Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var med et par venninner og så "Naboer" forrige fredag. Syntes egentlig ikke den var skummel' date=' men den var innmari ekkel! Gagh![/quote']

Ja, det var vel heller eit meir dekkande ord, lunacia.

- Eg såg vel igrunn ikkje så mykje av filmen, då. Sat med hovudet begravd i armane til DaMitT. Eg toler berre ikkje blod i det heile tatt! :kvalm:

Fighter: Eg har ein fin påske, ja. Skal i påskemiddag i kveld, og heim til foreldrefolket i morgon. Så då tek eg mesteparten av dei obligatoriske besøka som må til i påsken på fæørrast mogleg dagar.. ;P

- Neida, eg gler meg til å treffa allesaman! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Takk for ei super dag i dag!!!!!!!!!! Det var brre heilt utruleg kosleg altså!!!!!!!!!! Glad i deg, eg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ei super dag i dag!!!!!!!!!! Det var brre heilt utruleg kosleg altså!!!!!!!!!! Glad i deg, eg!!!  :klem:

I like så snuppo! :)

- Det var heilt kjempekoseleg! :)

Gler meg til nest gong eg skal treffa sdeg, allereie!

- Gla i deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det "natta"

Skal ha tidlegvakt, med både "leikegruppe" og "fellessamling" i morgon, så då gjeld det å vera vaken og opplagd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen :P

Ser du har sett Naboer. Hva synes du egentlig om den? Jeg synes ikke den var spes skummel, men motbydelig ekkel... Det var mange som reiste seg og gikk under filmen, tror kanskje noen kan føle seg støtt av en del scener.

Vel, akk nå er påsken over... Håper du har hatt en trivelig påske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Veslo: Rakk du fruene? ;)

Jepp, eg rakk det akkurat! Hehe... ;) Sit på skulen no også, skal snart tusle heim å lage meg middag, og så skal eg prøve å skrive ei oppgåve i kveld, i alle fall begynne! Og i morgon skal eg heim att!!! *glede seg* Hehe.. Ha ein forsatt fin dag då vennen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

- Dette var jammen ein lang dag! *puh*

Seleena: Eg tenkte du kom til å spørja om det, sidane eg skreiv som eg gjorde i dagboka di.. :ler: Men eg er ikkje frå Odda, men eg legg merke til fleire og fleire her inne som er det. Men finn ingen som er derifrå som eg er. Eg kjem frå nordste delen av Kvinnherad, eg.

Isiselin: Versågod! :) Eg hadde det fint i påsken, ja. Angrar litt no på at eg ikkje kvilte meg meir ut... Menmen..

magnolia: Ja, eg var ein av dei som gjekk. Eg såg jo ikkje så masse av filme, såg mest av innsida av sambu sin arm. ;) Men alle lydane var skumle, syns eg. Det vesle eg såg var rart, tankevekkande og groteskt. Det er ikkje ein film eg anbelfalar til nokon. Eg toler jo ikkje å sjå blod eller noko slikt, så eg vart mo i både armar og bein då eg såg filmen, og kvar gong eg tenkjer på han i ettertid.

veslo: Fint at du rakk fruene. Eg haldt på å gløyma dei, men eg fekk med meg halve. Du er så flink med skulearbeidet, så inmari disiplinert! :):klappe:

- Kos deg heime!

~*~*~*~*~*~

Hadde tidlegvakt på jobben så eg stod opp klokka seks. Og då eg kom heim etter å ha vore på butikken, laga eg fiskekaker. Snakka med mamma om korleis eg skulle lage "deigen" og så sette eg i gong. Det gjekk overraskande fort! :) Då eg var nesten ferdig kom DaMitT heimatt. Så åt me saman, før eg slokna som eit talgelys på sofaen. Han prøvde å få liv i meg, merka eg, men det var akkurat som at kroppen min skreik "stooopp!" Så han måtte fara åleine til tanta og onkelen. Så vakna eg med DEN hovudverken då telefonen ringde rundt halv ni.. Usje...

No skal eg oppdatera meg i bryllupsførebuingane, så no blir eg å treffa i den andre dagboka ei stund.. ;)

Ha ein fin kveld snuppene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ha ein strååååååååååålande solskinsdag!!!

Det har eg hatt, men er utruleg sliten no, så eg får venta med å fortelja om dagen min til i morgon...

Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...