Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fikk dette leopard-skjørtet i dag, og er veldig fornøyd. Ganske romslig i størrelsen, sitter/henger veldig pent, mykt og godt stoff med underskjørt og god plass til gravidmagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble mye dårligere av å ta melatonin da jeg hadde depresjon. Kan være tilfeldig, men jeg valgte å slutte, og da ble jeg bedre igjen. Jeg er bipolar. Kjøpte melatonin på apotek i Usa. Selges uten resept.

Samme her. Ikke bipolar, men "vanlig" depresjon. Fikk melatonin på resept av lege i Norge.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne jumpsuiten idag. Den var veldig fin, men den var ikke i størrelse xxxl som de skrev. Målte brystet på meg selv (ca. 96cm) og så målte jeg brystet på jumpsuiten (som skulle være 110 cm) som også målte ca. 96cm! Glad jeg kjøpte den største. Den var faktisk litt fin om jeg har toppen åpen. Må bare ha en topp under.

Gir opp linkingen. Hvis dere søker opp dette : Fashion WomensShort Sleeves Waist

Drawstring Slim Jumpsuits 3 Colors

S~XXXL IUK. Så kommer den opp.

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kjøpt maxiskjørt og maxikjoler som virkelig er maxi i lengde? Jeg er bare 164 cm, men har jo sett utallige skrekkbilder av kjøp som når gjennomsnittlig høyde damer til leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det noen ting man kan putte i handlekurven mens andre må du trykke ''Buy It Now''? Det blir jo litt dyrere med tanke på å bruke paypal for hvert kjøp enn å samle de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det noen ting man kan putte i handlekurven mens andre må du trykke ''Buy It Now''? Det blir jo litt dyrere med tanke på å bruke paypal for hvert kjøp enn å samle de.

Er selgeren som bestemmer om man skal kunne legge deres ting i handlekurven eller ikke. Har noe å gjøre med at de ikke vil reservere varene hvis ikke man faktisk kjøper, noe de kan tape penger på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt dårlig råd for tiden, så har roet ned eBay-kjøpingen drastisk. Har bare kjøpt et par småting den siste tiden. Kjøpt, men ikke fått:

Panda-øyemaske.

Øredobber, vant på auksjon.

Egg-timer.

Kjøpt og fått:

Sele til liten hund. Veldig god, både vi og valpen er fornøyde med denne.

EKG-smykke. Veldig fint, grei kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det noen ting man kan putte i handlekurven mens andre må du trykke ''Buy It Now''? Det blir jo litt dyrere med tanke på å bruke paypal for hvert kjøp enn å samle de.

Og noen ganger kan du bare bytte over til uk-siden om du er på com-siden. Og omvendt. De fleste gangene funker det for meg ihvertfall.

Anonymous poster hash: a2f10...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt denne genseren i grønn :) Håper den er like fin som på bildet, for den er helt min stil og jeg trenger flere slike gensere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt denne genseren i grønn :) Håper den er like fin som på bildet, for den er helt min stil og jeg trenger flere slike gensere!

Åh, den var fin! Skulle ønske den fantes i flere størrelser :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye fint dere bestiller, men omtrent alt er jo fra Kina :(

Er mye jeg har lyst på, meeeen, jeg får prøve å motstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den var fin! Skulle ønske den fantes i flere størrelser :/

Ja, ser den... Føler jeg er ganske bortskjemt i eBay-verdenen med tanke på størrelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prøvd THE FACE SHOP Lovely Me:ex Make Up Base 40ml ? var den bra?

Anonymous poster hash: 3cb62...46e

Har ikke mottatt enda men skal si noe om den når jeg får prøvd den! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De merket i rosa er alle produkter som har en fast plass i rutinen min eller har vært godt likt av meg :rodmer:

Anonymous poster hash: ca9b1...9a6

Ååååå gleder meg som en unge til å teste de ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Check out this item I found on eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131477121381&globalID=EBAY-GB&alt=web Hadde dere tatt sjansen på at disse har uv-beskyttelse og sånt? De på apoteka er svindyre og den ene jeg kjøpte for 0-4 år er for liten for sønnen min på 1 år, hodet hans er normalt stort.

Anonymous poster hash: 2ed56...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1.klassing som elsker fotball! Til bursdagen fikk han 11 slike figurer: http://www.ebay.co.uk/itm/151614374619?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=450823882955&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITog er kjempefornøyd!!

Fikk hjelp til å velge 11 favoritter til hans drømmelag og han gjorde ikke annet den dagen!

Vennene ble misunnelige...;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...