Gå til innhold

Husker dere alle sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en litt vill periode mellom to forhold hvor jeg hadde et litt aktivt sexliv. Tror det var snakk om ca 15 på relativt kort tid. Klarer ikke å huske navnene på alle eller eksakt antall sexpartnere. Er vel omtrent 20. Hva med dere? Husker dere alle dere har hatt sex med?

Anonymous poster hash: a7da8...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...høres trist ut.

Jeg husker selvfølgelig alle jeg har hatt sex med! Men jeg er over dobbelt så gammel om deg og har ikke hatt like mange som deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Når det gjelder sex velger jeg å prioritere kvalitet fremfor kvantitet;)



Anonymous poster hash: 5820c...7e0
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff...høres trist ut.

Jeg husker selvfølgelig alle jeg har hatt sex med! Men jeg er over dobbelt så gammel om deg og har ikke hatt like mange som deg.

Er slett ikke trist, jeg var lei etter 8 års forhold hvor de to siste var sexløse så var veldig godt å ha litt uforpliktende sex i noen måneder;-)

Men av nysgjerrighet, hvordan vet du min alder? Siden du sier du er dobbelt så gammel som meg?

Anonymous poster hash: a7da8...5e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å kunne etternavn er også en selvfølge for meg.



Anonymous poster hash: a8724...5d5
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke ha begge deler?

Ja! Når det gjelder sex velger jeg å prioritere kvalitet fremfor kvantitet;)

Endret av Enyya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en litt vill periode mellom to forhold hvor jeg hadde et litt aktivt sexliv. Tror det var snakk om ca 15 på relativt kort tid. Klarer ikke å huske navnene på alle eller eksakt antall sexpartnere. Er vel omtrent 20. Hva med dere? Husker dere alle dere har hatt sex med?

Anonymous poster hash: a7da8...5e0

Ja, jeg har ikke sex med hvem som helst så null problem å huske antallet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kunn hatt sex med eksen min og min nåværende kjæreste, så ja, jeg husker de jeg har hatt sex med veldig godt : )



Anonymous poster hash: 6dd86...4c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slenge seg nedpå med et random kvinnfolk er ikke mye tess. Da gjør man jobben bedre selv.

Er enig med den personen over som prioriterer kvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Jeg har også hatt litt småville perioder (dog ikke noe veldig drastisk), noe jeg nesten mest av prinsipp ikke skammer meg over, men jeg husker alle likevel. Har ikke etternavn på alle sånn på stående fot, og noen hadde jeg ikke klart å få tak i igjen om jeg av en eller annen grunn ønsket det, men jeg husker navn på dem alle, samt hele situasjonen (hva, hvor, omtrent når). Har jukset litt da, og skrevet ned liste over navn. Høres kanskje merkelig ut for noen, men jeg vil være sikker på at jeg ikke glemmer hvem de alle er, bare sånn for min egen del.

Jeg er nå 25, forresten.



Anonymous poster hash: f55f1...1eb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.

Det skulle egentlig ikke så mange år eller hakk i sengestolpen til før jeg både mistet telling og glemte navn.

Rart med det, i starten av min sexkarriere trodde jeg det var en sånn greie man husket for evig.

Men det stemmer nok ikke (for meg) at en natt med sex setter et uslettelig minne i hjernen.



Anonymous poster hash: 3d257...314
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slett ikke trist, jeg var lei etter 8 års forhold hvor de to siste var sexløse så var veldig godt å ha litt uforpliktende sex i noen måneder;-)

Men av nysgjerrighet, hvordan vet du min alder? Siden du sier du er dobbelt så gammel som meg?

Anonymous poster hash: a7da8...5e0

;) Sorry..."er vel omtrent 20" leste jeg som alderen din...hahaha...nei da aner jeg selvfølgelig ikke din alder...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så klart:) Har tenkt over dette før og blitt enige med meg selv at den dagen jeg ikke lengre har tellingen og husker dem, da er det på tide å roe seg kraftig ned:P



Anonymous poster hash: d76c9...ce9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker alle, både utseende og navn. Tok meg tross alt tid til å bli kjent med alle :)



Anonymous poster hash: fc38e...eb6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i slutten av tenårene, ligget med 9 stykker, og selvfølgelig husker jeg alle med etternavn og alt (minus én jeg var litt for full til å få med meg navnet på hehe..). Husker til og med alle jeg har klina med, som er en god del fler. Hvordan glemmer man sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...