Gå til innhold

TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO - bloggeparoditråd

Anbefalte innlegg

Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

*

Endret av SweetSunshine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på makroner! Naaaaaaam!

...og så skal jeg starte blogg!

Så kan jeg poste alt det deilige jeg har lyst på og tjene penger på det! Den hadde jo sikkert blitt såååå populær!

:fnise:

Så lenge det er bringebær på makronene er de jo supersunne også! Mandelmel + eggehviter + bær = supermat, clean living, livet smiler, sprekker av lykke, YOLO hihi. Du kan starte en inspirerende kostholdsblogg :D hihi

Anonymous poster hash: 45c98...c76

• Liker 7
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

Så lenge det er bringebær på makronene er de jo supersunne også! Mandelmel + eggehviter + bær = supermat, clean living, livet smiler, sprekker av lykke, YOLO hihi. Du kan starte en inspirerende kostholdsblogg :D hihi Anonymous poster hash: 45c98...c76

*

Endret av SweetSunshine
Skrevet

JA! God idé! Vil du være med å starte den?

Jeg spiste nettopp en rute med lakrissjokolade. I sjokolade er det antioksidanter og lakris er jo som kjent brukt i tradisjonell kinesisk medisin. Det er kjempesunt!

Jeg anbefaler alle KGere som har lyst på noe sunt og deilig i kveld til å spise litt sjokolade, gjerne litt ekstra sjokolade oppi kakaoen!

JA :D Wow, du er virkelig supersunn, skjønner ikke hvor du får all selvdisiplinen fra jeg hihi. Jeg syns forresten det blir litt dumt med 2 spisedager i uka, så jeg tenkte heller at 2 dager= 48 timer, 48 delt på 7 = 6.85, så hva sier du til 6.85 spisetimer dagen heller? TEAM SUPERSUNN YOLO! Fettprosenten min raser bare av å skrive dette, kardio!

• Liker 19
Skrevet

JA :D Wow, du er virkelig supersunn, skjønner ikke hvor du får all selvdisiplinen fra jeg hihi. Jeg syns forresten det blir litt dumt med 2 spisedager i uka, så jeg tenkte heller at 2 dager= 48 timer, 48 delt på 7 = 6.85, så hva sier du til 6.85 spisetimer dagen heller? TEAM SUPERSUNN YOLO! Fettprosenten min raser bare av å skrive dette, kardio!

Jeg vil være med på TEAM SUPERTYNN YOLO! :fnise:

Anonymous poster hash: c4ec4...b8e

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil være med på TEAM SUPERTYNN YOLO! :fnise:

mente supersunn.. :P

• Liker 2
Skrevet

mente supersunn.. :P

TEAM SUPERTYNNSUNN YOLO? Liker klangen, veldig positiv :D

• Liker 8
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

*

Endret av SweetSunshine
Skrevet

Da har vi en plan! Hihi!

Jeg blir kjempeLYKKELIG av dette! Dette er virkelig livet dere!

Nå tar jeg meg en shake før leggetid <3

Jeg også, har kramper helt til bakhodet av smilinga :D :D Ta en ekstra scoop med pulver da, forbrenner så en del på å pusse tennene så det trenger du! Og ikke glem kokkosfettet, hihi

• Liker 5
Skrevet

Jeg også, har kramper helt til bakhodet av smilinga :D :D Ta en ekstra scoop med pulver da, forbrenner så en del på å pusse tennene så det trenger du! Og ikke glem kokkosfettet, hihi

Da har vi en plan! Hihi!

Jeg blir kjempeLYKKELIG av dette! Dette er virkelig livet dere!

Nå tar jeg meg en shake før leggetid <3

Ser klokka 5 i morgen tidlig for litt heftig tastatur-kardio? Våkner alltid tidlig av at energien bobler over og jeg rister av lykke <3

• Liker 9
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

*

Endret av SweetSunshine
Skrevet

Alle skal få være med:-D Tar til meg tipset om en proteinshake i tillegg til den supersunne kveldsen. Ble litt lite kveldsmat fann jeg ut ! Yolo, this is life! :) hihi

Anonymous poster hash: a7e1a...e69
  • Liker 3
Skrevet

:velkommen:

SUPERT! Du er så flink at det er ikke mulig! Hihi <3

Nesten ikke mulig nei! Jeg har forresten pønsket ut et sitat, eller livsviktig motto om du vil, helt selv også, laget alene, bare meg: Impossible= I´m possible! Utrolig inspirerende eller hva? hihi

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil også! Har hatt fem karioøkter i dag med hunden, pluss styrke i dusjen, squats hver gang jeg har reist meg fra sofaen og spist masse sunn mat, pizza med litt mais på, hamburger osv! YOLO! Kall meg bare Kristine kardashian ;)

Anonymous poster hash: e788e...76e

WOW! nå må du ikke ta helt av da, husk å få i deg nok energi når du har et så stort aktivitetsnivå. SQUATQUEEN hihi <3

• Liker 5
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

*

Endret av SweetSunshine
Skrevet

WOW! Imponerende!

Du får legge deg så du ikke forsover deg og må bli vekket av taxisjåføren imorgen. Hihi

Å gud, da hadde jeg ikke fått tid til å sminke meg engang! Enda godt jeg har tattovert på full aftensminke og er permanent photoshoppet hihi

• Liker 6
Skrevet

Hahahahahahahahahahaha Jeg ler meg ihjel av parodiene deres jenter! :grine:

• Liker 7
Skrevet

Haha kom hit for å skrive et surt innlegg om hvor frekke og usakelige dere er her i denne tråden. Mye verre enn fotballfruetråden hvor moderatorene må passe på hele tiden.

Men nå sitter jeg bare å ler så jeg gråter av "team supersunn/skinny yolo".

Har ikke nok plusser.

• Liker 17
Skrevet

I dag våknet jeg kl. 05 av at lykken boblet over, hihi, livet dere. Skal ha litt BEASTMODE morgenkardio med støvmoppen, og så får jeg snart besøk av en fotograf som skal ta bilder av lexington-senga mi. hihi. YOLO <3

Anonymous poster hash: e2b61...39e
  • Liker 7
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

*

Endret av SweetSunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...