Gå til innhold

Husker dere alle sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja.

Jeg mener ikke at man må elske alle man har sex med. Men sterk attraksjon og noe samvær er minimum. Det er også som regel gitt for at sexen er god - hadde jeg vært stupfull og ikke interessert så hadde ikke sexen foregått - jeg hadde da ikke fått noe ut av det heller.

Så ja, jeg husker dem alle. Å glemme noen stiller seg for meg litt som å sovne med et "Åpent til kl 23" skilt mellom beina. Likegyldig hvem som besøker.

Endret av Marie90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

ja, jeg mener at jeg husker alle sammen når jeg tenker etter. Men jeg tenker svært lite på det til vanlig, så både etternavn og hvordan de liker pannekaken sin stekt om mårran har gått i glemmboken for noen av dem. Jeg har også vanskeligheter med å liste opp alle i kronologisk rekkefølge på stående fot. Men dette har nok mer å gjøre med at jeg gir faen og har viktigere ting å tenke på, enn at det er så grusomt mange. Rimelig sikker på at det er ni stykker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke alle nei, men husker at det har vært perioder med flere eller færre nye partnere. Husker en god del av dem.



Anonymous poster hash: 53918...933
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik: Hvis du ikke husker hvor mange du har hatt sex med, har du vel nettopp hatt sex med, ja nettopp, for mange.... :)



Anonymous poster hash: 891b3...5f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt sex med noen jeg ikke hadde pratet med over tid først, så.. Joda. Jeg husker alle. Både navn, utseende, personlighet, og slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Eksen

2. Kompis

3. Kenneth (ons)

4. Stian (flørt)

5. Henrik (flørt)

6. Mads (ons)

Jupp, i remember them all!



Anonymous poster hash: 6d044...541
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg mener at jeg husker alle sammen når jeg tenker etter. Men jeg tenker svært lite på det til vanlig, så både etternavn og hvordan de liker pannekaken sin stekt om mårran har gått i glemmboken for noen av dem. Jeg har også vanskeligheter med å liste opp alle i kronologisk rekkefølge på stående fot. Men dette har nok mer å gjøre med at jeg gir faen og har viktigere ting å tenke på, enn at det er så grusomt mange. Rimelig sikker på at det er ni stykker.

Steker du virkelig pannekaker om morningen? På hverdager ogs?

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, har ikke sjans.

Trodde det var du som kunne gi dato på når du hadde hatt sex sist. Han 18 år gamle bonden som var sterk som en okse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var du som kunne gi dato på når du hadde hatt sex sist. Han 18 år gamle bonden som var sterk som en okse.

Sist ja. Og han var 24.

Men jeg var jo ung og gal en gang i tiden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ligget med 10 prostituerte og husker selvsagt ikke hva de het.

Anonymous poster hash: 74237...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...