Gå til innhold

Slik holder du deg varm (med Maria og Andreas)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha, og de prøver ikke å være kule:p

Nja, vet ikke helt om folk som nærmer seg 30 år egentlig kan kalle seg kule mer, men de har en "selvfølgelig" væremåte som for meg blir rar pga det er snakk om voksne mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke helt om folk som nærmer seg 30 år egentlig kan kalle seg kule mer, men de har en "selvfølgelig" væremåte som for meg blir rar pga det er snakk om voksne mennesker.

Nettopp. Er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.nrk.no/kultur/vg-far-slakt-for-motereportasje-1.11382601

Sonja burde visst bedre, det er ganske flaut. Altså, hun vet jo hvor klærne kommer fra.

Anonymous poster hash: a3516...de0

Vel, jeg kan ikke akkurat si at disse arrogante folkene gjorde at jeg fikk lyst til å kjøpe klærne deres uansett...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er like pinlig som dem, men klærne var fæle så jeg tror ikke det blir mye salg.

Si ikke det. ;)

http://www.nrk.no/kultur/tjener-millioner-pa-skappel-genser-1.8318278

-Tjener millioner på skappel genser

Artikkelen handler om garnprodusenten, men det er Skappeljentene selger garnet igjennom sitt strikkekit. Tipper de har tjent minst like mye.

Holzweilerskjerfene er også veldig populære.

Anonymous poster hash: 795af...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det. ;)

http://www.nrk.no/kultur/tjener-millioner-pa-skappel-genser-1.8318278

-Tjener millioner på skappel genser

Artikkelen handler om garnprodusenten, men det er Skappeljentene selger garnet igjennom sitt strikkekit. Tipper de har tjent minst like mye.

Holzweilerskjerfene er også veldig populære.

Anonymous poster hash: 795af...ea7

Den der genseren kom vel i forkant av videoen.

Jeg leste ellers den her artikkelen i september ifjor. Den sier litt om hvor frekke de alle er.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun ser ut som en utvannet versjon av moren sin. Ingenting jeg hadde kikket to ganger på. Andreas derimot er det synd på, ikke stas å se ut som Orlando Bloom/Knausgårds blodfattige bror.

Må bare forsvare Maria litt. Jeg har vokst opp med henne på Ekeberg, fra barneskolen og ut ungdomsskolen, og maken til søt og hyggelig jente skal man lete lenge etter. Hun var fantastisk vakker fra hun begynte som syvåring, veldig skoleflink og en god venninne. Ikke minst var hun en fantastisk megler da hun oppdaget urettferdighet og mobbing.

Vi visste at moren hennes var på tv, men det snakket hun ikke noe om, da hun syntes det var litt flaut til tider. Vi spilte fotball sammen i 7 år, og Maria var en sporty og ujålete jente på alle måter.

Alle syntes det var flott at hun aldri prøvde å bruke kjendisstatusen til moren til sin fordel. Det er kun de senere årene at Maria har slått seg opp som modell og it-jente, og jeg syntes det er trist hvis folk skal tro hun er overfladisk og jålete, noe hun absolutt ikke er. Hun fikk barn tidlig i 20 årene og er en fantastisk mor til Sophia og Lieben.

Jeg støter på henne rett som det er da vi begge fortsatt er bosatt i Ekebergområdet, og hun er fortsatt den samme ujålete, sporty og hyggelige jenta hun alltid har vært.

Dorthe er også veldig glad i å gå uten sminke og med behagelige klær på turer med hunden i skogen, eller på manglerudsenteret :)

Tror mye av grunnen til at Maria har havnet i rampelyset er mannen.

Måtte bare få sagt det :)

Anonymous poster hash: 51d6e...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare forsvare Maria litt. Jeg har vokst opp med henne på Ekeberg, fra barneskolen og ut ungdomsskolen, og maken til søt og hyggelig jente skal man lete lenge etter. Hun var fantastisk vakker fra hun begynte som syvåring, veldig skoleflink og en god venninne. Ikke minst var hun en fantastisk megler da hun oppdaget urettferdighet og mobbing.

Vi visste at moren hennes var på tv, men det snakket hun ikke noe om, da hun syntes det var litt flaut til tider. Vi spilte fotball sammen i 7 år, og Maria var en sporty og ujålete jente på alle måter.

Alle syntes det var flott at hun aldri prøvde å bruke kjendisstatusen til moren til sin fordel. Det er kun de senere årene at Maria har slått seg opp som modell og it-jente, og jeg syntes det er trist hvis folk skal tro hun er overfladisk og jålete, noe hun absolutt ikke er. Hun fikk barn tidlig i 20 årene og er en fantastisk mor til Sophia og Lieben.

Jeg støter på henne rett som det er da vi begge fortsatt er bosatt i Ekebergområdet, og hun er fortsatt den samme ujålete, sporty og hyggelige jenta hun alltid har vært.

Dorthe er også veldig glad i å gå uten sminke og med behagelige klær på turer med hunden i skogen, eller på manglerudsenteret :)

Tror mye av grunnen til at Maria har havnet i rampelyset er mannen.

Måtte bare få sagt det :)

Anonymous poster hash: 51d6e...58e

Vel, men hvorfor heter da genseren Skappelgenseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, men hvorfor heter da genseren Skappelgenseren?

Han har nok hjulpet henne med markedsføringen, men navnet er jo dems :)

Anonymous poster hash: 51d6e...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/kultur/vg-far-slakt-for-motereportasje-1.11382601

Sonja burde visst bedre, det er ganske flaut. Altså, hun vet jo hvor klærne kommer fra.

Anonymous poster hash: a3516...de0

Det flaueste med dette er vel strengt tatt hun generalsekretæren i Presseforbundet, Kjersti Løken som faktisk gikk for å handle disse skjerfene etter å ha sett reportasjen. Snakk om å la seg påvirke.

Generalsekretær i Presseforbundet, Kjersti Løken Stavrum, så reportasjen på VGTV og gikk i butikken for å kjøpe de omtalte Holtzweiler-skjerfene.

– I butikken fortalte innehaveren at det var samme personen som var med i VGTV-reportasjen som også designet og solgte skjerfene, sier Løken Stavrum.

Hun forteller at hun «gikk fem på».

– Jeg følte meg lurt og ganske dum da jeg ble gjort oppmerksom på dette

Og dette er en voksen dame. Flaut.

Anonymous poster hash: 4ef8c...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok hjulpet henne med markedsføringen, men navnet er jo dems :)

Anonymous poster hash: 51d6e...58e

Nu er det vel så enkelt som at Natt og Dag artikkelen viser hvor snill og grei hun der, egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den der genseren kom vel i forkant av videoen.

Urelevant. Det gjorde resten av klærne i videoen også. Deres eget design, skjerfet kom for ett år siden, har blitt solgt tusenvis av de.

Anonymous poster hash: 795af...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urelevant. Det gjorde resten av klærne i videoen også. Deres eget design, skjerfet kom for ett år siden, har blitt solgt tusenvis av de.

Anonymous poster hash: 795af...ea7

Ihøyeste grad relevant, for det grenser til svindel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men hvorfor heter da genseren Skappelgenseren?

Fordi det var Skappel som strikket den til seg selv og døtrene sine som heter *hold deg fast*.......også Skappel! :)

Anonymous poster hash: 795af...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det var Skappel som strikket den til seg selv og døtrene sine som heter *hold deg fast*.......også Skappel! :)

Anonymous poster hash: 795af...ea7

Du har ikke lest artiklene overhodet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...