Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

dere er bare "bissy", skjønner jeg... :ler:

-akkurat sånn som det skal være!

Håper dere får full klaff denne gangen, Siam!!!

jeg går bare og venter på at Svigers kommer seg avgårde i morgen. Tror jeg rekker innom apoteket etter jobb... Håper bare jeg ikke blir skuffet, har liksom begynnt å få litt forhåpninger nå.... :(

Klem fra edea. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for engasjementet, jenter!

Her skal det prøves og fanges for harde livet!

17 dager til IKM! Hvordan skal jeg holde ut den lange ventetiden??? :evil:

Får vel drikke litt vin, da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!! :wink:

blyg :)

:ler: Du og, hva da? :ler:

Alt eller?

Nå begynner det å bli spennende, blyg!

Burde ikke du få deg en prøverdagbok snart så jeg får lagt inn noen meldinger til deg innimellom a'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en regnværsdag. :evil: Jeg som var sikker på at hele august kom til å bli en stor solskinnsdag...

Men den gang ei.

Hadde 3 venner på besøk i går, og det var veldig koselig. De dro (heldigvis) ganske tidlig, så vi kom ikke så altfor sent i seng. Litt mer uthvilt i dag enn i går.

Dag 14, og 16 dager igjen til ikm.

Intet nytt å melde på den fronten.

Men har fått såpass mye blått støv blåst over fra andre brukere her inne at det må jo gå bra denne måneden... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du og, hva da? :ler:

Alt eller?

Nå begynner det å bli spennende, blyg!

Burde ikke du få deg en prøverdagbok snart så jeg får lagt inn noen meldinger til deg innimellom a'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blyg! Mere vin! Mere vin!

Noe må jo vi ugravide ha også!

Vi får heller "snakkes" her inne, da. Inntil videre i alle fall.

Synes det er lenge til IKM, jeg! :evil:

I dag skal vi endelig se Kill Bill 2. Det er siste dagen den går på kino i dag, så det var på hengende håret at vi rakk det.

Og så har vi 2 måneders bryllupsdag i dag! :hoppe::bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER MED 2 MND BRYLLUPSDAG!! :hoppe:

Dere får kose dere på kino!! Jeg skal til frisøren å prøve å "freshe" opp litt... trengs nå, tenkte jeg skulle klippe av litt av lengden også, men vi får se om jeg tør når jeg er der... :ler:

Jeg synes også det er lenge til IKM, men samtidig så er det jo snart... tror trikset er å ikke tenke for mye på det!! :wink: Hvis det går... :)

Har fortsatt ingen god følelse for at det klaffer, det er den helgarderingen min som er nokså fremtredende... men det er kanskje like greit, så takler jeg nedturer litt bedre... også får det heller bli en positiv overraskelse hvis det skjer noe annet... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="blygHar fortsatt ingen god følelse for at det klaffer, det er den helgarderingen min som er nokså fremtredende... men det er kanskje like greit, så takler jeg nedturer litt bedre... også får det heller bli en positiv overraskelse hvis det skjer noe annet... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er innom dagboken din for å ønske deg lykke til med alle "prosjekter"! :wink:

Benytter samtidig anledningen til å gratulere deg med 2 mnds bryllupsdag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og bukk, The Bride!

Det er noen "prosjekter" som er litt vanskeligere å gjennomføre enn andre... (f.eks det vi holder på med inne på kropp og helse-forumet :tunge1: )

Hyggelig å få besøk av deg her i alle fall.

Nå e det 2 minutter til jeg iler ut av døra og ut i friheten!!

Sees i morgen (hvis jeg ikke logger meg på en snartur i kveld, da... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 2 mnds dag. Kos dere. (Vi har faktisk vært gift i 1 år og 2 mnd i dag.....)

Jeg går å tenker på akkurat det samme som deg. Å få ordnet litt på håret. Lyst på en ordentlig frisyre, jeg også.... :brunette: ...(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å holde meg unna, nei!!

Kill Bill 2 var bra! Men vi er enige om at 1'eren er bedre... Men denne var bra også. Tarantino kan det!

Nå skal jeg klippe og lime litt mer i bryllups-fest-albumet....

Må bare lese litt mer inne på KG.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...