Gå til innhold

For mye sex?Jente 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Smiley_cat

Jeg reagerer heller ikke på ant sex/helg. Ikke uvanlig det for et par som ikke har vært lenge sammen. Så fremt at du ikke kjenner det på (fysisk eller psykisk) at det ER for mye da. Eller i form av press/forventning fra partneren.

Må nok bare henge meg på de andre her som er mer bekymret for forholdet ditt til en mann over 40 når du er 16. Mange liker eldre menn. Det er ikke noe uvanlig i det! (Det gjør jeg også, men jeg er over 30...) Men jeg reagerer mest på at MANNEN har tatt det skrittet han har gjort ved å innlede et seksuelt forhold til deg. Han er den "voksne" her. Jeg skal ikke fordømme, jeg kjenner jo ikke omstendighetene her... Men jeg blir automatisk litt skeptisk, kjenner jeg. For all del, for noen kan det også være riktig. Beklager at dette ble litt out of topic ifht problemstillingen din. Jeg ble bare genuint bekymret hvis dette ikke er trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke skadelig sånn rent fysisk.

Vil bare fortelle deg at jeg også hadde et forhold til en mye eldre mann når jeg var 16 (5 år siden). Jeg går nå i terapi og ser på det som overgrep. Du føler kanskje at du er voksen og klar for alt nå og du har kanskje ikke helt utforsket dine egne grenser. Det har denne mannen hatt tid til og han kan lett overføre sine tanker over på deg, både bevisst og ubevisst. Om du velger å fortsette forholdet så må du huske at det er greit å si nei til hva som helst. Om han presser deg til noe er han en dårlig person og han bryr seg ikke særlig mye om deg. Jeg tror ikke at mannen jeg var med prøvde å skade meg, men det gjorde han. Jeg har fortsatt vondt hver gang jeg har sex.

Hvis du føler at du sårer han om du går fra han, det gjorde jeg, så skal du vite at en på over 20 ikke tar slike avvisninger så tungt som du kanskje ville gjort selv. Man blir mer sikker på seg selv med alderen.



Anonymous poster hash: dc25c...42e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...