Gå til innhold

For mye sex?Jente 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke noen grunn til å komme med fornærmelser mot meg. Jeg spør fordi jeg lurer, og finner ikke svar noen andre steder. Er det feil av meg å ville lære?

Jeg nevnte alderen min og hans fordi det kanskje kunne være en nyttig opplysning. Vi ser hverandre ikke før en og en halv måned til uansett, så det blir ingen problem å vente.

Er fullt klar over at jeg er ung og uerfaren. Men blir ikke klokere av at dere ruller med øynene og slenger smålige ord. Har noen et seriøst svar?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Det skjer ingenting med deg, du kan ha sex 100 ganger om dagen (dog tror jeg at man kan bli litt sår) om det passer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ville da ikke stilt dette spørsmålet om du var moden nok til å være informert om sex og du hadde maksimalt glede av det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Er ikke noen grunn til å komme med fornærmelser mot meg. Jeg spør fordi jeg lurer, og finner ikke svar noen andre steder. Er det feil av meg å ville lære?

Jeg nevnte alderen min og hans fordi det kanskje kunne være en nyttig opplysning. Vi ser hverandre ikke før en og en halv måned til uansett, så det blir ingen problem å vente.

Er fullt klar over at jeg er ung og uerfaren. Men blir ikke klokere av at dere ruller med øynene og slenger smålige ord. Har noen et seriøst svar?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Her er et seriøst svar: Nei ingenting kan skje. Det er noe du burde ha vært klar over uansett hvis du bare hadde brukt litt sunn fornuft. Er absolutt ikke noe man trenger å google for å sjekke opp. Man kan ha sex 50 ganger på et døgn uten at noe som helst skjer. 100 ganger om man klarer det også. Er flere som har prøvd å ta verdensrekorden i flest ligg per døgn. Hva trodde du at kunne skje? At du fikk kronisk vid vagina?

Edit: Mener ikke å være slem, men seriøst :fnise:

Endret av Grapefrukt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken, gjest. Men jeg klarer meg nok.

Grapefrukt: Tja, jeg vet ikke. Som sagt har jeg ikke gjort det mange ganger før. Men da vet jeg i hvertfall at det ikke er noen grunn til bekymring.



Anonymous poster hash: fcda6...68d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i overkant litt mange tullesvar eller moralprekener i denne tråden.

Det TS spør om er jo ganske rett frem, men det er alt for mange som er opptatt av å overføre sin moralske verden på andre.

Hvis du ikke har noen fysiske tegn annen en litt ømhet så er sjansen svært liten for at du har tatt noen fysiske skader av dette. Antall ganger i seg selv er jo heller ikke så mye informasjon, hvis det var 11 ganger på et minutt hver så er jo den totale mengden sex ikke så veldig mye, så du må se det litt i perspektiv.

Når det gjelder mental skade så er jo dette noe som ikke vises like lett. Du skriver at du føler deg oppbrukt, hva legger du i dette, har du selv kvaler eller en dårlig følelse rundt dette forholdet?

Jeg tror nok de aller fleste par (kjærester, elskere, etc) har en fase i starten av forholdet der sex-appetitten er umettelig. Selv kan jeg lett husker en natt med en fantastisk person der vi ikke sovnet før byen rundt oss våknet til liv. Så i et generelt perspektiv har du nok ikke gjort noe som ikke veldig mange andre mennesker også gjør, og det er definitvit ingen fysiske farer knyttet til å sette av en helg til sex.



Anonymous poster hash: 9c99a...42a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 11 ganger over helgen var mye ja, selv er jeg skikkelig pumpa etter 2-3 omganger i løpet av en kveld (er 16 jeg også). At du i det hele tatt orker tanken på å pule en 40-åring synes jeg også er merkelig, men det er vel en smaksak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 åringer burde ikke hatt sex!! Dere er for unge og skjønner ikke skadeomfanget av det. Han på 40 burde visst bedre. Han må jo være pedofil.



Anonymous poster hash: b7981...986
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 åringer burde ikke hatt sex!! Dere er for unge og skjønner ikke skadeomfanget av det. Han på 40 burde visst bedre. Han må jo være pedofil.

Anonymous poster hash: b7981...986

Han er ikke pedofil. Hadde han hatt sex med ei som ikke hadde kommet i puberteten, da er han pedofil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Dette er opplagt tull når du bevisst nevner alderen hans som om det skulle ha noe av betydning, så sant du ikke vet bedre da.

Det er ett av to.

Nå er ikke jeg i besittelse av en vagina, men så sant du ikke har andre symptomer enn at du føler deg "oppbrukt", så tenker jeg at vi sier at dette ikke er noe å bekymre seg for.

Ingen skjede skadd? Ingen skade skjedd?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er opplagt tull når du bevisst nevner alderen hans som om det skulle ha noe av betydning, så sant du ikke vet bedre da.

Det er ett av to.

Nå er ikke jeg i besittelse av en vagina, men så sant du ikke har andre symptomer enn at du føler deg "oppbrukt", så tenker jeg at vi sier at dette ikke er noe å bekymre seg for.

Ingen skjede skadd? Ingen skade skjedd?

:)

He, he, he.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillesøstera mi er 16. Hadde en pervers gris i 40 årene gått etter henne hadde jeg blitt morderisk.. Når en på 40 går etter 16-åringer bør det ringe varselbjeller.

Anonymous poster hash: 7d9fc...b77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Geneva-konvensjonen vil dette utlyse en strafferamme på 2-3 år. Ikke pga aldersforskjellen (du er jo 16), men det høye antallet ganger i løpet av tidsperioden dere hadde samleie. Jeg håper virkelig for din skyld at du kjenner en god advokat, spesielt når du skriver om det på nettet i tillegg. Krysser fingrene for at du får aldersrabbat.



Anonymous poster hash: 2ee6b...ded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 åringer burde ikke hatt sex!! Dere er for unge og skjønner ikke skadeomfanget av det. Han på 40 burde visst bedre. Han må jo være pedofil.

Anonymous poster hash: b7981...986

kan du forklare for meg hva skadeomfanget er av sex som 16 åring? Kanskje du har en dårlig erfaring du vil dele med oss? :)

Anonymous poster hash: 5e548...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde sex 12 ganger på like lang tid. Ikke noe fysisk problem det. God trening!

Jeg vil også dog legge til at jeg vrir meg litt når jeg tenker på gamlingen som utnytter deg og ditt naive ungjente-sinn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 åringer burde ikke hatt sex!! Dere er for unge og skjønner ikke skadeomfanget av det. Han på 40 burde visst bedre. Han må jo være pedofil.

Anonymous poster hash: b7981...986

Han er ikke pedofil, men Ephebophil (husker ikke hva det heter på norsk) http://en.wikipedia.org/wiki/Ephebophilia

Anonymous poster hash: 7c1ac...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg troller ikke. Og ba heller ikke om deres vurdering rundt forholdet. Alder og forbindelser aside, er dette for mye og er dette skadelig? Har jeg ødelagt meg selv på noen måte?

TS

Anonymous poster hash: fcda6...68d

Bare psykisk tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...