Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fått denne maskaraen fra MIssha.

http://www.ebay.com/itm/Missha-The-Style-4D-Mascara-7g-Eye-Makeup-Blush-FREE-GIFT-/130844591109?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e76f20405

Var skryt om den i denne tråden. Ikke imponert. Den lager litt skygge under øyet, den blir veldig stiv og er derfor vanskelig å legge 2-3 lag av og de må jeg med mine tynne vipper. Den separerer ikke spesielt bra heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301329160101 noen som har kjøpt denne bikinien? Er den fin i regnbuefargen? Hvordan er størrelsen?

Jeg har denne i hvit, synes den var veldig fin. Legger ved et bilde av den på meg (gammelt bilde og har lagt det ut før). Er ganske sikker på at jeg tok den i S, passet fint til meg som var XS på den tiden - toppen har også knyting bak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne i hvit, synes den var veldig fin. Legger ved et bilde av den på meg (gammelt bilde og har lagt det ut før). Er ganske sikker på at jeg tok den i S, passet fint til meg som var XS på den tiden - toppen har også knyting bak. :)

Åh den var fin på deg! Takk for info, da skal jeg bestille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh den var fin på deg! Takk for info, da skal jeg bestille :D

Fint å kunne hjelpe! Håper du blir fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet hva jeg kan søke på for å finne slike plastikk "hetter" til temp måler?

Klarer ikke komme på noe å søke på 😣

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg hadde IKKE godt av å havne inne på denne tråden og deretter innom facebookgruppa..... Spesielt ikke når jeg nettopp fikk feriepenger av gamlejobben. En evighet siden sist jeg handlet på eBay, skjønner jo at dette ikke er bra for meg. I dag ble dette trykket hjem:

Blomster:

Falske latex roser - mest spent på disse

Falske billigere roser

Noen andre billige blomster

Diverse ting og tang:

"Veskeorganisør" (hva søren kaller man den her, da?)

Skamløs MK-etterligning - synes de er fine, men vil ikke betale så himla mye for den. Denne er jo grei uten logo og merker, men ligner allikevel litt.

Verdenskart

Polstret iPhone-lader

Hårhåndkle - så noen her hadde kjøpt en slik, må jo bare teste!

Vannflaske

Speildeksel iPhone 6

Silikondeksel iPhone 6

Dermaroller 0,5mm og 1,5mm - fant litt ulike meninger om disser, tenker å teste litt og se hvordan de er.

10pk neglebåndstrimmer

Klær/sko/smykker/sminke:

Stripete klokke

Smykke

Enkelt smykke

Runde enkle solbriller

Runde svarte solbriller

Runde hvite solbriller

Svarte solbriller

Hvite solbriller

Blomstersko

Hvite sandaler

Hvite joggiser

Black head remover

Matt topcoat, neglelakk

"Peel of liquid tape" for å unngå neglelakksøl

Stripete kjole - spent på denne mtp strl/lengde/gjennomsiktighet

Svart knelangt skjørt

I tillegg inni her kjøpte jeg en 10pc lipliners og 12pc leppestifter fra en billigside for $26, samt to klokker fra AliExpress. Og siden jeg ble så revet med presterte jeg også å svi av en femhundrings på H&M nettbutikken med ting jeg ikke har fått tak i butikken her hjemme.

Lommeboka mi gråter. Denne lista var veldig mye lenger enn hva jeg trodde. Spørs om jeg tør å sjekke saldoen nå... Fort å bli revet med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva skjer om man har bestilt noe og varen ikke kommer, men den er vekke fra handlekurven/der man gir stjerner?

Hvor lang tid tar det egentlig? Går den varen vekk om man ikke har klaget/vurdert innen tidsrommet det står den skal komme? For mange av varene mine pleier å komme like etter beregnet tidsrom. Mens andre mye tidligere enn beregnet tidsrom. Så tenkte jeg skulle være snill og tolmodig ved å vente å klage, men tydligvis ikke så lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har stadig problemer med at sko klemmer over tærene.

Er det noen som har prøvd shoe stretchers?

Enten de proff-seende ut i tre:

http://www.ebay.com/itm/Wood-Wooden-2-Way-Boot-Shoe-Tree-Shoes-Stretcher-Shaper-Keeper-Women-M-Size-/360685893125?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item53fa8df605

Eller kanskje disse små rimelige:

http://www.ebay.co.uk/itm/2x-Mini-Small-Unisex-Shoe-Boots-Stretchers-Shaper-Width-Extenders-Adjustable-/321768049999?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4aeadecd4f

I så fall, virker de? Jeg har kjøpt så mye på eBay som er bare tull og har gått i stykker etter kort tid.

