håret mitt i dag.

Var hos frisøren då, det var ho som klipte. Eg berre sat der.

Så no er håret fresht og litt oppklipt. Veldig stilig.

Spennande!! Gledar meg til å sjå deg att!! :)

Vi reiser på ferie i morgon ja.. Blir nokre småturar, først på hytta i Herand, så til Oslo, og så på hytta i Telemark.. Skal nok komme meg på nett innimellom, tenker eg.. Hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spennande!! Gledar meg til å sjå deg att!! :)

Vi reiser på ferie i morgon ja.. Blir nokre småturar, først på hytta i Herand, så til Oslo, og så på hytta i Telemark.. Skal nok komme meg på nett innimellom, tenker eg.. Hehe... :)

Det er ganske likt på sånn det har vore, syns eg. Men mannen seier at det er fint, så då får eg vel tru på han. ;) Frisørdama strekte håret mitt litt då, så no er det ikkje så masse fall i det. Blir nok anleis i morgon når eg får dusja ut strekken...

Så kjekt med reise-vekk-ferie. :) Vår ferietur har ikkje blitt lenger enn nett oppi stillaset og nedatt ;) Du må kosa deg masse og nyta dagane saman med T. :)

Funkar den bærbare att no, forresten, eller er han like dum no og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Læpptoppen funkar når han vil... :) Hehe... Vi får sjå om vi får råd til ein ny når bryllupet er finansiert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det verkar då svært irriterande å ha det slik. Men.. Bryllaup fyrst. Maskin etterpå ;) (gje ein lyd då, så kan sikkert R. ordna rimelegare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...