Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig fornøyd med disse rosene

Jeg kjøpte disse og er ikke fornøyd med dem. De er som vanlige silkeblomster du kjøper i billigbutikker i Norge. Kjøpte også noen andre, som var litt dyrere, og de var fine, i lateks.

Edit: de andre jeg kjøpte, er samme som de Pentu linker til.

Tusen takk begge to. Endte opp med de Pentu linket til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen kjøpt mp3-spiller på ebay? Har ikke lyst til å kjøpe en som er så dyr, siden jeg egentlig kan bruke mobilen, men hadde vært greit å ha noe mindre alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si hvordan skjørtet er når du får det? :)

Fikk skjørtet i dag :) Jeg valgte en størrelse større enn det jeg bruker men burde valgt en til større størrelse. Men kan bruke det. Det er litt langt siden jeg er bare 162 cm. Kvaliteten er som klær pleier å være fra ebay, grei men ikke topp. Er to lag med chiffon og det innerste er kortere enn det lengste, og skjørtet er litt gjennomsiktig. Helt greit men kjøper neppe flere :)

Anonymous poster hash: 2ed56...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skjørtet i dag :) Jeg valgte en størrelse større enn det jeg bruker men burde valgt en til større størrelse. Men kan bruke det. Det er litt langt siden jeg er bare 162 cm. Kvaliteten er som klær pleier å være fra ebay, grei men ikke topp. Er to lag med chiffon og det innerste er kortere enn det lengste, og skjørtet er litt gjennomsiktig. Helt greit men kjøper neppe flere :)

Anonymous poster hash: 2ed56...353

Supert, takk skal du ha :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet noe særlig de siste månedene. Synes frakten fra Usa har blitt veldig dyr. Eller er det bare pga dollarkursen?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

jeg har lyst til å bestille denne i bikien, men er så usikker på størrelsen. jeg bruker XS til vanlig og målene som står på str XS passer med mine kroppsmål. tror du det går bra eller bør jeg gå opp en størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

jeg har lyst til å bestille denne i bikien, men er så usikker på størrelsen. jeg bruker XS til vanlig og målene som står på str XS passer med mine kroppsmål. tror du det går bra eller bør jeg gå opp en størrelse?

Jeg tror det går bra ja :) Ville ikke gått opp en størrelse når det gjelder bikinitoppen, for den er ganske normal. Trusa derimot kan godt hende blir for liten i XS. Jeg bruker ca 36 i bukser(163 høy og 52 kg) og bestilte bikinien i S. Trusa var trang, så tror jeg kommer til å bruke en annen truse til bikinitoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

jeg har lyst til å bestille denne i bikien, men er så usikker på størrelsen. jeg bruker XS til vanlig og målene som står på str XS passer med mine kroppsmål. tror du det går bra eller bør jeg gå opp en størrelse?

*

Endret av Miss Selfridge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går bra ja :) Ville ikke gått opp en størrelse når det gjelder bikinitoppen, for den er ganske normal. Trusa derimot kan godt hende blir for liten i XS. Jeg bruker ca 36 i bukser(163 høy og 52 kg) og bestilte bikinien i S. Trusa var trang, så tror jeg kommer til å bruke en annen truse til bikinitoppen.

takk for raskt svar - og bilder! :blomst: da går jeg for str XS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphoneskjerm Min andre på en måned... :/ At jeg aldri kan lære, deisa den i asfalten i dag da jeg skulle skynde meg inn i bilen. Noen må begynne å lage uknuselige skjermer snart!!

Ellers så har putetrekkene i 100% silke kommet. Myke og gode, men forferdelig tynne så jeg blir nok å ha vanlig hvitt putetrekk under de.

Endret av Alvea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei! Noen som har tips til gode øyeskyggekoster? Har sett på de settene til Real Technique med fem børster, men tilsynelatende er det få selgere som shipper til Norge. Har søkt litt, fått opp sånn 20 koster til 40 kroner, men kjenner jeg er litt skeptisk... Vil i utgangspunktet ha 4-5 koster med varierende størrelse og bust :) Blir evig glad hvis noen har noen tips!

Kanskje litt sent svar, men HM selger nå RT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at mange av dere har kjøpt fake roser, hvilke har dere vært fornøyde med? Er det silke? så på disse, men de var jo veldig billige så ble litt skeptisk.

Klager ikke på at det er billig altså :P

http://www.ebay.com/itm/1pc-White-Flower-Artificial-Silk-Decoration-Fake-Rose-Stem-for-Wedding-Home-New-/251715680448?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a9b6c78c0

Jeg har disse. De ser slik ut:

Er forøvrig veldig fornøyd :)

post-48370-0-77322100-1428853503_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) håper noen her inne kan hjelpe meg :) Jeg har sendt melding til en selger for 4 dager siden, men enda ikke fått svar. Kan jeg sende ny melding med samme innhold? Har aldri opplevd så lang "ventetid" før :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ååh den nederste var fiin :D fikk lyst pååå

Ja, men nå har jeg sett et par stykker skrive på facebook at

den var fæl (ikke at jeg tvilte på det, siden 99% av klærne man kjøper

på e-bay er det..). Hun ene la ut bilde også og stoffet var jo like gjennomskinnelig

som plastfolie :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...