Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Takk for det, Juni og Soul!

Nå synes jeg det murrer på høyre side jeg...

Tror ikke jeg har godt av å ikke ha noe å gjøre på jobb, sitter bare og kjenner etter. :tunge1:

Kanskje det er dumme, stygge tante som kommer.

Synes humøret mitt har vært litt under normalen, så det er vel PMS'en som kommer. Har jo vært uten den mens jeg gikk på piller.

Men! Snart er det helg!!! :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg hjemme alene og slapper av litt før jeg skal ned til en venninne og vi skal ut på byen.

Mannen er ute med en kamerat.

Greit å være litt ute på egenhånd også.

Uvant å blø så mye! Pillene gjorde at jeg ikke blødde noe særlig, men nå kan jeg ikke bevege meg hjemmefra uten å ta med meg tampongskift.

Selv om det var litt dumt at tanta kom, er jeg allikevel glad for at kroppen er sånn nogenlunde i rute igjen.

En 30 dagers syklus er vel ikke så altfor galt.

Ønsker alle dagboklesere en fin lørdag! :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjibt at du fikk tanta på besøk :evil: satser på at den holder seg borte neste mnd. :) Får henge i lag vi to.

Takk for hilsen i dagboka mi - kos deg ute og riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin bytur i går, og er rimelig slapp i dag.

Har akkurat stått opp, men har ikke tenkt til å kle på meg på en stund. Labber rundt i morgenkåpe med pandabjørn-sminke og føler meg veldig lekker. Mannen min er på samme nivå, så da er det vel greit.

Har funnet fram smågodtposen og potetgull fra Sverigeturen og regner med at det meste forsvinner nå!

Skal se en film snart.

Vi så en film da vi kom hjem i natt mens vi delte en pizza, så det var ganske seint da vi endelig fikk lagt oss. Det var i alle fall helt lyst ute. :ler:

Dag 3, pp2. Tanta er her fremdeles, men blør ikke like mye lenger nå. Spennende å se hvor lenge den varer uten piller. Håper den er ferdig snart så vi kan komme i gang med prøve :kline: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen og tips Siam! :) Vil gjerne ha navnet på salongen forresten! Har lenge tenkt på å årøve mD formulations eller Dermalogica (har jo hørt så mye om det her på KG ;) ), men har liksom ikke fått rotet meg til det. Må få sett og få gjort noe med det!

Satser på at dere snart kan begynne prøvinga da! :sjarmor:

Ha en fortsatt fin kveld og sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har send deg PM, Soul!

Så da ble det mandag igjen, gitt.

Etter en sløv og slapp helg, er det igang med skjerpings igjen.

Har registrert meg på Slankenett, og håper det i seg selv gjør at jeg går ned noen kilo... :ler:

I dag skal vi på sykkeltur hvis været holder seg, hvis det blir dårlig tar jeg en tur på sats!

Gikk en bitteliten tur i går, men det var bare for å kjøpe is... Men allikevel gir det et lite trimpoeng.

Så da ble antall trimpoeng denne uken:

Tja hva ble det....? Må sjekke.

9 trimpoeng ble det! Eller kanskje 8 1/2, siden isturen i går egentlig er litt juksepoeng...

Sånn passe fornøyd med det.

Ikke så fornøyd med kostholdet i går. Sto rett opp og begynte å spise godteri... Det ble ikke noe ordentlig mat før kl 17, da spiste vi kylling-kebab. Så ble det litt mer godteri og film før vi gikk en tur for å kjøpe is....

Grethe Roede og Fedon hadde drept meg!!

Alt dette kom i tillegg til all alkoholen jeg tyllet i meg på lørdag.

Ja, ja! Ny dag, nye muligheter.

Er forøvrig på dag 4. Tanta er her enda, litt i alle fall.

Vi har bestemt oss for å drøye tomtekjøpet en liten stund. Det var bare de dårligste tomtene igjen. Men vi er fremdeles på utkikk...

Tror vi kommer til å fortsette og se i det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har vært flink og spist sunn mat i lange tider, men klarer ikke å trimme. Kanskje jeg skal gi meg selv trimpoeng sånn som du? Hvordan regner du dem ut?

Har kjøpt joggesko og regner med at det gir meg god kondis... Hehe!

Nå må jeg spise litt lunsj, gitt.

