Gå til innhold

Hvor mange forsøk brukte du på teoriprøven?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange forsøk brukte du på teoriprøven? Synes du at prøven var vanskelig/lett? Har du førerkort for flere typer kjøretøy?



Anonymous poster hash: 61e29...767
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte teoriprøven på første forsøk. Synes den var helt grei. Noen av spørsmålene var litt vanskelige, men siden jeg hadde lest mye så klarte jeg det. Har bare førerkort for bil.



Anonymous poster hash: 21486...e81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide den på første forsøk, med 0 feil. Jeg syntes ikke den var vanskelig sånn egentlig.



Anonymous poster hash: 62a0e...345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestod teoriprøven på mitt 2. forsøk :) første gangen fikk jeg.. 11 feil og andre gangen hadde jeg 6 eller 7 feil. Den var litt vanskelig, man må jo lese en del og det er en del regler man må kunne. Men gikk fint etter at jeg hadde lest masse og tatt den "prøven" på nettet, ca 500 ganger. Har førerkort for bil, klasse B :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang. To feil og brukte 16 minutter.



Anonymous poster hash: dbdd5...3bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer..hvorfor er det så mange av de som tar teoriprøven som bruker så kort tid? Men likevel får feil..

Hvorfor ikke heller bruke lengre tid (du har jo 90 min..) og prøve å svare feilfritt?

Eller er det slik at det går sport i å bli tidligst mulig ferdig? Det er jo synd for de som stryker hårfint og ikke gidder å sitte tiden ut. Heller gå over spm flere ganger for å minimere feil. Ofte er det jo lett å gjøre en feil fordi man ikke leser spørsmålet grundig.

Jeg tok teoriprøven sammen med en bekjent. Hun satt ikke lengre enn 25 min og ga meg liksom "er du ikke ferdig ennå"-blikket når hun gikk ut.

Jeg satt i 49 min og fikk 0 feil. Hun fikk 9 feil og strøk.

Så hvem var den "dumme" nå..



Anonymous poster hash: 8e2a0...d38
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer..hvorfor er det så mange av de som tar teoriprøven som bruker så kort tid? Men likevel får feil..

Hvorfor ikke heller bruke lengre tid (du har jo 90 min..) og prøve å svare feilfritt?

Eller er det slik at det går sport i å bli tidligst mulig ferdig? Det er jo synd for de som stryker hårfint og ikke gidder å sitte tiden ut. Heller gå over spm flere ganger for å minimere feil. Ofte er det jo lett å gjøre en feil fordi man ikke leser spørsmålet grundig.

Jeg tok teoriprøven sammen med en bekjent. Hun satt ikke lengre enn 25 min og ga meg liksom "er du ikke ferdig ennå"-blikket når hun gikk ut.

Jeg satt i 49 min og fikk 0 feil. Hun fikk 9 feil og strøk.

Så hvem var den "dumme" nå..

Anonymous poster hash: 8e2a0...d38

Jeg for min del var så himla nervøs. Da jeg begynte å gå over spørsmålene ble jeg plutselig usikker, og da tenkte jeg at jeg får heller satse på magefølelsen og det jeg i utgangspunktet trodde var rett. Tre feil på første forsøk, så jeg sier meg godt fornøyd med den :)

Jeg har bare kjørekort for bil (og moped da, følger ikke den automatisk med?) foreløpig mer enn nok.

Endret av skyflakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod på første forsøk.

Ser ikke hvorfor man skal benytte mer tid hvis man har svart på det man kan svare på... er ikke som om svaret på et spørsmål man ikke kan svare på plutselig dukker opp. En ting er jo å ta seg god tid til å lese og forstå hva som blir spurt om, men følte ikke at teoriprøven hadde noen spørsmål som var merkbart uklare.

Om det hadde vært nødvendig at man skal kunne 100 % av alle lover og regelverk relatert til bil, hadde det nok eksistert lover for dette og man måtte faktisk ha 0 feil på teoriprøven. Og da tror jeg 90 % av befolkning hadde sittet uten sertifikat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod på første forsøk. 0 feil - 12 minutter. Ikke særlig vanskelig med andre ord.

oi. Imponerende må jeg si. Du bare feide gjennom du. :klappe: 16 sek på hvert spm.

Anonymous poster hash: 8e2a0...d38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hvor mange forsøk brukte du på teoriprøven? Synes du at prøven var vanskelig/lett? Har du førerkort for flere typer kjøretøy?

Anonymous poster hash: 61e29...767

Besto teoriprøvene på første forsøk hver gang.

Syns de var ganske enkle egentlig.

Har førerkort på B, BE, C og CE, i tillegg til adr-bevis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer..hvorfor er det så mange av de som tar teoriprøven som bruker så kort tid? Men likevel får feil..

Hvorfor ikke heller bruke lengre tid (du har jo 90 min..) og prøve å svare feilfritt?

Eller er det slik at det går sport i å bli tidligst mulig ferdig? Det er jo synd for de som stryker hårfint og ikke gidder å sitte tiden ut. Heller gå over spm flere ganger for å minimere feil. Ofte er det jo lett å gjøre en feil fordi man ikke leser spørsmålet grundig.

Jeg tok teoriprøven sammen med en bekjent. Hun satt ikke lengre enn 25 min og ga meg liksom "er du ikke ferdig ennå"-blikket når hun gikk ut.

Jeg satt i 49 min og fikk 0 feil. Hun fikk 9 feil og strøk.

Så hvem var den "dumme" nå..

Anonymous poster hash: 8e2a0...d38

Jeg brukte selv seksten minutter og hadde null feil. Hadde rett og slett ikke behov for mer.

Anonymous poster hash: 62a0e...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. Imponerende må jeg si. Du bare feide gjennom du. :klappe: 16 sek på hvert spm.

Anonymous poster hash: 8e2a0...d38

Jeg er teoretisk anlagt. Og godt voksen. Kjøretimene gir meg til gjengjeld fullstendig angst :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer..hvorfor er det så mange av de som tar teoriprøven som bruker så kort tid? Men likevel får feil..

Hvorfor ikke heller bruke lengre tid (du har jo 90 min..) og prøve å svare feilfritt?

Eller er det slik at det går sport i å bli tidligst mulig ferdig? Det er jo synd for de som stryker hårfint og ikke gidder å sitte tiden ut. Heller gå over spm flere ganger for å minimere feil. Ofte er det jo lett å gjøre en feil fordi man ikke leser spørsmålet grundig.

Jeg tok teoriprøven sammen med en bekjent. Hun satt ikke lengre enn 25 min og ga meg liksom "er du ikke ferdig ennå"-blikket når hun gikk ut.

Jeg satt i 49 min og fikk 0 feil. Hun fikk 9 feil og strøk.

Så hvem var den "dumme" nå..

Anonymous poster hash: 8e2a0...d38

Jeg brukte 16 minutter og tok meg da god tid. Jeg hadde sannsynligvis ikke fått færre feil selv om jeg hadde brukt lenger tid. De to jeg hadde feil var gjetting uansett, de andre var bænkers. Det spiller heller ingen rolle om man har 0, 2 eller 6 feil, så lenge man står. Er dessuten over 30 år og tar krevende høyere utdanning, det er sikkert derfor jeg er raskere enn mange andre.

Anonymous poster hash: dbdd5...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto på første forsøk. Brukte 8 minutter og fikk 2 feil.

LETT.

Leste igjennom teoriboka en gang og tok masse tester online før jeg tok teoriprøven da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...