Anonymous poster hash: 651f1...111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernkontroll - til Canon speilrefleks - fornøyd, har ikke sjekket rekkevidden, men den fungerer i alle fall på 2-3 meters hold

Hvordan fikk du opp batteridekselet? Ser ut som man skal dytta på den som det står 1 på, og så dra ut dekselet, men den sitter fast :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, burde slette denne tråden fra mine innlegg :P

Er bare her i ny og ne for å se hva dere har kjøpt og dere kjøper jo så mye bra greier som ender opp i min handlekurv og :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg hadde IKKE godt av å havne inne på denne tråden og deretter innom facebookgruppa..... Spesielt ikke når jeg nettopp fikk feriepenger av gamlejobben. En evighet siden sist jeg handlet på eBay, skjønner jo at dette ikke er bra for meg. I dag ble dette trykket hjem:

Blomster:

Falske latex roser - mest spent på disse

Falske billigere roser

Noen andre billige blomster

Diverse ting og tang:

"Veskeorganisør" (hva søren kaller man den her, da?)

Skamløs MK-etterligning - synes de er fine, men vil ikke betale så himla mye for den. Denne er jo grei uten logo og merker, men ligner allikevel litt.

Verdenskart

Polstret iPhone-lader

Hårhåndkle - så noen her hadde kjøpt en slik, må jo bare teste!

Vannflaske

Speildeksel iPhone 6

Silikondeksel iPhone 6

Dermaroller 0,5mm og 1,5mm - fant litt ulike meninger om disser, tenker å teste litt og se hvordan de er.

10pk neglebåndstrimmer

Klær/sko/smykker/sminke:

Stripete klokke

Smykke

Enkelt smykke

Runde enkle solbriller

Runde svarte solbriller

Runde hvite solbriller

Svarte solbriller

Hvite solbriller

Blomstersko

Hvite sandaler

Hvite joggiser

Black head remover

Matt topcoat, neglelakk

"Peel of liquid tape" for å unngå neglelakksøl

Stripete kjole - spent på denne mtp strl/lengde/gjennomsiktighet

Svart knelangt skjørt

I tillegg inni her kjøpte jeg en 10pc lipliners og 12pc leppestifter fra en billigside for $26, samt to klokker fra AliExpress. Og siden jeg ble så revet med presterte jeg også å svi av en femhundrings på H&M nettbutikken med ting jeg ikke har fått tak i butikken her hjemme.

Lommeboka mi gråter. Denne lista var veldig mye lenger enn hva jeg trodde. Spørs om jeg tør å sjekke saldoen nå... Fort å bli revet med :fnise:

Så mye fint!! Hvor mange roser er det i den billige?

De joggeskoene var jo bare superlekre! Fikk lyst på alle fargene :(:wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stadig problemer med at sko klemmer over tærene.

Er det noen som har prøvd shoe stretchers?

Enten de proff-seende ut i tre:

http://www.ebay.com/itm/Wood-Wooden-2-Way-Boot-Shoe-Tree-Shoes-Stretcher-Shaper-Keeper-Women-M-Size-/360685893125?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item53fa8df605

Eller kanskje disse små rimelige:

http://www.ebay.co.uk/itm/2x-Mini-Small-Unisex-Shoe-Boots-Stretchers-Shaper-Width-Extenders-Adjustable-/321768049999?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4aeadecd4f

I så fall, virker de? Jeg har kjøpt så mye på eBay som er bare tull og har gått i stykker etter kort tid.

Anonymous poster hash: 651f1...111

Jeg har kjøpt de i tre, og har vært veldig fornøyd. Det har vært en fordel å kunne flytte de plastkulene, så at de sitter på de plassene man trenger å blokke ut... Hvis du i tillegg sprayer på en slikt "stretch spray", så tror jeg du skal være helt trygg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint!! Hvor mange roser er det i den billige?

De joggeskoene var jo bare superlekre! Fikk lyst på alle fargene :(:wow:

Det står jo at det er en "bunch", har ingen idé hvor mange det er! Kan si i fra når den kommer :-)

Ja, vet! Håper virkelig de er OK i kvaliteten og ser like ut som på bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står jo at det er en "bunch", har ingen idé hvor mange det er! Kan si i fra når den kommer :-)

Ja, vet! Håper virkelig de er OK i kvaliteten og ser like ut som på bildet!

Okei, så ikke det sto bunch :fnise: Leste bare at hvis man ville ha samme effekt som på bildet så måtte man bestille flere, så var redd det bare var 1 rose eller noe siden de var så billige :-) Lurer jammen på om jeg skal kjøpe og! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fikk du opp batteridekselet? Ser ut som man skal dytta på den som det står 1 på, og så dra ut dekselet, men den sitter fast :S

Det tok litt tid før jeg fikk det til, måtte dytte sidelengs der pila peker mot høyre, og dra ut - det letteste er å bruke en penn eller noe på den som skal sidelengs :) Men jeg fikk det til altså, kanskje det er noe galt med din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har falske blomster å anbefale? Ikke roser, men noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har falske blomster å anbefale? Ikke roser, men noe annet? 

Jeg har kjøpt disse peonene, de er kjempefine! Akkurat som på bildet, og samme størrelse som på enkeltbildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt forskjellig de siste dagene. Ble for det meste manga og anime, da min bror ga med penger til bursdagen øremerket for samlingen min.

Sett med 6 oppdrettsbur til små fugler.

Btooom! vol. 2 manga

Btooom! box set DVD

Gokukoku no Brynhildr/ Brynhildr in the darkness DVD

Another DVD

Akame Ga Kill! DVD

Angel Beats DVD

Forundingspakke med japansk godterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...