Gå til innhold

Slik holder du deg varm (med Maria og Andreas)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ting som er litt teit som jeg henger meg opp i er at disse "mote folka" skal bruke norsk/engelske ord!? "Så er det bare å wrappe det around liksom". Slutt, bare stop it liksom!

Heilt enig! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

"Kult med en t-shirt lissom", "Ha den litt loose lissom". GAAD!

Nå er jeg kjent for å code-switche konstant, men til og med jeg klikker i vinkel av denne karen!

Og hvem er det som syngestønner i bakgrunnen???

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kult med en t-shirt lissom", "Ha den litt loose lissom". GAAD!

Nå er jeg kjent for å code-switche konstant, men til og med jeg klikker i vinkel av denne karen!

Og hvem er det som syngestønner i bakgrunnen???

Jeg tipper det er norsklæreren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stil er alt, vennen. Det er hva vi lærer her.

Skal jeg fryse for stilen, skal det jammen være fem hakk stiligere enn det det.. Synes vel i grunnen jeg ser stiligere ut enn dette i den jakka/kåpa jeg bruker til daglig. Men det er opplagt mye jeg ikke skjønner.. lissom.. på en måte..

Anonymous poster hash: 57791...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kult med en t-shirt lissom", "Ha den litt loose lissom". GAAD!

Nå er jeg kjent for å code-switche konstant, men til og med jeg klikker i vinkel av denne karen!

Og hvem er det som syngestønner i bakgrunnen???

Jeg tipper det er norsklæreren.

Skal jeg fryse for stilen, skal det jammen være fem hakk stiligere enn det det.. Synes vel i grunnen jeg ser stiligere ut enn dette i den jakka/kåpa jeg bruker til daglig. Men det er opplagt mye jeg ikke skjønner.. lissom.. på en måte..

Anonymous poster hash: 57791...c75

Jeg dauer av latter, dere er så bra i den her tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sosiale forhold vil aldri bli det samme.

Før ignorerte jeg det når folk brukte ordet lissom, etter å ha sett denne videoen kjenner jeg at innvollene mine vrir seg når jeg hører folk bruker det ordet. For et grusomt ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen hvor Sonia sier "dere ser altså så avslappa og kule ut å en uanstrengt måte, hvordan får dere de te?", så forventet jeg et "takk for at du synes det", men nei, Maria sier det på det mest selvfølgelige vis: "vet ikke, men for meg så går jeg bare i klær som jeg føler meg komfortabel i, etc, etc...".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria er vakker, forstår ikke hva hun ser i den fyren, jeg. Han har null sjarm, ustråling og finnes ikke pen, men han tror han har alt dette.



Anonymous poster hash: 5a3e2...1a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maria er vakker, forstår ikke hva hun ser i den fyren, jeg. Han har null sjarm, ustråling og finnes ikke pen, men han tror han har alt dette.

Anonymous poster hash: 5a3e2...1a2

Synes hun ser ut som en utvannet versjon av moren sin. Ingenting jeg hadde kikket to ganger på. Andreas derimot er det synd på, ikke stas å se ut som Orlando Bloom/Knausgårds blodfattige bror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med dem når det gjelder Mette Marit-knuten; Den er så STYGG. Skikkelig kjerring, evnt snobbete mann. Syns det er helt forferdelig:p



Anonymous poster hash: 0b19c...0d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig med dem når det gjelder Mette Marit-knuten; Den er så STYGG. Skikkelig kjerring, evnt snobbete mann. Syns det er helt forferdelig:p

Anonymous poster hash: 0b19c...0d7

Jeg liker det, lettvint og fint. Og dersom noen mener jeg ser ut som en kjerring med en slik knute, så får de bare gjøre det :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, lettvint og fint. Og dersom noen mener jeg ser ut som en kjerring med en slik knute, så får de bare gjøre det :)

Du, du skal wrappe det around, lissom, den her vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...