Hadet bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal begynne å gå litt jeg nå!! Det kan i allefall ikke skade..

Smågodt fra Sverige?! :roll: 2 kg borte på en uke :oops:

Gleder meg til onsdag!

Klem fra vennen din som er litt ute av seg selv i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Skjønner godt at du er litt uttafor i dag, det skulle bare mangle!

Nå kom min nye mobiltelefon flaksende inn til meg.

Endelig!!! Gleder meg til å komme igang med å bruke den. Er utrolig møkkalei av den jeg har nå.

Den er helt ubrukelig!! Har vært rimelig forbanna på den noen ganger. Hadde det ikke vært for at den ikke er min, hadde den nok flydd i veggen for lenge siden.

Gleder meg til å levere den tilbake. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært ute og syklet en tur (1 1/2 time), syklet langs Alnaelven (som luktet dritt) og så en tur til Vålerenga.

Alle bakkene hjem fikk opp pulsen bra, så nå kan vi slappe av resten av kvelden med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5.

Blødningen har nesten stoppet. Deilig å bli kvitt den i grunn, men jeg hadde nesten regnet med at jeg kom til å blø både mer og lenger enn da jeg gikk på piller.

I dag skal vi hente bildene til takkekortene, så nå kommer vi vel snart i gang med det.

Og så skal vi hente det vi har bestilt på Glasmagasinet, dvs det vi har byttet til oss etter bryllupet. Nå er servicet vårt nesten komplett. Gleder meg til å holde flotte middager med det... :wink:

Og for en deilig dag det er! Skal spise lunch på terrassen snart. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam...

Virker som vi har samme syklus... når er din neste IKM? Jeg har ikke "avslørt" meg i forumet ennå når det gjelder PP, da jeg føler det litt tidlig.. dessuten er det en del kjennte innom her innimellom, og jeg vil ikke avsløre at vi prøver ennå.... Men jeg følger spesiellt med på deg og Juni04, og gleder meg nå selvsagt over Juni04 som har klart det så raskt... føler likssom at det ikke gjelder meg.... men det gir jo selvsagt mot og forhåpninger om at både du/dere og vi ska greie det etter hert.

ville bare ønske deg en god dag....

kos blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blyg!

Så koselig med besøk, da! Og ekstra stas at du følger med. Blir glad, jeg!

Har ikke IKM før 21. august. Det er lenge til det!!

Men det er bare hvis syklusene min er i rute etter pillene. Forrige sylus var på 30 dager, så hvis den neste er på 30 dager også, skal 21. august stemme sånn cirka.

Og du da? Send meg gjerne en PM, hvis du ikke vil offentliggjøre noe. Det er morsomt å ha noen som er omtrent likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Siam..

Er ikke så farlig å avsløre litt i dagbøkene synes jeg... det er likssom ikke så "offentlig"...

Jeg har og IKM 21 august. Har en syklus på 28 dager, og er ganske spennt på denne pp, som jeg kaller PP1. Jeg sluttet også på pillen nettop, og har nå hatt min første mens, den kom som den skulle, nesten på timen, og det er jeg jo glad for!!! Vi prøvde ikke noe (dvs. sjekket ikke EL osv) den første mnd, men har tenkt til å følge med nå... og prøve litt skikkelig nå, for å se om det skulle klaffe... hadde jo vært suuper gøy!! ! Tenk om dere og vi klarer det samtidig....!! Det hadde vært utrolig moro!!!

Vel, best å ikke gire seg opp.... må være litt realistisk oppi det hele også, men vi er virkelig klare for en liten baby, og jeg håper det ikke må gå år før vi klaffer!!!

Moro med fler i samme situasjon!!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det skulle klaffe for oss så fort hadde jeg heller ikke trodd for alt i verden! Jeg pleier aldri å ha flaks, men nå hadde jeg jammen meg det gitt..

Og det er helt klart deres tur også, så jeg bare venter i spenning jeg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Spennende aa lese om bryllup og babylaging - lykke til videre!

Selv giftet jeg meg for 1 1/2 aar siden, men selv om vi begge har lyst paa barn tenker eg vi venter litt til foer vi setter i gang med proevinga...greit aa komme seg til Norge foerst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med 2. pp! :Nikke:

Selv om det ikke klaffet i 1. pp så må det være greit å vite at syklusene dine er sånn noenlunde på rett spor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...