pusla Skrevet 13. februar 2005 #421 Del Skrevet 13. februar 2005 Har null og niks greie på spill utover tetris , så der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Men håper formen er bra igjen da, slik at du kan få en flott, ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #422 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei og hopp!!! Kossen går det med deg? Lenge siden sist no! Har gått litt i ett her i det siste, blitt lite tid på nettet.. Vi kan godt ta den turen til Løiten snart ja! Hadde du tenkt å dra dit sånn veldig med ein gong eller? For eg har eigentleg veldig proppa program denne veka, og neste veke skal eg heim å ha vinterferie.... Gi meg ein lyd du! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #423 Del Skrevet 14. februar 2005 God bedring.. *Rekker frem en kopp varm melk med honning*... liker du det? Håper helgen din blir fin! Hei, Meteora! - Helga mi vart ikkje så verst, reint bortsett frå at både eg og sambis låg sjuke. Men me haldt kvarandre oppe med litt dataspeling, og på skjermen er ein så frisk og rask at ein knapt merkar at halsen og alle ledda i kroppen verka Nytt WC? Hvordan er det i forhold til siste WC? Sambu seier at det er heilt ulikt det førre. - Sjølv prøvde eg aldri det førre, men du kan jo sjå her God bedring Linn3c! Veslegutten spiller WoW, jeg får vente til han er ferdig, så får jeg prøve meg, om noen måneder eller sånn når han er lei. Jeg kan nemlig ikke spille på laptopen min, for dårlig grafikk-kort. Eg og festarmannen har kvar vår maskin, så me spelar saman. Det er myykje kjekkare enn å spela kvar for oss. Har null og niks greie på spill utover tetris , så der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Men håper formen er bra igjen da, slik at du kan få en flott, ny uke! Takk for det pusla! - Ynskjer deg ei fantastisk veke tilbake! Hei og hopp!!! Kossen går det med deg? Lenge siden sist no! Har gått litt i ett her i det siste, blitt lite tid på nettet.. Vi kan godt ta den turen til Løiten snart ja! Hadde du tenkt å dra dit sånn veldig med ein gong eller? For eg har eigentleg veldig proppa program denne veka, og neste veke skal eg heim å ha vinterferie.... Gi meg ein lyd du! *klem* Hei-hei! Vel, eg hadde vel eigentleg tenkt det.. - Forlovaren min kom i dag, skjønar du, så eg hadde tenkt å gjera mest mogleg når ho er i byen Men slapp av du! Eg kan anten utsetja turen min, eller dra to gonger *klem* tilbake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #424 Del Skrevet 15. februar 2005 Ville berre ynskje deg ein god og glad dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #425 Del Skrevet 15. februar 2005 Ville berre ynskje deg ein god og glad dag!!! Takk, og det same til deg! tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #426 Del Skrevet 15. februar 2005 Næmmen, var eg ikkje runda 1300 allereie! :o - Dette går jammen unna! I dag er eg heime... - Igjen! Æsje! - Blir visst ikkje frisk eg. I dag er det hosting og harking som står på menyen. - Hosta så masse i natt at eg sovna heilt utslått og tørevåt i armane til festarmannen til slutt. Og i dag er stemma heilt bortevekke... Huff... - Det er jammen ikkje greit. No har eg sove ei stund då. - Køyrde festarmannen på jobb klokka åtte, og sat litt her inne før eg i ni-ti-tida gjekk og la meg att. Sov til halv eitt. - Utan å hoste i det heile... :klø: Så no er eg stiv og støl i heile kroppen i tillegg... Ringde nettopp på jobben og sjefen var sååå forståingsfull som berre HO kan vera, og det var berre å halda seg heime til eg var frisk att. Det var godt! - Har alltid så dårleg samvit om eg er sjuk. For eg veit at det går utover dei andre som er der. Har jo det framleis, men det var noko i stemma hennar som gjorde at eg slappa litt meir av.. Ha ein fin dag folkens... - Eg poppar nok innom igjen om ikkje så alt for lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #427 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei igjen! Då var denne dagen også på hell... - Det har vore ein hektisk dag, trass i at eg har vore sjuk i dag. Eller gjerne fordi eg har vore sjuk i dag(?) Eg stod opp litt før åtte og køyrte festarmannen på jobb. På vegen heimatt fylte eg bensin. Vel heime att gjekk eg og la meg att... ..og sov til elleve. Det burde eg ikkje ha gjort, for det vart litt hektisk då eg skulle til legen 1145. Menmen.. Sprang frå parkeringsplassen i byen og til legekontoret, og var på venterommet ca 1146 eller -7 eller noko slikt. Tida gjekk og gjekk.. Eg las blad etter blad... etter blad... Og såg på klokka, og tenkte på parkeringstida mi som gjekk ut klokka eitt. Ein time og tre kvarter etter tida, altså klokka halv to, fekk eg koma inn. - Og då konsentrerte legen seg om førre pasient i ti minuttar av mi tid. Grr... Så var det min tur. Snakka med legen i mellom fem og ti minuttar, før han sende meg heimatt med sjukemelding ut veka og resept på hostesaft. Og streng beskjed om å