Gå til innhold

flere nattdyr her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, burde vel ikke inn her. Meeeen utsetter legginga bittelitt til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm ikke hørt om... Er det et nettgame? Må innrømme at jeg til tider kan spille Second Life... Min store hemmelighet , vel kanskje ikke så mye nå lengre :fnise:

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Jeg spiller fortsatt Sims nár jeg er i spille humór sjólv. :fnise:

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Okey! Ná er det natta tid for meg og! Natti Natti! :takke:

Skrevet

Mrs Sunflower : Sims er konge! Ikke spilt det på noen år men.. Husker jeg var sykt (SYKT) avhengig...

Gjest badeand1
Skrevet

Hmm ikke hørt om... Er det et nettgame? Må innrømme at jeg til tider kan spille Second Life... Min store hemmelighet , vel kanskje ikke så mye nå lengre :fnise:

Du...har..ikke..hørt om..Skyrim? :sjokkert:

Natta, Mrs Sunflower! :) Vedder på at jeg er den siste som går herfra inatt :ler:

Skrevet

Mortem : Nei...... Bør jeg google det kanskje? Hehe

Skrevet

Hvordan liste da? :)

Over hvor ting er:) Kjæresten er verdens største surrekopp og jeg skal på stenaline i morgen. Vil ikke bli ringt hundre ganger, så greit at han vet hvor ting er :ler: Liste ferdig :D
Skrevet

Det er slemt å si det men: gale, gale mennesker. Da er du rimelig "føkka" i hodet. Hvordan folk holder ut i slike forhold er meg et mysterium. Psykisk syk eller ikke.*grøss*

Ja, kan ikke være mye gøy ihvertfall. Fyren må jo bli helt utslitt!

• Liker 1
Skrevet

Over hvor ting er:) Kjæresten er verdens største surrekopp og jeg skal på stenaline i morgen. Vil ikke bli ringt hundre ganger, så greit at han vet hvor ting er :ler: Liste ferdig :D

Åh for en flott kjæreste du er ! Er litt små komisk at han må ha liste da , men er søtt :)

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem : Nei...... Bør jeg google det kanskje? Hehe

Bittelitt overraska over at du ikke har hørt om det spillet før :P Google it! ^^

Skrevet

Åh for en flott kjæreste du er ! Er litt små komisk at han må ha liste da , men er søtt :)

Han der kunne ha rotet bort seg selv altså :ler: Etterlater han med 3 barn, så må ha litt kontroll :P
Skrevet

Mortem : Googlet og så et klipp! Spennende!

Chremiil : Haha, får håpe han ikke glemmer barna da!

Skrevet

Mortem : Googlet og så et klipp! Spennende!

Chremiil : Haha, får håpe han ikke glemmer barna da!

Haha, håper for guds skyld ikke at han gjør det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...