Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

veslo: Betala? Kvifor det? Eg skulle jo same vegen...

Meteora: Går fint med meg. Har vore ein tur til mamma, pappa og systra mi i går og i dag. Måtte henta resten av presangane og slikt.

veslo: Tja, kanskje det? Eg har lyst. Får berre sjå litt på forma etter Stockholm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
veslo: Betala? Kvifor det? Eg skulle jo same vegen...

Det er jo vanleg å dele på utgiftene når ein slår følge då...... Men du får heller få dobbelt opp neste gong... ;) Når reiser du til Sverige forresten? Det blir nok gøy-gøy!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanleg å dele på utgiftene når ein slår følge då...... Men du får heller få dobbelt opp neste gong... ;) Når reiser du til Sverige forresten? Det blir nok gøy-gøy!!! :)

Det er visst allereie på torsdag! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høyrtest fint ut lunacia :)

Til dels. ;) Litt slitsomt å lese til eksamen... Men nå er det over! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kjekt å høre at det var gøy i helga!!! Gledar meg til onsdag eg!!!!!! Tar du med deg nokre bryllups-magasiner, eller....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at det var gøy i helga!!! Gledar meg til onsdag eg!!!!!! Tar du med deg nokre bryllups-magasiner, eller....?

Eg gledar meg også!

- Mest til Silvius kjem, men masse til å treffa alle saman også.

Klart eg kan ta med bryllupsmagasin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du det fint' date= vennen? :hjerte:

Heisann Meteora!

- Det var sjeldan syn! :)

Eg har det fint, ja! Er jo framleis litt i skyene etter bryllupet ;) Sjølv om det er over tre veker sidan. *sukk*

Og så skjer det jo så masse for tida, har jo nesten ikkje tid til å vera på KG... :o

Sidan sist har eg vore heime og vore sjuk frå jobb, har hatt litt sånn ups&downs med hormonar&slikt og eg har site barnevakt.

I går var mamma, pappa og veslesyster ein tur til byen, så då var me å sjåppa litt mammaklede til meg, og så laga me middag til heile gjengen då me kom heimatt til oss. :)

I dag skal me tilbake til dei me sat barnevakt for, for å vera med å feira bursdagen til minstekusina til mannen min. Ho vart fem år for berre nokre dagar sidan. Tenk det er over fem år sidan eg og mannen trefte kvarandre på nett! :hjerter:(og no er det ikkje lenge til forholdet vårt er fem år også)

Men no er det frukost i heimen...

- Me snakkast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Hei lille vennen min!!!! Går fint? Så kos med mamma-klede!!!!! Håpar du får ein fin dag!! Glad i deg!!! Stooor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var me heime att frå besøk.

Skal kanskje på eitt til om ikkje så altfor lenge, me får sjå.. ;)

Skal ringja for å høyra om dei er "up for" besøk no. :)

Takk for besøk Saeria og veslo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på besøk jeg også av og til, jeg bare sier ikke noe bestandig :wink: . Så koselig at du er gravid, håper formen kommer seg framover da og at du får nyte tida også.

Ha en fin uke!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...