snakka så lite som mogleg. Tihi... - Så fort kan det nemleg også gjerast... Hadde sjølvsagt planlagt å besøka kjolen min klokka to, noko som er fysisk umogleg med dei avstandane mellom. Så då, på grunn av legen, vart eg for sein til det også.. Blærk.. Meir om kjolebesøket i bryllaupsdagboka mi Elles har me hatt besøk av stesvigerinna mi og sambuaren hennar i dag. Han har hjelpt oss masse med ombygginga i stova vår. Utruleg greit å ha ei hjelpande hand av ein byggmeister avogtil. Så i dag gjorde festarmannen og hjelpemannen seg ferdige med trearbeidet. Det måtte me feira med litt is, før me drog på IKEA for å leita etter ny lysekrone. På Ikea fann me ikkje det me var på jakt etter, så me bestemte oss for å gå i ein lysbutikk i morgon i staden for. - Men me fann sjølvsagt mykje anna rart der.. Sånn er det alltid når det gjeld oss, spesielt meg, og Ikea. Kjøpte to panner med teflonbelegg i, fire planter, nokre glasunderlag til stearinlysa me skal ha i bryllaupet, nokre glasskåler, nokre batteri, rivjern med oppsamlar og sikkert meir som eg ikkje hugsar. Har forresten fått besøk av forlovaren min, som kjem heilt frå Kristiansand for å vera med meg på kjolebesøk og bursdagsfeiring! :D - Nett no er ho å treff ei anna veninne, så no kjedar eg meg... Kan kanskje spela litt WoW med festarmannen til ho kjem attende? :D Snakkast småfrøkner og -fruer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. februar 2005 #428 Del Skrevet 17. februar 2005 Sambu seier at det er heilt ulikt det førre. - Sjølv prøvde eg aldri det førre, men du kan jo sjå her Aha. Ja, det må jeg si var annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 17. februar 2005 #429 Del Skrevet 17. februar 2005 Korleis er det med deg, snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #430 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei snupper! Pip: Med meg er det eigentleg gansek bra, men eg hostar heile tida, og har inga stemme.. Sånn no fekk eg syta litt... Det var godt! Elles har eg det som sagt ganske bra. Var på Brann sin Royal League-kamp mot Odense i går, som 3499 andre personar.. Utruleg kjekt, og masse liv! Etterpå, for å unngå rusjet heimatt, stakk me innom IKEA att. Og kjøpte dei hyllene eg sikla på dagen før. Men då me kom i kassen og skulle betala, fekk eg totalt hakeslepp! 1850 kr for sju hyller med oppheng! GAH! Tidlegare på dagen ommøblerte eg og forlovaren min stova, og fekk sett inn spisebordet. - Det blei råbra, altså! Men festarmannen var ikkje nøgd.. Dessverre.. - Så det blir vel litt meir ommøblering i dag, tenkjer eg. Dessutan må eg vel byrja bakinga i dag.. - Blir vel fullt hus her heile dagen i morgon. Men det blir vel kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2005 #431 Del Skrevet 18. februar 2005 Hihi, kjærasten min var også på Brann-kamp i går! Eg satt på med han heim att, så no er eg heime i gode, gamle Hardanger att! Har studieveke no, har ein del å gjere, men det er godt å vere heime! Korleis står det til med deg då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. februar 2005 #432 Del Skrevet 18. februar 2005 Legger igjen litt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #433 Del Skrevet 20. februar 2005 Då var dei siste gjestene gått å lagt seg, og det skal eg sjølv også straks gjera. - Vil berre dra litt meir ut av dei siste minuttane før eg blir nøydd til å innsjå at dagen min faktisk er over... Så er det eit heilt år til neste gong det er min tur. Jaja! Eg har no hatt ein heilt fantastisk dag! - Mest takka vera festarmannen og bestevennina/forlovaren min! Dei er heilt superdupre begge to! :D Men no går eg og legg meg... - Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. februar 2005 #434 Del Skrevet 20. februar 2005 Oioioi - hadde du bursdag i går? På etterskot, men dog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. februar 2005 #435 Del Skrevet 20. februar 2005 Bursdags på etterskudd her og, høres ut som du har hatt det fint da. Ha en fin uke, forhåpentligvis uten hosting og andre dumme basilusker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. februar 2005 #436 Del Skrevet 20. februar 2005 Oh, jeg visste heller ikke at du hadde bursdag... Gratulerer på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #437 Del Skrevet 20. februar 2005 Hihihi! Der kom dei etterlengta bursdagsklemmane eg sakna då eg var innom i går! :D Tusen takk Pip, pusla og lunacia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #438 Del Skrevet 20. februar 2005 Du fekk meldingen min, men her har du ein bursdags-klem også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #439 Del Skrevet 21. februar 2005 Du fekk meldingen min' date=' men her har du ein bursdags-klem også!!!! [/quote'] Tihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. februar 2005 #440 Del Skrevet 21. februar 2005 Ikke så lett når man ikke vet når folk har brsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg