Gå til innhold

For mye sex?Jente 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex 11 ganger fra fredag-søndag med en mann i 40-årene. Går på p-piller og vi brukte ikke glidemiddel. Er det i overkant mye? Det gjør ikke så veldig vondt. Føler meg mer "oppbrukt"? Har hatt sex mange ganger før, men da maks 2-3 ganger daglig.



Anonymous poster hash: fcda6...68d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sex 11 ganger fra fredag-søndag med en mann i 40-årene. Går på p-piller og vi brukte ikke glidemiddel. Er det i overkant mye? Det gjør ikke så veldig vondt. Føler meg mer "oppbrukt"? Har hatt sex mange ganger før, men da maks 2-3 ganger daglig.

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Hvorfor har du sex med en mann i 40-årene?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du sex med en mann i 40-årene?

Hun får ingen på sin egen alder så hun må ty til desperate menn i 40-årene.

Anonymous poster hash: 05960...06b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du ha så mye sex eller følte du at han overtalte deg til det?
Du er ung. 16-åringer burde IKKE ha forhold til menn....
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg. Hvorfor lar du deg utnytte av en mann på den alderen?

Anonymous poster hash: 82e18...6af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du lyst til å ha sex med han, eller overtalte han deg? Hvordan føles det nå å ha hatt sex med han? Hvordan møttes dere? Har dere et forhold? Er han i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antall ganger tenker jeg ikke på. heller alderen på mannen. du er bare 16 år, finn heller noen på din egen alder som du kan være sammen med. en som ikke bare bruker deg. du kan få følelser for denne mannen (for alt jeg veit har du det allerede) å da kommer du til å bli såret når du finner ut at han kun vil ha deg for sex. å spør du meg er det litt pervo fra hans side



Anonymous poster hash: 80781...195
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare litt pervo heller. Men mistenker trolling, dette ble i overkant dumt.

Anonymous poster hash: 82e18...6af

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Ikke bare litt pervo heller. Men mistenker trolling, dette ble i overkant dumt.

Anonymous poster hash: 82e18...6af

ja virker som trolling, men du veit jo aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller ikke. Og ba heller ikke om deres vurdering rundt forholdet. Alder og forbindelser aside, er dette for mye og er dette skadelig? Har jeg ødelagt meg selv på noen måte?

TS



Anonymous poster hash: fcda6...68d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller ikke. Og ba heller ikke om deres vurdering rundt forholdet. Alder og forbindelser aside, er dette for mye og er dette skadelig? Har jeg ødelagt meg selv på noen måte?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

du kommer til å få et feil bilde av menn. å en mann i 40 årene vil ofte være en mye bedre elsker en en på din alder, så du vil kanskje aldri føle at en på din alder ville kunne tilfredsstille deg.

Anonymous poster hash: 80781...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller ikke. Og ba heller ikke om deres vurdering rundt forholdet. Alder og forbindelser aside, er dette for mye og er dette skadelig? Har jeg ødelagt meg selv på noen måte?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Har man sex mer enn fem ganger på et døgn må man vente cirka en måned til neste gang. Du får be pervoen finne noen andre imens.

Anonymous poster hash: 82e18...6af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg troller ikke. Og ba heller ikke om deres vurdering rundt forholdet. Alder og forbindelser aside, er dette for mye og er dette skadelig? Har jeg ødelagt meg selv på noen måte?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Har man sex mer enn fem ganger på et døgn må man vente cirka en måned til neste gang. Du får be pervoen finne noen andre imens.

Anonymous poster hash: 82e18...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller ikke. Og ba heller ikke om deres vurdering rundt forholdet. Alder og forbindelser aside, er dette for mye og er dette skadelig? Har jeg ødelagt meg selv på noen måte?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Har man sex mer enn fem ganger på et døgn må man vente cirka en måned til neste gang. Du får be pervoen finne noen andre imens.

Anonymous poster hash: 82e18...6af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller ikke. Og ba heller ikke om deres vurdering rundt forholdet. Alder og forbindelser aside, er dette for mye og er dette skadelig? Har jeg ødelagt meg selv på noen måte?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Hvorfor nevnte du elskerens alder da?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

samme lurer jeg å på gjest.

kanskje det er sånn at eldre menn har større/mindre utstyr, eller klarer ting yngre menn ikke får til? hmm tenke litt på den der



Anonymous poster hash: 80781...195
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

11 ganger på så kort tid er ganske ille ja! Mattilsynet anbefaler jo at hver hyrdestund som varer i 10 minutter eller mer må inneholde en 5 timers pause før neste økt kan begynne. Hvis man ikke gjør det kan risikofaren for blodpropp firedobles. Trodde alle viste det jeg. :roll:

Selvfølgelig er dette et troll. En person som er så lite utdannet at hun ikke vet hvordan en kropp fungerer burde jo begynne å lure på hvorfor voksne folk som har hatt sex de siste 20 årene fortsatt er funksjonsfriske.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen grunn til å komme med fornærmelser mot meg. Jeg spør fordi jeg lurer, og finner ikke svar noen andre steder. Er det feil av meg å ville lære?

Jeg nevnte alderen min og hans fordi det kanskje kunne være en nyttig opplysning. Vi ser hverandre ikke før en og en halv måned til uansett, så det blir ingen problem å vente.

Er fullt klar over at jeg er ung og uerfaren. Men blir ikke klokere av at dere ruller med øynene og slenger smålige ord. Har noen et seriøst svar?

TS



Anonymous poster hash: fcda6...68d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen grunn til å komme med fornærmelser mot meg. Jeg spør fordi jeg lurer, og finner ikke svar noen andre steder. Er det feil av meg å ville lære?

Jeg nevnte alderen min og hans fordi det kanskje kunne være en nyttig opplysning. Vi ser hverandre ikke før en og en halv måned til uansett, så det blir ingen problem å vente.

Er fullt klar over at jeg er ung og uerfaren. Men blir ikke klokere av at dere ruller med øynene og slenger smålige ord. Har noen et seriøst svar?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Vi er ikke smålige, vi er bekymret for deg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...