Gå til innhold

Husker dere alle sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja, kanskje hvis jeg tenker godt etter.. Men noen navn har gått sånn halvveis i glemmeboka. Ihvertfall etternavn, der er jeg helt blank på enkelte.

Skjønner ikke hva som er så rart med det. Noen av de jeg har ligget med har jo bare vært ONS som jeg aldri har hatt kontakt med før eller siden. Vi delte en natt, det var hyggelig det, men så gikk vi hver til vårt. Det var kuk i fitte, liksom. Ikke noe som skapte dype spor i meg akkurat. Om jeg hadde begynt å glemme navnene på ekskjærester, barndomsvenner og sånt hadde jeg blitt mer bekymra for meg selv. For det er jo personer som har preget livet mitt og som betyr noe mer for meg. En random kis jeg knulla på nach i Hemsedal påska -07? Not so much. Jeg gidder ikke engang late som om det knullet betydde noe mer for livet mitt enn den hamburgeren jeg spiste dagen etter.



Anonymous poster hash: df863...9cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, jeg husker alle, men ikke alle navn. Lagde en slags liste for meg selv en gang, og selv om den ikke akkurat var kjempelang så sleit jeg allerede da med å huske navn -de fikk koder som "rød jakke" og "gjenglemt bokser".



Anonymous poster hash: a438e...1b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært løstøs, så selvsagt husker jeg alle. Noe annet ville vært veldig rart og veldig tøsete.



Anonymous poster hash: 37856...14d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en litt vill periode mellom to forhold hvor jeg hadde et litt aktivt sexliv. Tror det var snakk om ca 15 på relativt kort tid. Klarer ikke å huske navnene på alle eller eksakt antall sexpartnere. Er vel omtrent 20. Hva med dere? Husker dere alle dere har hatt sex med?

Anonymous poster hash: a7da8...5e0

Eh, jeg HUSKER alle, det betyr ikke at jeg vet navnet på alle. På den annen side er jeg ikke god på navn, jeg klarer rote det opp på nær slekt også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt om de to damene på Gamlehjem i USA

Oh Mary, do you remember all the nice men we met when we was young?

Shit Anny, I don't even remember the men I fucked!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som hadde vært kjipere av å være "en av mange" eller "den man glemte"

Personlig så behandler jeg ingen på den måten.

Endret av Rett-ut-svar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som hadde vært kjipere av å være "en av mange" eller "den man glemte"

Personlig så behandler jeg ingen på den måten.

Behandler på hvilken måte da?

Anonymous poster hash: bf634...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo et helt meningsløst spørsmål. TS ønsker naturligvis å sammenligne seg selv med andre som har hatt omtrent like mange partnere som henne selv, og med ca samme tidsrom.

Naturligvis husker man alle sine partnere hvis man er 17 år og har hatt sex med to, en forrige helg og en annen helga før. Det er jo ikke det TS spør om, er det vel?

Jeg har hatt sex med 19 stk. Hadde en vill periode en stund, men nå har jeg vært sammen med samme mann i 15 år. Jeg husker alle hvis jeg tenker meg om, men det er to jeg har glemt navnet på. Noen har jeg aldri visst etternavnet på, eller alder for den saks skyld, andre er personer som fortsatt betyr mye for meg.



Anonymous poster hash: f63bb...7e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg er 26, har hatt sex med nøyaktig 32 fordelt over 11 år, og husker navnene på alle ja. Klamydiatester har jeg ikke tall på derimot, tar det mellom hver partner jeg har hatt ubeskyttet sex med. Man kan ta ansvar selv om man har hatt mange. Men nå håper jeg at jeg har funnet min siste sexpartner ;)

Anonymous poster hash: d42df...fd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...