Gå til innhold

Slik holder du deg varm (med Maria og Andreas)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvem ER egentlig han Holz-ettellerannetfyren?

Ektemannen til Maria Skappel. :opplyser:

Måtte google det selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem ER egentlig han Holz-ettellerannetfyren?

Jeg aner ikke hva han gjør utenom at han er gift med datteren til Dorthe Skappel, men siden de er på minmote-siden og Sonia har laget en video med dem, så regner jeg med at de er "it"-folk i hovedstaten (ikke it, som i informasjonsteknologi) som lizzom tilhører det gode selskap. Han ser ut som en slags fattigmannsversjon av Orlando Bloom, synes jeg.

Og Maria var neket i sofaen med ham, og datteren til Dorthe?

Jepp, hun virker faktisk hyggelig på sin måte.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig kjent i mote-Norge. Driver eget agentur.

Anonymous poster hash: 795af...ea7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er veldig kjent i mote-Norge. Driver eget agentur.

Anonymous poster hash: 795af...ea7

At han er en del av motenorge vises ikke på ham, for å si det sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som en mislykket Karl Ove Knausgård-wannabe (beklager engelsken)! Men han mangler stilen, intellektet og språket.

Og dette supertipset til Maria med lag på lag? Nei, sier du det. For det var jo heeeeelt nytt for meg at man bør bruke lag på lag når det er vinter og ikke bare en tynn bluse under kåpen.

Skulle forresten likt å vite hva de har under buksene sine når det er 20 kalde. Tipper de ikke akkurat bruker ullstilongs, for det ser vel for tjukt og dølt ut.



Anonymous poster hash: 64e38...fa5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som en mislykket Karl Ove Knausgård-wannabe (beklager engelsken)! Men han mangler stilen, intellektet og språket.

Anonymous poster hash: 64e38...fa5

Yngre og usexy Karl Ove (som har tykkere hår enn Andreas pr i dag også) og fattigmannsversjon av Orlando Bloom. Prøver for hardt å virke som en sånn der kunstnerbohemtype på eggen, men lykkes bare sånn delvis, men det fungerer i lille Oslo, mens han hadde blitt utledd i London f.eks.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngre og usexy Karl Ove (som har tykkere hår enn Andreas pr i dag også) og fattigmannsversjon av Orlando Bloom. Prøver for hardt å virke som en sånn der kunstnerbohemtype på eggen, men lykkes bare sånn delvis, men det fungerer i lille Oslo, mens han hadde blitt utledd i London f.eks.

Han ville blitt ledd ut i et hvilket som helst utland. Han kler seg jo egentlig som en dass, men han finnes ikke kul eller tøff nok. Det er ingenting ved stilen hans som sier at han er en autoritet i moteverdenen.

Anonymous poster hash: 64e38...fa5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørene mine BLØR! Etter 25 "lizm" orket jeg ikke mer...

Anonymous poster hash: 9073a...547

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville blitt ledd ut i et hvilket som helst utland. Han kler seg jo egentlig som en dass, men han finnes ikke kul eller tøff nok. Det er ingenting ved stilen hans som sier at han er en autoritet i moteverdenen.

Anonymous poster hash: 64e38...fa5

Men så er han visst det alikevel her på bjerget. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem ER egentlig han Holz-ettellerannetfyren?

En mann som heller vil fryse enn å gå med ullundertøy?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Jeg klarte ikke å se mer, så derfor må jeg bare spørre: Dere sier ikke for alvor at de mener man skal droppe ullundertøy for å se kul ut? Det må være noe av det dummeste. Det er jo under klærne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å se mer, så derfor må jeg bare spørre: Dere sier ikke for alvor at de mener man skal droppe ullundertøy for å se kul ut? Det må være noe av det dummeste. Det er jo under klærne?

Vel, ullundertøy ser ikke så bra ut under skinny jeans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal han ha, jeg har sett menn i trangere skinny jeans.

Å kalle dem menn da er kanskje litt overdrevet, men greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...